Citat:
Ursprungligen postat av
RockBagel
Nä för igor blir det nog inget 5k rating, han liksom ferdinand (som än idag sitter under sin korkek och luktar på blommor), kommer sitta fast på sina fjuttiga 4k och gnälla i ALL evighet. FAN vad jag hatar 4-4.5k, det är som ett ruttet svart hål som bara suger åt sig all energi från spelare. Till och med jag kan tappa det helt efter ett tag av pingande och rage skit i chatten. Slutar med att jag penoptar allihopa och mutar skiten o lägger av med att spela i minst 24h.
fittspel
Det låter ganska mycket som i LoL. Folk har väldigt svårt för att acceptera att man själv gjorde fel, så man hittar alla absurda bortförklaringar, ingen idé att ens resonera eller försöka förklara för folk.
I högre ranker är det ofta så att båda kanske tänker rätt, men det blir helt fel för man inte gjorde samma sak och det slutar med att man dör. Då tycker man gärna att den andre är dum i huvudet, fast man bara hade två olika lösningar.
I lägre ranker skyller folk på jättekonstiga saker som inte är relevanta. Där klagar man gärna på folks builds också. Hade glömt bort hur mycket folk kommenterade ens builds i låga ranker, nästan komiskt vad folk har för åsikter utan att riktigt veta något om spelet.