2014-11-01, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
3) Om en man gick på krogen och tag av sig sin vigsel-ring, kvinnor raggade på honom för att de trodde att han var singel, skulle det vara trakasserier på mannen? Nej för när mannen gick på krogen utan vigsel-ring gav han kvinnorna intrycket att han var singel och letade efter en partner. Samma sak gäller kvinnan i videon när hon gick ut ensam och otäckt gav hon männen intrycket att hon var singel och letade efter en partner. Har männen gjort fel som agerade efter de signaler kvinnan skickade ut? Eller gjorde kvinnan fel som skickade ut signalen att hon var singel och intresserad av att bli raggad på fast hon inte var det?

Hur vanligt är det att kvinnan inte gillar sin man utan fejkar sitt gillande för att få fördelar? Trots att hon har sex med mannen. Rimligtvis antar man att hon gillar killen om de kysser varandra, har sex m.m
Ganska offtopic men ställer frågan av ren nyfikenhet.

För att vara Ontopic: kvinnor trakasseras inte. Smicker är inte trakasserier! (Skulle dessa "trakasserier" komma från rätt kille, skulle många kvinnor inte kalla det trakassier längre).
Citera
2014-11-01, 13:49
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
http://vimeo.com/88638640

http://vimeo.com/99734960

Så du är alltså på riktigt?

Hur i h*lvete kan du som etnisk svenska gå med på att förnedra dig själv på det viset du beskrivit i andra trådar?

Bli sexslav åt en muslimsk kvinnohatare tillika ett fult äckligt avskum till make?

Vem har lyckats hjärntvätta dig till denna vansinnets gräns? Du är en skam för oss övriga svenskor.
Vidrigt är bara förnamnet.
Jag hoppas verkligen att det är någon betalar dig för att agera troll på detta forum för så här infernaliskt urblåst kan ingen modern svensk kvinna vara.
Citera
2014-11-01, 13:52
Medlem
tolchockers avatar
Citat:
http://vimeo.com/88638640

http://vimeo.com/99734960

HAHA åh herregud, öppnade bara kollade dock INTE då jag är på jobbet haha..
Kollar så snabbt jag kan.

Hoppas att det är en personlig hälsning

Kan redan nu dock säga jag är skeptisk då det kan lika gärna vara en av dina 5 fruar du tvingat..

Följdfråga;

Om du är kvinna varför utger du dig för att vara man?
Om du är man varför utger du dig för att vara kvinna?
(annat är trolla naturligtvis)
Citera
2014-11-01, 13:53
Medlem
Citat:
1) Vad skulle jag straffas för?

2) Sluta köra mangina game.

3) Om en man gick på krogen och tag av sig sin vigsel-ring, kvinnor raggade på honom för att de trodde att han var singel, skulle det vara trakasserier på mannen? Nej för när mannen gick på krogen utan vigsel-ring gav han kvinnorna intrycket att han var singel och letade efter en partner. Samma sak gäller kvinnan i videon när hon gick ut ensam och otäckt gav hon männen intrycket att hon var singel och letade efter en partner. Har männen gjort fel som agerade efter de signaler kvinnan skickade ut? Eller gjorde kvinnan fel som skickade ut signalen att hon var singel och intresserad av att bli raggad på fast hon inte var det?

Du skulle kunna straffas i ett Muslimskt land lättare kanske ett gäng gubbar skulle finna att du
uppträtt fel och hitta på ett straff. Kvinnor stenas till döds för otrohet och de kan ha funnit dig skyldig till detta.

Kvinnor ska ha rätt att göra som du om de vill och ha sina sexuella intressen. Självbestämmande är en av hörnstenarna i en demokrati. Om du vill vara täckt så är det ok, men det skulle räcka att du hade en ring t.ex för att visa du var upptagen på krogen, fast det är upp till dig.
Citera
2014-11-01, 14:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mauro
Hur vanligt är det att kvinnan inte gillar sin man utan fejkar sitt gillande för att få fördelar? Trots att hon har sex med mannen. Rimligtvis antar man att hon gillar killen om de kysser varandra, har sex m.m
Ganska offtopic men ställer frågan av ren nyfikenhet.

De flesta kvinnor gillar inte män så räkna med att ungefär 90% av kvinnorna bara är tillsammans med mannen, har sex med honom, låtsas tycka om honom för att få resurser och att han ska ta hand om dem.

Citat:
För att vara Ontopic: kvinnor trakasseras inte. Smicker är inte trakasserier! (Skulle dessa "trakasserier" komma från rätt kille, skulle många kvinnor inte kalla det trakassier längre).

Kvinnor tycker inte att det är trakasserier även om mannen är oattraktiv.

Citat:
Ursprungligen postat av tolchocker

Följdfråga (med risk för OT) ;

Om du är kvinna varför utger du dig för att vara man?
Om du är man varför utger du dig för att vara kvinna?
(annat är trolla naturligtvis)

Jag lånar min mans konto tills vidare.

Citat:
Ursprungligen postat av L195

Kvinnor ska ha rätt att göra som du om de vill och ha sina sexuella intressen. Självbestämmande är en av hörnstenarna i en demokrati. Om du vill vara täckt så är det ok, men det skulle räcka att du hade en ring t.ex för att visa du var upptagen på krogen, fast det är upp till dig.

Är det något som hindrar kvinnor i Sverige att göra det jag gör? Nej. Gör de flesta kvinnor det? Nej.

Om en kvinna befinner sig bland män kommer de inte bry sig om att hon har en ring på fingret de kommer att ragga på henne ändå. Jag vet det för att jag har testat. De enda saker som skickar en klar signal om att kvinnan är upptagen är om hon är med en man eller om hon är hel-täckt (kropp+ ansikte) för då kan inte parnings-processen börja. Läs det här inlägget.
Senast redigerad av Babianen 2014-11-01 kl. 14:22.
Citera
2014-11-01, 14:22
Bannlyst
Citat:
De flesta kvinnor gillar inte män så räkna med att ungefär 90% av kvinnorna bara är tillsammans med mannen, har sex med honom, låtsas tycka om honom för att få resurser och att han ska ta hand om dem.

Kvinnor tycker inte att det är trakasserier även om mannen är oattraktiv.

Intressant, men hur vet man om kvinnan gillar mannen?
Gillar du din man?
Citera
2014-11-01, 14:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Intressant, men hur vet man om kvinnan gillar mannen?

Kvinnan kommer vara snygg, sexuell, göra allt mannen säger, och hon kommer ge honom saker.

Citat:
Gillar du din man?

Ja.

Här är en bra kommentar på videon,

Citat:
Conservative radio host Rush Limbaugh called the viral video of a New York City woman being harassed on the street “a massive failure” of modern day feminism on his radio show Thursday. “The early feminazis of the modern era led the charge against this wolf-whistle, catcall business,” Limbaugh said. “It’s been happening since there’s been men and women … Feminism in the ’60s and ’70s was supposed to wipe this out.”

Limbaugh continued, “What we are living here in the middle of is the failure, a massive failure, of modern day feminism. Modern day feminism was going to protect women from this kind of mean-spirited, extremist, boorish, predatory behavior, and it hasn’t.”

He concluded by saying, “To a certain age group, this is a brand new offense. It’s a brand new problem. They’re so young they have no idea we’ve been here, done that, on this.”
Citera
2014-11-01, 14:54
Medlem
Citat av Babianen:

Citat:
göra allt mannen säger

Du behöver inte alls lyda någon man helt och hållet.
Det är minst lika viktigt att han lyder dig
Citera
2014-11-01, 15:01
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Kvinnor gör lika dant... Bögar gör lika dant... lika mycket om inte mer, dessutom.
Filmen bevisar bara att feminister är manshatare.
Citera
2014-11-01, 17:05
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
Kan du ge ett eller flera konkreta exempel på vad sexuella trakasserier är enligt dina egna värderingar?

Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Hångla upp någon som inte vill. Sexuellt trakasseri: Check.
Att olla någon mot deras vilja. Sexuellt trakasseri: Check.
Att onanera framför någon mot deras vilja. Sexuellt trakasseri: Check.

Innebär att man gör något sexuellt mot någons vilja (inte våldtäkt dock), att komma med en simpel kommentar, titta på någon eller försöka inleda en konversation med någon är inte sexuella trakasserier oavsett vad den andre personen egentligen tycker. Finner man det obehagligt eller inte tycker om det får man ju säga ifrån, vi kan ju inte lagstifta bort att främlingar någon gång kan försöka inleda en konversation med en, det skulle aldrig fungera.

Att du har svårigheter med att förstå innebörden med vad respekten för andra människor innebär är uppenbart genom dina yttringar. Att du inte känner till skillnaden på lagbrottet sexuellt ofredande och trakasserier är må hända för mycket begärt.

De tre punkterna du nämner är lagbrott-sexuellt ofredande.

Eftersom det är Halloween så ger jag dig en ny chans:

Kan du ge ett enda konkret exempel på vad sexuella trakasserier är enligt dina egna värderingar?
Citera
2014-11-01, 17:39
Medlem
ant's avatar
Nu har en kille gjort en likadan video, med samma resultat. Undrar om det kommer bli lika stor grej i media av denna video?

https://www.youtube.com/watch?v=75aX9mlipiY
Citera
2014-11-01, 17:55
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Bli sexslav åt en muslimsk kvinnohatare tillika ett fult äckligt avskum till make?

Vem har lyckats hjärntvätta dig till denna vansinnets gräns? Du är en skam för oss övriga svenskor.
Vidrigt är bara förnamnet.
Jag hoppas verkligen att det är någon betalar dig för att agera troll på detta forum för så här infernaliskt urblåst kan ingen modern svensk kvinna vara.

Hennes man är faktiskt kristen. Vad har du att säga om det?

Den enda här som är hjärntvättad och inskränkt är du som trots att du inte känner personen i fråga tar dig friheten att döma henne på religiösa och etniska grunder. Helt åt skogen så fel dessutom.

Ingen av männen i videon var muslimer heller kan jag lova, men du verkar ju vara helt insnöad på att man måste vara muslim för att man konfronterar tjejer på gatan eller är "kvinnohatare" i övrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in