2009-05-09, 01:12
Medlem
Babianens avatar
Hej allesammans!

Tänkte dela med mig av en fundering här. De senaste dagarna har jag varit ute och raggat brudar. Och det är ju roligt! Men jag har noterat att kvaliteten på utländska brudar verkligen har ökat. De är smala, snygga och dessutom kul att umgås med. En stor skillnad mot den stora andelen svenskor med lovehandles, attitydproblem och tråkig personlighet. Vem är det egentligen som väljer sådana tjejer? Och varför gör man det?
Citera
2009-05-09, 01:18
Medlem
styrlunds avatar
Ingen som tvingar dig att dejta "svenska" kvinnor. Lägg fokus där du får ligga. Du hade kunnat vara ute just nu och hitta en osvensk kvinna att slicka upp brygga.
Men du väljer och starta en tråd på FB...
Citera
2009-05-09, 01:22
Medlem
Kundalinis avatar
Ja, det beror väl på att svenskar är dåliga. Fula och så. Medans icke-svenskarna, generellt sett då, är mer vältränade och vackrare.

Titta på möllanöstern i malmö till exempel. Där är det ju t.ex alltid svenska mammor som kommer dragandes med sina gravt överviktiga barn...

Du kanske kan förse oss med lite statistik över obesisitetsproblematiken inom olika etniska grupper i Sverige - för det här kan väl ändå inte gått de epidemiologiska forskarna förbi???
Citera
2009-05-09, 01:23
Bannlyst
Jag är inte svensk men jag tycker att det finns jättefina svenska tjejer och vad är det för fel med" love handels" Är du bara ute efter anorexia brudar eller?
Citera
2009-05-09, 01:26
Medlem
Tjockistjuvens avatar
Håller med TS till en del. Med utländska tjejer behöver allt inte vara så jävla "flärd" över. Som i någon cheesy fim. Du blir inte totaldissad vid första intrycket om inte allt stämmer. De är öppna de första minuterna och låter en få en chans.

Gällande utseendet är kropparna den största skillnaden. Skillnaden mot t.ex. latina-tjejer och öststatsbrudar.

Dock så är det väl ingen som tvingar en annan till valet. En snygg tjej är en snygg tjej i mina ögon, såvida bruden inte är neger vilka inte är speciellt heta. Man väljer ju vad man tar. Vissa svenska tjejer är klockrena 10-poängare.
Citera
2009-05-09, 01:26
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolly-
Jag är inte svensk men jag tycker att det finns jättefina svenska tjejer och vad är det för fel med" love handels" Är du bara ute efter anorexia brudar eller?

Det är säkert danskor eller norskor du misstagit för svenskor.

Babianen har ju mkt träffsäkert beskrivit verkligheten på ett uttömmande, korrekt och nyanserat sätt.
Citera
2009-05-09, 01:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Ingen som tvingar dig att dejta "svenska" kvinnor. Lägg fokus där du får ligga. Du hade kunnat vara ute just nu och hitta en osvensk kvinna att slicka upp brygga.
Men du väljer och starta en tråd på FB...

Jag menar att det känns litet som svenska jordgubbar. En tråkig, dyr och överreklamerad produkt. Och jag tänkte att vi kunde resonera kring vem och varför man väljer detta. Kolla bara på detta forum exempelvis; många kvinnor har attitydproblem, bedrar sina partners och är bara allmänt låg kvalitet. Det känns för mig som att folk mest köper det av gammal vana. Typ som att köpa en Volvo.
Citera
2009-05-09, 01:29
Bannlyst
Därför att man är SVENSK?

Sök svaret i källan(källar´n...).
Citera
2009-05-09, 01:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Det är säkert danskor eller norskor du misstagit för svenskor.

Babianen har ju mkt träffsäkert beskrivit verkligheten på ett uttömmande, korrekt och nyanserat sätt.

Jag håller inte med helt enkelt.
Citera
2009-05-09, 01:31
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag menar att det känns litet som svenska jordgubbar. En tråkig, dyr och överreklamerad produkt.

Det där var ju bara världens mest efterblivna kommentar. Svenska jordgubbar är utmärkta. I champagnen, på sommaren, med glass eller mjölk. Ditt eststiska sinne måste vara fullständigt urkajkat. Det är ju en sak att prata om svenska kvinnor men du gör ju totalt bort dig nu, mannen!

Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Och jag tänkte att vi kunde resonera kring vem och varför man väljer detta. Kolla bara på detta forum exempelvis; många kvinnor har attitydproblem, bedrar sina partners och är bara allmänt låg kvalitet. Det känns för mig som att folk mest köper det av gammal vana. Typ som att köpa en Volvo.

Det är väl bara typ svenne banan som gillar svenska kvinnor. Riktiga män, alltså icke-svenska män, har väl aldrig attraherats av de notoriskt lönnfeta, tråkiga och dryga svenska kvinnorna?
Citera
2009-05-09, 01:32
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Jag håller inte med helt enkelt.

Är du sarkastisk nu?

Eller måhända ironisk?
Citera
2009-05-09, 01:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Sådana brudar tillhör undantagen. Kolla, som tidigare nämnts, på tjejer från Latinamerika, Östeuropa eller tom. Mellanöstern. Att vara smal, snygg och trevlig är liksom normen. Jämför sedan med andelen svenskor med sidfläsk, dubbelhaka, fula kläder och ambulansfylla. Hur kan man ens kolla åt sådana tjejer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in