Citat:
Ursprungligen postat av
Kirenstilen
Hur kunde den vara "smärtsamt" dyr om det var 50% rea? En polo rugby går ju aldrig på mer än 2 tuss?
Tycker fö. Casual clothing suger. Överprissatt och ganska trist utbud samt ingen fri frakt (<900:-)
Den är i annorlunda material, annorlunda guldbrodyr (inte den vanliga tråden som de brukar använda sig av) och har faktiskt inte kunnat hitta den här modellen någon annanstans.
Det i kombination med att jag har en ekonomi som valfri torgalkis.
Sen ska man ju ha pengar till resor och biljetter också... så för mig var det smärtsamt.
Får börja hassla helt enkelt...