Citat:
Ursprungligen postat av
Phoenix Wright
HAn uppger ju själv i förhör att han var kraftigt alkoholpåverkad när han beställde hem svamparna att han varken kan förneka eller dementera att han gjorde det. Det tyder väl ändå på att han tappat all kontroll eller? Lägg av att försvara honom nu det håller liksom inte.
Du är nog lite förvirrad nu.
Han sade att han var påverkad av alkohol ja. Gör det då honom till en missbrukare? Snälla någon kom igen nu.
Som jag skrev förut så är det ju ganska uppenbart att han skyllde på alkoholen för att inte förstöra sitt liv.
Jag försvarar vem jag vill så att puckon med bekräftelsebehov inte ska sitta och hitta på och överdriva saker, vilket sker i denna tråd.
Om vi ska utgå ifrån "kansken" så kan vi då också anta att någon annan har beställt de i hans namn till hans adress? Det är precis lika möjligt enligt ditt resonemang. Om man ska gissa till sig saker då.
Konstigt. Varför håller ni er inte till fakta? Detta är ingen gissningsstuga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zugabe
Om han beställt "varorna" till någon annan än sig själv är det väl ännu värre. Knarklangare på Rosenbad? Jag ser fram emot den klatschiga rubriken.
Eftersom han trubbar av sin hjärna med både narkotika och alkohol är det väl ett blandmissbruk det är frågan om.
OM! Det är ingenting som säger att han har gjort det. Man kan inte bara ANTA saker för fan!
Tänk OM han har köpt kärnvapen ifrån Iran och armerade en bomb under Rosenbad igår! Tänk om! Det kan faktiskt vara möjligt!
Som sagt, håll er till fakta och sluta hitta på saker. Suck!