Citat:
Ursprungligen postat av
mauro
Hur vanligt är det att kvinnan inte gillar sin man utan fejkar sitt gillande för att få fördelar? Trots att hon har sex med mannen. Rimligtvis antar man att hon gillar killen om de kysser varandra, har sex m.m
Ganska offtopic men ställer frågan av ren nyfikenhet.
De flesta kvinnor gillar inte män så räkna med att ungefär 90% av kvinnorna bara är tillsammans med mannen, har sex med honom, låtsas tycka om honom för att få resurser och att han ska ta hand om dem.
Citat:
För att vara Ontopic: kvinnor trakasseras inte. Smicker är inte trakasserier! (Skulle dessa "trakasserier" komma från rätt kille, skulle många kvinnor inte kalla det trakassier längre).
Kvinnor tycker inte att det är trakasserier även om mannen är oattraktiv.
Citat:
Ursprungligen postat av
tolchocker
Följdfråga (med risk för OT) ;
Om du är kvinna varför utger du dig för att vara man?
Om du är man varför utger du dig för att vara kvinna?
(annat är trolla naturligtvis)
Jag lånar min mans konto tills vidare.
Citat:
Ursprungligen postat av
L195
Kvinnor ska ha rätt att göra som du om de vill och ha sina sexuella intressen. Självbestämmande är en av hörnstenarna i en demokrati. Om du vill vara täckt så är det ok, men det skulle räcka att du hade en ring t.ex för att visa du var upptagen på krogen, fast det är upp till dig.
Är det något som hindrar kvinnor i Sverige att göra det jag gör? Nej. Gör de flesta kvinnor det? Nej.
Om en kvinna befinner sig bland män kommer de inte bry sig om att hon har en ring på fingret de kommer att ragga på henne ändå. Jag vet det för att jag har testat. De enda saker som skickar en klar signal om att kvinnan är upptagen är om hon är med en man eller om hon är hel-täckt (kropp+ ansikte) för då kan inte parnings-processen börja.
Läs det här inlägget.