2014-11-01, 14:31
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Hur vet man om lukten går ut i de andra lägenheterna om man röker under köksfläkten? Bor i studentlägenhet så som nyinflyttad vill man kanske inte börja med att sprida gräslukt i hela huset.

Haha, det är ju det bästat sättet att skaffa nya vänner!
En gedigen fläkt och lite tvärdrag efteråt ska nog ta hand om problemen.
Citera
2014-11-01, 19:22
Medlem
Slumpvandringens avatar
Jag ville bara titta in och tacka så mycket för alla svaren angående rullpapper.

Det bidde ocb slim med filter och jag sitter i detta nu och svär över att mina övningsspliffar blir så inhelvetes dåliga och fula. Kommer nog krävas en viss tidsinvestering från min sida innan jag lyckas skapa något respektabelt som kan rökas med gott samvete.

Hur som helst, tusan tack!
Citera
2014-11-01, 21:49
Medlem
YoDudes avatar
Hej på er vänner.

Har nu bestämt mig för att sluta puffa cancerpinnar men jag vill inte ge upp mitt cannabisbruk, detta är ett problem då jag nästan bara röker brunt. Vill inte röka rent i pipa osv. utan jag vill ha något att mecka spliffar med, finns det någon mindre ohälsosam planta/ört som jag kan mecka med? Gärna något som jag kan köpa på internet eller i en lokal affär.

Tackar på förhand.
Citera
2014-11-01, 22:04
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YoDude
Hej på er vänner.

Har nu bestämt mig för att sluta puffa cancerpinnar men jag vill inte ge upp mitt cannabisbruk, detta är ett problem då jag nästan bara röker brunt. Vill inte röka rent i pipa osv. utan jag vill ha något att mecka spliffar med, finns det någon mindre ohälsosam planta/ört som jag kan mecka med? Gärna något som jag kan köpa på internet eller i en lokal affär.

Tackar på förhand.
https://www.flashback.org/sok/altern...ill+tobak?f=13

Kika igenom de trådarna. Finns ett och annat alternativ till tobak.
Citera
2014-11-01, 22:25
Medlem
YoDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
https://www.flashback.org/sok/altern...ill+tobak?f=13

Kika igenom de trådarna. Finns ett och annat alternativ till tobak.
Har redan sökt runt och alla kommer med bullshit-förslag som oregano och te. Jag vill ha ett seriöst förslag som inte innebär att jag skadar min hals/mina lungor onödigt mycket.
Citera
2014-11-01, 23:08
Medlem
Citat:
Har redan sökt runt och alla kommer med bullshit-förslag som oregano och te. Jag vill ha ett seriöst förslag som inte innebär att jag skadar min hals/mina lungor onödigt mycket.

Är vaporizer uteslutet?
Citera
2014-11-01, 23:14
Medlem
akvifers avatar
Citat:
Hej på er vänner.

Tackar på förhand.

Det du söker är nog Farmers Honeyblend

http://smoketower.com/farmers-honeyblend.html

Finns billigare utomlands om man googlar

Bättre än alla knaster och rökmixar jag provat.
Citera
2014-11-02, 00:28
Medlem
stashboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Köper man oljan eller framställer man den själv?

Har man kunskaper tycker jag det är bättre att framställa själv, dock tycker jag du skall satsa på bubblebags/drysift istället. Du kan få ett bättre resultat utan några kemikalier inblandat.
Citera
2014-11-02, 02:31
Medlem
jesper2013s avatar
Kanske en dum fråga men är cbd lagligt? och vart kan man få tag på de, alltså tänkte som olja då
Citera
2014-11-02, 02:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jesper2013
Kanske en dum fråga men är cbd lagligt? och vart kan man få tag på de, alltså tänkte som olja då

Ja, CBD är lagligt. Men de mesta CBD plantor innehåller lite % THC vilket gör det olagligt fortfarande.
Vet inte hur det är med olja dock.
Citera
2014-11-02, 03:38
Medlem
Hur tycker ni cannabis fungerar mot ångest och rastlöshet?
Citera
2014-11-02, 12:27
Medlem
YoDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingemund
Är vaporizer uteslutet?
Ja då jag vill röka spliffar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto