2009-11-23, 17:31
  #1789
Medlem
Bill Cliffs avatar
Någon som vet vart man kan hitta denna keps? Hade en förut men den blev tyvärr stulen.

Edit: Eller en vit/beige prada-keps. Såg någon för några år sedan, men de verkar vara jävligt ovanliga (eventuellt fake).
__________________
Senast redigerad av Bill Cliff 2009-11-23 kl. 17:35.
Citera
2009-11-23, 18:29
  #1790
Medlem
Apanalol001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scuttler
Några förslag? De flesta jag hittat verkar för tunna, tex http://www.cruisefashion.co.uk/store/Barbour-Jacket-International-Metallic-Jacket-in-Blue.html (någon som även länkade den förut, varpå någon sa att den troligen var för tunn för vintern) så tips på någon garanterat hyfsat varm vore schyst.. tack

Någon som vet någon sida som man kan beställa denna jacka ifrån till sverige?
Citera
2009-11-23, 20:46
  #1791
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Dumt att skriva casualmärke eftersom det finns lite skilda definitioner av det.

Här är en mössa jag hittat som jag tror är tillräckligt varm:
http://www.terrace.se/system/search/product.asp?id=2873

tycks?

är inte så mycket för mössor. har en yllekeps från prada jag brukar ha när det blir riktigt kallt, eller när jag inte ids fixa frisyren.
Citera
2009-11-23, 20:59
  #1792
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ork`
Vad sager ni om denna jackan till varen?
Har ingen erfarenhet av market, hur ar kvallen?

http://www.garbstore.com/product/?brandID=1&categoryID=43&brandInfo=false&productID =1505&imgVarID=1755

Personligen tycker jag det ar ngt av det snyggaste jag sett pa lange!

Ciao
kvallen e grym, otroligt fina detaljer. kanske lite varm framåt maj bara då det är en höstjacka
Citera
2009-11-26, 11:45
  #1793
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnusen
Söker en Ben Sherman keps.
så här ser den ut :
http://img18.imageshack.us/img18/8866/benshermanj.jpg

vill gärna hitta en svensk sida, och ja! jag har googlat,
finns det annars nån butik som kan tänkas sälja en sån här eller en snarlik.

Det där är med störst sannolikhet inte en Ben Sherman keps. Om du trots det vill köpa en sån hiskelig keps skulle jag åka till Turkiet eller titta på Tradera..
Citera
2009-12-01, 13:38
  #1794
Medlem
Äntligen!

På väg till gymmet igår gick jag förbi en underbar skylt utanför Solo.
50% på ALLA jackor.
Går med hopp in i butiken, jag vet var min älskade bör hänga...
Plockar fram den i storlek 50.
Testar den, går till kassan.
Går ut med en Barbour International för 1750kr.
Härligt!
Citera
2009-12-01, 18:44
  #1795
Medlem
Britpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Dumt att skriva casualmärke eftersom det finns lite skilda definitioner av det.

Här är en mössa jag hittat som jag tror är tillräckligt varm:
http://www.terrace.se/system/search/product.asp?id=2873

tycks?

Tyckte den var snygg, själv kör jag med en:
http://www.recklessclothes.com/media/catalog/product/cache/1/small_image/135x180/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/f/i/file_17_30.jpg

riktigt tjock och skön, håller värmen bra!
Citera
2009-12-03, 15:38
  #1796
Medlem
Apanalol001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_Chriss
På väg till gymmet igår gick jag förbi en underbar skylt utanför Solo.
50% på ALLA jackor.
Går med hopp in i butiken, jag vet var min älskade bör hänga...
Plockar fram den i storlek 50.
Testar den, går till kassan.
Går ut med en Barbour International för 1750kr.
Härligt!

vägra skriva vilken solo, provar åka till den i norrmalmstorg.
Om inte det finns några schysta Barbour kvar så får du stryk!
Citera
2009-12-03, 16:35
  #1797
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanalol001
vägra skriva vilken solo, provar åka till den i norrmalmstorg.
Om inte det finns några schysta Barbour kvar så får du stryk!

Fel stad...
Citera
2009-12-03, 17:26
  #1798
Medlem
Apanalol001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_Chriss
Fel stad...
JAG FICK DEN ÄNDÅ!!! thx man!
Citera
2009-12-06, 17:58
  #1799
Medlem
EzZn0s avatar
Vilket märke skulle ni rekommendera för jeans?
Citera
2009-12-06, 18:07
  #1800
Bannlyst
hugo boss, utan en massa onödiga, fula broderier på fickorna. kostar inte jättemycket heller. se upp för deras orange-linje, för mycket replay-gstar-känsla över dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in