Citat:
Det är samma sak i Sverige om man går ensam och otäckt får man mycket mer raggande än om man går med en man och/eller hel-täckt. Så om en kvinna vill bli raggad på går hon ensam och otäckt om hon inte vill bli raggad på går hon med en man eller hel-täckt.
I min värld är man antingen sexig klädd för att man vill ha sex/en man eller hel-täckt för att man inte vill bli raggad på. Att klä sig i "vanliga kläder" är för misslyckade kvinnor.
Vad är det som är så bra med kvinnor som låtsas vara singlar för att få sexuell uppmärksamhet från män?
I min värld är man antingen sexig klädd för att man vill ha sex/en man eller hel-täckt för att man inte vill bli raggad på. Att klä sig i "vanliga kläder" är för misslyckade kvinnor.
Vad är det som är så bra med kvinnor som låtsas vara singlar för att få sexuell uppmärksamhet från män?
1) Ja ja, det är endast i mina fantasier. Då kan du ju dela med dig på ett ärligt sätt vars du är född, vars du är uppvuxen, vad du har för bakgrund?

2) Hmm så att klä sig i vanliga kläder exempelvis jeans & skjorta, eventuellt kavaj/t-shirt/chinos/mjukisar/whatever som täcker men ej är "horigt" är för misslyckade kvinnor?
Du får gärna utveckla det där..
3) Har det aldrig fallit dig i tanken att kvinnor vill kanske ha på sig vad fan dom vill utan att de ska tolkas som någonting av någon?
JA, det finns dom som klär sig provokativt i syfte av att få manlig uppmärksamhet.
Det är deras problem och lösningar.
Men om man klär sig hyfsat "täckt" (och då menar jag knappast spöket Laban), varför ska det då tolkas av andra att man vill ligga?
Detta är tyvärr inte Dubai eller varfritt arabland min vän.
Sedan skrev jag även att jag tycker det finns en gräns, men det är MIN gräns som jag sätter. Det enda jag kan göra då är döma lite på förhand i mitt huvud & känna mig lite bättre då jag har mer självrespekt för att sedan få skuldkänslor över dessa tankar (ja, det är så det går till i mitt huvud).
Dock skulle jag ALDRIG bestämma över andra kvinnor vad de bör och inte bör ha på sig för att jag TROR jag är bättre än dom eller tror mig veta vad män tänker? För det är exakt vad du verkar tro min vän och det är Haram.
Fridens.