2014-10-26, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Det är fan också vilken fin omgång Brille68 har då. Samtidigt har jag fortsatt med att sätta Llorente på bänken och idag kom hans första mål. Det är i lägen som dessa man inte har råd att förspilla såna viktiga poäng.

Får hoppas på att ett mirakel kan rädda mig i de sista matcherna. Har ju ändå Candreva, Honda och Babacar kvar än. Kom igen!

Nja jag släppte in två mål, och har inga backar. Ställde upp med en trebackslinje och tre avbytare. Men endast två spelade så det blir en uff. Lägg till några varningar. Så det är mål framåt, insläppta mål och varningar. Hela havet stormar, medan dina mellanmjölk-nissar håller sig runt 6 i betyg inga insläppta, inga gjorda och inga varningar. Hur kan du leva med dig själv med ett sånt jävla trist lag?! Vaffanculo!!!

PS
På din bänk hander det däremot saker, men det har ju fan ingen betydelse.
Citera
2014-10-27, 00:59
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Nja jag släppte in två mål, och har inga backar. Ställde upp med en trebackslinje och tre avbytare. Men endast två spelade så det blir en uff. Lägg till några varningar. Så det är mål framåt, insläppta mål och varningar. Hela havet stormar, medan dina mellanmjölk-nissar håller sig runt 6 i betyg inga insläppta, inga gjorda och inga varningar. Hur kan du leva med dig själv med ett sånt jävla trist lag?! Vaffanculo!!!

PS
På din bänk hander det däremot saker, men det har ju fan ingen betydelse.

Llorente enda målskytt i min trupp, 7,0 på Insigne och 6 insläppta mål av Rafael

Jag ligger några poäng efter dig, men kanske modificatori kan hjälpa mig den här gången. Jag håller tummarna, men hoppas inte för mycket. Kan ändå ta en förlust i det här läget eftersom mitt bristande förtroende för Llorente, bör straffas på något sätt.
Citera
2014-10-27, 09:42
Medlem
anteri17s avatar
Ilicic bör rädda ett kryss.
Citera
2014-10-27, 11:06
Medlem
paddyspubs avatar
Resultaten från Serie B;

Ale Viola - AC Gricia 2-2

Cosa Nostra - Highwaydonkey 3-0

pellebelle - SuperChelsea 1-7

Risorgimento - Juvevaffanculo 4-0

Ale Viola åkta på sitt första (!) poängtapp för säsongen, och det var enbart min egen idioti att det inte blev deras första förlust. I min optimism inför helgen, efter Romas torsk mot Bayern, ville jag så gärna se Manolas ihop med Castan. Det jag, på något sätt, glömde var att en avstängning samt skada skulle sätta stopp för det. Simone Zaza fick inte heller spela, och inte Guarin heller (han var väl säkert också avstängd) vilket ledde till att jag kom till match med fem spelare som inte skulle få lira.

Men i vilket fall, tråkiga AC Gricia har ryckt upp sig efter sin gråa inledning.

Serie B;

19p - Ale Viola
16 - SuperChelsea
15 - Risorgimento
11 - AC Gricia
9 - Juvevaffanculo
6 - pellebelle
6 - Cosa Nostra
0 - Highwaydonkey
Senast redigerad av paddyspub 2014-10-27 kl. 11:09.
Citera
2014-10-27, 12:12
Medlem
Ferry31s avatar
Puh, jag klarade mig på fitthåret. Resultaten i Serie A:

Casteddu - Go Ahead Farmers 2-2
Gentiluomini - AC Bosman 3-3
KFC - Antico Arsenale 2-2
Pizzaiolo FC - AC Alba Longa 1-3

Tabellen i Serie A efter att hälften av säsongens matcher spelats:

1. Go Ahead Farmers - 15p
2. Antico Arsenale - 13p
3. Casteddu - 9p
4. AC Bosman - 9p
5. AC Alba Longa - 8p
- - - - - - - - - - - - - - - - -
6. Pizzaiolo FC - 8p
7. KFC - 8p
8. Gentiluomini - 4p
Citera
2014-10-27, 14:43
Medlem
Gantss avatar
Stackars pellebelle som fick stordäng av SuperChelsea

93.5 blev totala summan denna omgången för mig. Tack Hamsik och Higuain det var på tiden att ni levererade!
Citera
2014-10-27, 15:03
Medlem
Villons avatar
Det börjar arta sig.
Citera
2014-10-27, 17:20
Medlem
Ferry31s avatar
Glöm inte att uppdatera era elvor. Veckoomgång som väntar nu igen
Citera
2014-10-27, 18:03
Medlem
anteri17s avatar
Antico Arsenale hoppas fortsätta på den inslagna vägen och förbli obesegrade.
I denna veckomatch ställs laget upp på följande vis:

Marchetti

Darmian de Vrij Koulibaly Peluso

Ekdal Pjanic Pogba
Ilicic

Zaza Sansone

Koulibaly och Peluso går in i elvan istället för Biava och Dodo. På mitten får Ilicic spela från start efter sitt fina inhopp senast. På topp blir det helt nytt. Sansone gör säsongsdebut i elvan, och får lagkamraten Zaza bredvid sig.

Gazzettan gör gällande att Antico Arsenale blir första lag att ha använt sig av alla sina friska spelare i truppen - om nu Sansone och Peluso får tillräcklig speltid. Det ska förvisso fortsätta forskas en aning om huruvida man från Gazzettan har sin fakta rätt.
Citera
2014-10-27, 18:05
Medlem
Ezzelinos avatar
Svår bortamatch mot obesegrade Ale Viola. Truppen nedstämd efter att Ilicic kvitterade mot Milan och därmed omintetgjorde 10 rätt tippade matcher av 10 möjliga i Serie A, till oddset 2747 ggr pengarna.
Men jag ser bara nya soluppgångar och nya möjligheter. Gissar på att båda ytterbacksgrekerna i Roma, samt Maggio i Napoli, får spela igen och mönstrar denna elva för laget Risorgimento:

Buffon
Torosidis-Holebas-Maggio
Marchisio-Florenzi-Hallfredsson-Medel
Matri-Berardi-Djordjevic
Citera
2014-10-27, 18:13
Medlem
anteri17s avatar
Riktigt rätt var inte Gazzettan. Tuttosport, tydligt pro-Farmers, kritiserar konkurrenten hårt med att inte ha sin fakta helt rätt. Ytterbacken Vrsaljko har inte deltagit i någon match, trots fitness för det. Likaså Izco på mitten.

I alla fall så nöjer sig Tuttosport med att berömma Antico Arsenales bredd, men lyfter också frågan om rotation vinner mästerskap.

Strootmans skada har också omöjliggjort speltid för holländaren. Men 22 av 25 med speltid - imponerande.
Citera
2014-10-27, 18:49
Medlem
Ferry31s avatar
GAF förbereder sig för bortamatch mot Bosman. Jag väljer att chansa på en 3-4-3, även om det är högst oklart om jag kommer ha fyra tillgängliga mittfältare. Valde dock att sätta tre mittfältare på bänken, så förhoppningsvis finns resurserna. Kan i värsta fall bli att jag växlar över till en 4-3-3 i sista minuten imorgon. Tänkbar laguppställning:

Rafael; Bonucci, Castan, Nagatomo; Candreva, Vazquez, Moralez, Honda; Berardi, Tevez och Llorente.

Debut för Castan och Moralez om de kommer till spel. Come on you Farmers!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in