Citat:
Ursprungligen postat av
hushlittledarling
Menar du att det där andra partiets alla skandaler inte har hänt? Menar du att man inte ska skriva om ledare för Sveriges tredje största parti som begår dumheter på fyllan. bara för att det är Ditt parti?
Är det att vara saklig och objektiv.
Känns som att du gärna vill att allt ska vara objektivt men inte för dig och dina vänner. De ska få härja fritt och begå vilka dumheter som helst. Drev, kallar du det, jag kallar det för objektivt. Därför att det har hänt. Media skriver om det. Skyll inte på media. Skyll på dina kompisar till stolpskott istället. Det är de som begår dumheterna.
Precis det Åsa Romson får utstå nu.
Jag har en fråga till dig: Tillhör du begåvningsreserven på riktigt, eller vill du bara framstå som idiot?
-När påstår jag att skandalerna kring Sverigedemokraterna "inte har hänt"?
-När påstår jag att Sverigedemokraterna är "mitt parti"?
-Vilken ledare för Sveriges tredje största parti har "begått dumheter på fyllan"?
-När påstod jag att granskning inte skall vara objektiv för mig och "mina vänner"?
-Vilka är dessa du kallar "mina vänner"?
-"Drev, kallar du det"... Var då? Det var ju DU som använde det ordet, inte jag.
DU stämplar mig med politiska epitet på obefintlig grund.
DU anklagar MIG för att inte förespråka objektivitet.
Samtidigt är det DU som är motsatsen till objektiv, det framgår ju för i helvete redan i din SIGNATUR hur "objektiv" du är.
Snacka om att slå knut och hål på sig själv. Lär dig tänka och skriva logiskt och korrekt, eller avstå.
Tack för höstens största skratt. Du skrapade precis pannan i betongbottnen av avskrädesbrunnen för trasiga inlägg. Mycket roande.