2014-10-31, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Z.a-z.0-9
http://youtu.be/75aX9mlipiY

Har den här länkats?
De provade att göra samma sak, fast med en man.

Klockrent!

Sluta nu att hitta på massa ickeproblem ni feminazister.
Citera
2014-10-31, 22:03
Medlem
PKJuristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naescafe
Klockrent!

Sluta nu att hitta på massa ickeproblem ni feminazister.

Så tillfredställande detta klipp!

Blir lite avundsjuk dock... Han går ut på stan och blir uppraggad liksom! Vilken komplimang!
Citera
2014-11-01, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spyder123
Vi får nog skapa en ny tråd om dessa hemska och sjuka trakaserier som drabbar män när de går i New York.

Jävla svin.

http://youtu.be/75aX9mlipiY

Kom precis hit för att länka den. Intressant minst sagt...
Citera
2014-11-01, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PKJuristen
Så tillfredställande detta klipp!

Blir lite avundsjuk dock... Han går ut på stan och blir uppraggad liksom! Vilken komplimang!

Nej det är trakasserier!
Citera
2014-11-01, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaldEagle
Det finns inga sådana filmer eftersom en man i tajta kläder inte räcker för att hetsa upp kvinnor.

Kvinnor attraheras mer av status. Män med väldigt hög status, som kändisar, får också massvis med kontaktförsök från motsatta könet.

Det visade just en kopia på filmen med tjejen, med en snygg kille som också blir traksserad, visserligen av fler män, men du har några kvinnor där som rätt tydligt visar intresse. En vacker man med sexappeal är självklart attraktivt byte för kivnnor. Även om kvinnor oftast inte väljer att trakassera snygga män öppet på gator så betyder det inte att vi inte har sex med dem eller åtrår dem

Citat:
Det är helt fel. Tjejer från kulturer där man bör slöja är givetvis mycket svårare att få i säng än tjejer från lättklädda kulturer.

Därför anser killar att tjejer från Mellanöstern är svårare där normen är att tjejen är oskuld tills hon gifter sig, i synnerhet om hon bär slöja. Bär hon heltäckande är det ju game over direkt.

Om kvinnan i klippet burit sådana kläder hade hon givetvis inte utsatts för så många kontaktförsök.

Stön, nej går precis lika lätt att praktisera sexuell trakasseri, förfölja, våldta eller ha frivilligt sex med en kvinna i burka som med en kvinna i bikini. Är bara lite olika mängd tyg som är i vägen.
Det som främst hindrar sexuella trakasserier är respekt för kvinnor hos män. Män som ser på kivnnor som likställda medborgare med samma makt och integritet i ett samhälle brukar inte springa runt och trakassera specifikt kvinnor.

Att det är lättare få en kvinna från väst i säng än en kivnna från något burka land beror på att kvinnor från väst får själva bestämma över sin sexualitet och detta vet du , efter ca 3 km diskussion i just detta ämne så varför du envisas med att ta upp det over and over agian fattar jag inte.
Förstå att möjligheten till sex med vem man vill ÄR en fördel, inte en nackdel för kvinnor.
Kvinnor som lyckas kamma hem söt och trevlig pojke till sängen gör en vinst! Ok?
Du går runt med en ständig bild av att kvinnor på nått sätt sänks, förnedras...av att ha sex.
Jobba på den!

Citat:
Italienare och andra Medelhavsmän anses charmiga, spännande och sexiga. Tjejer gillar sånt. Svenska är tråkiga, stela och blyga. Som att välja mellan en Ferrari och en Volvo.

Volvon alla gånger...En Ferrari är svindyr i drift, krånglar stup i kvarten, man måste vänta på reservdelar i 3-4 månader som kostar skjortan och den klarar inte ens 1 dm snölager...Bah! Lätt val.

Visst italienare anses snygga och charmiga... men jag kan lova dig att det är inte de italienarna som ägnar sig åt de aktiviteter som syns i filem som anses som detta och du kan också finna väldigt charmiga svenska män, det ena hindrar liksom inte det andra.
Senast redigerad av ScottWalter 2014-11-01 kl. 10:50.
Citera
2014-11-01, 10:54
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Stön, nej går precis lika lätt att praktisera sexuell trakasseri, förfölja, våldta eller ha frivilligt sex med en kvinna i burka som med en kvinna i bikini. Är bara lite olika mängd tyg som är i vägen.
Det som främst hindrar sexuella trakasserier är respekt för kvinnor hos män. Män som ser på kivnnor som likställda medborgare med samma makt och integritet i ett samhälle brukar inte springa runt och trakassera specifikt kvinnor.

1) Sexuella trakasserier är när mannen vet att kvinnan inte är intresserad. I den här tråden handlar det om raggande alltså att mannen tror att kvinnan är intresserad.

2) Varför skulle en man ragga på en kvinna som han vet inte är intresserad? Det händer i princip aldrig. Det enda undantaget är män som tappar greppet och inte kan tänka klart.

3) Det som hindrar män från att ragga på kvinnor i hel-täckande kläder är att de vet det kommer inte att hända.

Citat:
Att det är lättare få en kvinna från väst i säng än en kivnna från något burka land beror på att kvinnor från väst får själva bestämma över sin sexualitet och detta vet du , efter ca 3 km diskussion i just detta ämne så varför du envisas med att ta upp det over and over agian fattar jag inte.

Menar du att kvinnor i burqa inte får bestämma över sin sexualitet? Hur vet du det? Är du en kvinna i burqa? Jag är en kvinna i burqa jag har lagt upp både nakenbilder och sex-videos på mig själv. Verkar det som att jag inte får bestämma över min sexualitet? Det är tvärtom kvinnor som inte bär burqa får inte bestämma över sin sexualitet för att deras män känner att kvinnorna inte är trogna.
Citera
2014-11-01, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Sexuella trakasserier är när mannen vet att kvinnan inte är intresserad. I den här tråden handlar det om raggande alltså att mannen tror att kvinnan är intresserad.

2) Varför skulle en man ragga på en kvinna som han vet inte är intresserad? Det händer i princip aldrig. Det enda undantaget är män som tappar greppet och inte kan tänka klart.

3) Det som hindrar män från att ragga på kvinnor i hel-täckande kläder är att de vet det kommer inte att hända.

Menar du att kvinnor i burqa inte får bestämma över sin sexualitet? Hur vet du det? Är du en kvinna i burqa? Jag är en kvinna i burqa jag har lagt upp både nakenbilder och sex-videos på mig själv. Verkar det som att jag inte får bestämma över min sexualitet? Det är tvärtom kvinnor som inte bär burqa får inte bestämma över sin sexualitet för att deras män känner att kvinnorna inte är trogna.

I din värld får du ju inte ens lov att vistas utomhus utan burka, för då har alla män omkring dig rätt att tro att du är sexuell tillgänglig 24/7 oavsett om du säger något annat. Vad du som kvinna säger räknas ju inte.

I din värld så är det ju också helt ok att kvinnor blir tvingade till sex med våld lite närsom, det ska ju enligt dig alla kvinnor bara älska.

I din värld så diggar ju också alla kvinnor att närsom helst på dygnet få en kuk uppkörd i röven, är ju störtskönt för alla kvinnor.

Så nej, jag vill inte vistas in din värld ens en nanosekund tack, hade nog inte ens velat vistas i den om jag var man om jag ska vara ärlig.
Citera
2014-11-01, 11:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
I din värld får du ju inte ens lov att vistas utomhus utan burka, för då har alla män omkring dig rätt att tro att du är sexuell tillgänglig 24/7 oavsett om du säger något annat. Vad du som kvinna säger räknas ju inte.

Du skrev att,

Citat:

Att det är lättare få en kvinna från väst i säng än en kivnna från något burka land beror på att kvinnor från väst får själva bestämma över sin sexualitet

vad har att vistas utomhus otäckt att göra med sexualitet? Menar du att kvinnor som går ut otäckta har sex utomhus eller att de raggar upp män för sex utomhus? Jag har aldrig varit med om det. Däremot får kvinnor som går otäckta mer sexuell uppmärksamhet men uppmärksamhet och sex är inte samma sak. Så att man bär burqa har ingenting att göra med att bestämma över sin sexualitet.

Ditt argument verkar vara att "rätten" för kvinnor att cockteasa män (som kvinnan i videon gör) är samma sak som att de får bestämma över sin sexualitet. Men att cockteasa innebär inte att man får sex så vad är poängen? Det visar att kvinnor är sexuellt omogna.

Citat:
I din värld så är det ju också helt ok att kvinnor blir tvingade till sex med våld lite närsom, det ska ju enligt dig alla kvinnor bara älska.

Ja självklart titta på alla böcker med våldtäkts-porr som kvinor i Väst läser visar det inte att kvinnor i Väst är besatta av att bli våldtagna?

Citat:
I din värld så diggar ju också alla kvinnor att närsom helst på dygnet få en kuk uppkörd i röven, är ju störtskönt för alla kvinnor.

Om man har tränat är anal-sex väldigt skönt - ja. Vad är problemet?

Citat:
Så nej, jag vill inte vistas in din värld ens en nanosekund tack, hade nog inte ens velat vistas i den om jag var man om jag ska vara ärlig.

Jag har inte sagt att du ska vistas i min värld, Jag frågade hur du vet att kvinnor i burqa inte får bestämma över sin egen sexualitet?
Citera
2014-11-01, 11:35
Medlem
tolchockers avatar
Citat:

Men kan du sluta mata trollet? Det har redan kommit fram att han är man.
Citera
2014-11-01, 11:55
Medlem
Citat:
Menar du att kvinnor i burqa inte får bestämma över sin sexualitet? Hur vet du det? Är du en kvinna i burqa? Jag är en kvinna i burqa jag har lagt upp både nakenbilder och sex-videos på mig själv. Verkar det som att jag inte får bestämma över min sexualitet? Det är tvärtom kvinnor som inte bär burqa får inte bestämma över sin sexualitet för att deras män känner att kvinnorna inte är trogna
.

Du kan bestämma över din sexualitet p.g.a att du bor i Sverige skulle du bo i ett muslimskt land skulle du straffas.

Det handlar mycket om att ha respekt och höga värderingar gällande kvinnor så kommer man inte trakassera dem.
Citera
2014-11-01, 13:25
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
Kan du ge ett eller flera konkreta exempel på vad sexuella trakasserier är enligt dina egna värderingar?

Hångla upp någon som inte vill. Sexuellt trakasseri: Check.
Att olla någon mot deras vilja. Sexuellt trakasseri: Check.
Att onanera framför någon mot deras vilja. Sexuellt trakasseri: Check.

Innebär att man gör något sexuellt mot någons vilja (inte våldtäkt dock), att komma med en simpel kommentar, titta på någon eller försöka inleda en konversation med någon är inte sexuella trakasserier oavsett vad den andre personen egentligen tycker. Finner man det obehagligt eller inte tycker om det får man ju säga ifrån, vi kan ju inte lagstifta bort att främlingar någon gång kan försöka inleda en konversation med en, det skulle aldrig fungera.
Citera
2014-11-01, 13:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tolchocker
Men kan du sluta mata trollet? Det har redan kommit fram att han är man.

http://vimeo.com/88638640

http://vimeo.com/99734960

Citat:
Ursprungligen postat av L195
.

Du kan bestämma över din sexualitet p.g.a att du bor i Sverige skulle du bo i ett muslimskt land skulle du straffas.

Det handlar mycket om att ha respekt och höga värderingar gällande kvinnor så kommer man inte trakassera dem.

1) Vad skulle jag straffas för?

2) Sluta köra mangina game.

3) Om en man gick på krogen och tag av sig sin vigsel-ring, kvinnor raggade på honom för att de trodde att han var singel, skulle det vara trakasserier på mannen? Nej för när mannen gick på krogen utan vigsel-ring gav han kvinnorna intrycket att han var singel och letade efter en partner. Samma sak gäller kvinnan i videon när hon gick ut ensam och otäckt gav hon männen intrycket att hon var singel och letade efter en partner. Har männen gjort fel som agerade efter de signaler kvinnan skickade ut? Eller gjorde kvinnan fel som skickade ut signalen att hon var singel och intresserad av att bli raggad på fast hon inte var det?
Senast redigerad av Babianen 2014-11-01 kl. 13:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in