2014-11-02, 02:38
  #7789
Medlem
GSE_s avatar
Sitter och kollar på en Ma.Strum Longline WHite LAbel, står dock att storleken är "Regular Fit", är dom inte Stone Island storlekar längre? Alltså behöve rjagh inte gå upp en storlek?
Citera
2014-11-02, 23:13
  #7790
Medlem
Istok91s avatar
När brukar CasualClothing ha rea?
Citera
2014-11-03, 11:35
  #7791
Medlem
kofotleifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Istok91
När brukar CasualClothing ha rea?

Mellandagarna, men överlag brukar de inte ha jättereor utan ett fåtal plagg.

Ska du till Danmark och inte handla via nätet är "Forum" att rekommendera i mellandagarna. Mycket "top-tier" designermärken och du kan komma undan med halva priset på riktiga dyrgripar. Har själv en polo ralph lauren rugby som var smärtsam till och med vid 50% rea men fy fan vad jag avgudar den.
Citera
2014-11-03, 19:25
  #7792
Medlem
Adifreaks avatar
Rouge och Bern inhandlat. Blir Adidas Hamburg som släpps i December också. Sjukt mycket släpp från Adidas den senaste tiden som käkar upp ens plånbok..
och En Weekend Offender jacka på det
Citera
2014-11-03, 19:45
  #7793
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kofotleif
Mellandagarna, men överlag brukar de inte ha jättereor utan ett fåtal plagg.

Ska du till Danmark och inte handla via nätet är "Forum" att rekommendera i mellandagarna. Mycket "top-tier" designermärken och du kan komma undan med halva priset på riktiga dyrgripar. Har själv en polo ralph lauren rugby som var smärtsam till och med vid 50% rea men fy fan vad jag avgudar den.
Hur kunde den vara "smärtsamt" dyr om det var 50% rea? En polo rugby går ju aldrig på mer än 2 tuss?

Tycker fö. Casual clothing suger. Överprissatt och ganska trist utbud samt ingen fri frakt (<900:-)
Citera
2014-11-03, 19:55
  #7794
Medlem
kofotleifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Hur kunde den vara "smärtsamt" dyr om det var 50% rea? En polo rugby går ju aldrig på mer än 2 tuss?

Tycker fö. Casual clothing suger. Överprissatt och ganska trist utbud samt ingen fri frakt (<900:-)

Den är i annorlunda material, annorlunda guldbrodyr (inte den vanliga tråden som de brukar använda sig av) och har faktiskt inte kunnat hitta den här modellen någon annanstans.

Det i kombination med att jag har en ekonomi som valfri torgalkis.
Sen ska man ju ha pengar till resor och biljetter också... så för mig var det smärtsamt.

Får börja hassla helt enkelt...
Citera
2014-11-03, 20:06
  #7795
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kofotleif
Den är i annorlunda material, annorlunda guldbrodyr (inte den vanliga tråden som de brukar använda sig av) och har faktiskt inte kunnat hitta den här modellen någon annanstans.

Det i kombination med att jag har en ekonomi som valfri torgalkis.
Sen ska man ju ha pengar till resor och biljetter också... så för mig var det smärtsamt.

Får börja hassla helt enkelt...
Upp med bild! Den låter schysst.

Fan, bara jag som först nu märkt att pundet är galet högt? 12,50:-.. Stonie dunjackan som länkats friskt i tråden landar på 6100kr/ 495£. Helt absurt med tanke på att den dingar 4800 på Nitty gritty.
Citera
2014-11-03, 20:27
  #7796
Medlem
Adifreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kofotleif
Den är i annorlunda material, annorlunda guldbrodyr (inte den vanliga tråden som de brukar använda sig av) och har faktiskt inte kunnat hitta den här modellen någon annanstans.

Det i kombination med att jag har en ekonomi som valfri torgalkis.
Sen ska man ju ha pengar till resor och biljetter också... så för mig var det smärtsamt.

Får börja hassla helt enkelt...

vet känslan... la själv 1800kr på en Hackett Polo en gång. snyggaste jag någonsin sett och ångrat inget
Citera
2014-11-03, 20:58
  #7797
Awaiting Email Confirmation
Läste på twitter att Markus Hansson som jobbar på CC i Köpenhamn ska öppna en ny butik i Landskrona(?). Något som vet mer?
Citera
2014-11-03, 21:58
  #7798
Medlem
Adifreaks avatar
stämmer bra det. Borstahusen Clothing ska det heta, öppnar när som.
lite konkurrens för Sweet & Tender i Helsingborg?
Kul med lite fler Casual affärer i Skåne För Per Ljung i Malmö är inte mycket att hänga i granen....
Citera
2014-11-03, 22:05
  #7799
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Hur kunde den vara "smärtsamt" dyr om det var 50% rea? En polo rugby går ju aldrig på mer än 2 tuss?

Tycker fö. Casual clothing suger. Överprissatt och ganska trist utbud samt ingen fri frakt (<900:-)
Har faktiskt köpt 3 grejor från CC genom åren, traditionella aqua club-check kepsen för 350 istället för 900kr, en SI ylletröja för 1000 istället för 2200, aqua club-check halsduken för 400 istället för 800... men ja generellt är utbudet rätt krasst och priserna inte så bra förrän det blir REA.
Citera
2014-11-03, 22:28
  #7800
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adifreak
stämmer bra det. Borstahusen Clothing ska det heta, öppnar när som.
lite konkurrens för Sweet & Tender i Helsingborg?
Kul med lite fler Casual affärer i Skåne För Per Ljung i Malmö är inte mycket att hänga i granen....

Vet du (eller någon annan här) vilka märken dom kommer köra?

Kommer det bli någon webshop?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in