2014-11-03, 05:58
Medlem
Emols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Började spela för några dagar sen efter X antal månaders break, gjorde en crusader & följde denna guiden lite.. http://www.reddit.com/r/Diablo/comments/2753k6/how_to_gearing_a_beginner_crusader_detailed_guide/

Det jag undrar är, är den helt outdated eller är det en OK build att köra? Vet att alla skriker om Akkhan set men gillar fan den builden jag har just nu, kanske 8h spelat på lvl 70 & har detta gearet atm
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Yamal-2190/hero/41836970

Klarar T2 'utan problem' känns det som, men har en fråga angående ringar, är det ens värt att försöka få något bra från jeweler bruden? dom 4-6 random stats för ett gem & 10k/ringen, kan man få något vettigt från henne eller är det bara grinda & kadala som gäller?

kolla på diablofans efter builder som shotgun,condemn eller stampade. dom smälter t6
Citera
2014-11-04, 10:57
Medlem
Lanoos avatar
Kommer det ske något mer med Diablo i en nära framtid?
Skulle behövas en patch likt den som introducerade leg-gems och grifter.

Nu är suget totalt borta känner jag. Har alla builds jag vill ha och alla smälter T6. Har inte fler hero-slots heller för den delen.
Det enda som finns kvar att göra är att hitta samma items men med bättre stats. Vilket jag redan gjort i x-antal timmar för att kunna nå +30 i grifter.
Citera
2014-11-04, 10:59
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo

Nu är suget totalt borta känner jag. Har alla builds jag vill ha och alla smälter T6. Har inte fler hero-slots heller för den delen.
Det enda som finns kvar att göra är att hitta samma items men med bättre stats. Vilket jag redan gjort i x-antal timmar för att kunna nå +30 i grifter.

Mjo, har inte blivit mycket för mig heller sista tiden, visst är inte klart med monken eller wizzen men energin finns inte där, samtidigt som det är många andra releaser nu som jag hellre lirar.

De behöver något nytt för att göra det viable, att bara starta en ny season kommer inte göra ett skit.
Citera
2014-11-04, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo

Blizzcon på fredag, får se då
Citera
2014-11-04, 11:22
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kilmir
Blizzcon på fredag, får se då

Frågan är om all fokus är på deras nya DoTa lir.

Ser liksom inte riktigt vad de kan göra med D3 som inte vore en ny expansion om 1 års tid.

Krävs så mycket nytt nu för att tända gnistan. Visst jag körde ett par farmrundor med en polare i helgen, men det är inte som för någon månad sedan att jag spenderade all tid jag hade över till D3.

En patch tror jag har svårt att ändra på detta, krävs något nytt, och iom att RoS inte ens är ett år gammalt, så har jag svårt att tro att något nytt skulle annonseras nu (som får D3 suget att komma tillbaka nu och inte om 1.5 år).
Citera
2014-11-04, 12:33
Medlem
swebarbs avatar
inga nyheter blää

Blizzard has told us that there will be no big Diablo III News coming at Blizzcon 2014. The fact that only two Diablo 3 panels are scheduled for the show, and the small play area were obvious hints, but today we’ve got official confirmation.
Citera
2014-11-04, 12:42
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
inga nyheter blää

Blizzard has told us that there will be no big Diablo III News coming at Blizzcon 2014. The fact that only two Diablo 3 panels are scheduled for the show, and the small play area were obvious hints, but today we’ve got official confirmation.

Var faktiskt nästan väntat tyvärr.

Det var inte länge sen 2.1 kom ut vilket innehöll en massa innehåll. Att något nytt skulle komma igen så tidigt kändes som en högoddsare.
Citera
2014-11-04, 19:23
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Var faktiskt nästan väntat tyvärr.

Det var inte länge sen 2.1 kom ut vilket innehöll en massa innehåll. Att något nytt skulle komma igen så tidigt kändes som en högoddsare.

Jag läste något om ett nytt gem, det var nog bara rykten då?
Ska se om jag hittar länken.

Edit: skitsnack, har nog drömt lite igen...

mvh B
Citera
2014-11-04, 19:24
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
Jag läste något om ett nytt gem, det var nog bara rykten då?
Ska se om jag hittar länken.

mvh B

Vad skulle det vara för gem som skulle ändra hela spelupplevelsen?
Citera
2014-11-04, 19:24
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Vad skulle det vara för gem som skulle ändra hela spelupplevelsen?

Drog en edit!
Citera
2014-11-05, 03:13
Medlem
Lite nyheter från blizzcon blir det allt, men tror inte det blir något större dock.

http://us.battle.net/d3/en/blog/16609925/no-one-can-stop-blizzcon-11-4-2014
Citera
2014-11-06, 09:26
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeraphim
Lite nyheter från blizzcon blir det allt, men tror inte det blir något större dock.

http://us.battle.net/d3/en/blog/16609925/no-one-can-stop-blizzcon-11-4-2014

Tror samma, RoS är för nytt fortfarande för att något stort ska komma fram. Kanske får vi se nya legendary items till season 2? Eller en theaser på nästa major patch (2.2).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in