Citat:
Ursprungligen postat av
eireann
Vet du om det stämmer att mamman bara kommit hit med två av deras tre barn? Vet du varför i så fall?
När föräldrarna bad Yara att "stå ut" så kan de väl knappast varit medvetna om misshandeln? Är det inte snarare så att Yara sagt att hon saknar dem och att de saknat henne och det var det hon menade när hon bad Yara att stå ut?
När jag läste chattkonversationen mellan Amani och Madleen som fasligt lade ut fick jag en bild av en mamma som verkligen saknade och längtade efter sin dotter.
Hoppas ni har gjort hennes grav extra fin inför mammans besök.
Tre barn har kommit med mamman.
Dom har inte varit medvetna om hur Yara haft det, och är själva emot att aga barn.
När Mamman frågade varför Yara var nedstämd fick hon det bortförklarat av Madi med att Yara bara saknade sin familj helt enkelt, vilket ju inte heller hade varit konstigt..
Det kan mycket väl varit där som "stå ut" kom in i bilden, som i stå ut med saknaden? (det vet jag inget om, så det är en teori från mig själv)
Jag som pratat med föräldrarna har heller inget tvivel på att dom älskar sin flicka väldigt väldigt mycket, och att dom blivit ordentligt förda bakom ljuset.
graven var extra fin, med ljus och vackra blommor.