2014-10-26, 21:02
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyffla
Japp. Vore skönt om det blir en rättning. Svarade just AD.

Det blir det nog säkert. men normeringstabellen blir nog hård i år. Det verkar vara många som har svarat AD. Det har gått bra för många rent generellt.
Citera
2014-10-26, 21:04
Medlem
bel0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det blir det nog säkert. men normeringstabellen blir nog hård i år. Det verkar vara många som har svarat AD. Det har gått bra för många rent generellt.
På flashback? Eller hur många promille av provdeltagarna har du snackat med?
Citera
2014-10-26, 21:04
Medlem
skäggmannens avatar
Citat:
D ger mest stöd i texten ändå.
Nej, då "There has been no shortage of forecasting over the years, predicting the demise of a pricing model criticized as an antiquated old media legacy by detractors," är det man måste läsa och förstå.
Citera
2014-10-26, 21:05
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bel0w

Jag vet att man inte kan ta flashback seriöst men ändå. Hpguiden gick det bra för många. Och jag känner några som det gick bra för. Men jag tror ändå att normeringstabellen blir hård i år. Vi får väl se.
Citera
2014-10-26, 21:06
Medlem
skäggmannens avatar
Jag har själv svarat A på 31, och D på 32, men anser ändå att D A är det rätta. Det som förmodligen kommer hända om dom backar, är att frågorna stryks.
Citera
2014-10-26, 21:06
Medlem
Boblovebudss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skäggmannen
Gällande fråga 32 så måste du läsa alternativ D, och där står det klart och tydligt att det gäller Medium-sized companies, inte medium-sized companies with limited resources

Eftersom de andra alternativen är direkt felaktiga så är D det som bäst överensstämmer.
Citera
2014-10-26, 21:09
Medlem
Babbeloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bel0w
haha på Flashback har alla minst 1.8
Citera
2014-10-26, 21:11
Medlem
Citat:
Gällande fråga 32 så måste du läsa alternativ D, och där står det klart och tydligt att det gäller Medium-sized companies, inte medium-sized companies with limited resources

Det där uttrycket är tvetydigt. Antingen menar man att medium sized companies för det mesta har begränsade resurser just därför är dom också medelstora. Eller så menar man specifikt de medelstora företagen med begränsade resurser.
Ungefär som att säga, "Jag är en kommunist och skulle därmed aldrig kunna gifta med mig en VD som kommer hem stora pengacheckar varje dag". Innebär detta att jag ogillar VDarna på grund av att de kommer hem med stora summor pengar eller att jagenbart ogillar de VDar SOM kommer hem stora summor pengar, och därmed kan gilla VDar som inte kommer hem med stora summor pengar.

Jag gjorde iaf tolkningen att små och medelstora företag gillade detta för att de har begränsade resurser. om de inte hade begränsade resurser hade de troligtvis expanderat och således inte varit små/medelstora företag längre, inte sant?
Citera
2014-10-26, 21:11
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Nej, då "There has been no shortage of forecasting over the years, predicting the demise of a pricing model criticized as an antiquated old media legacy by detractors," är det man måste läsa och förstå.

Hur stöder detta alternativ A? Alternativ D har mest stöd i texten om du verkligen läser noga.

Självklart så föredrar medel-stora företag tidsbaserad online reklamering för att de sparar på det och för att de har mindre resurser. Och det står att de gillar det. Därför har D mest stöd i texten.
Citera
2014-10-26, 21:14
Medlem
Citat:
Gå inte efter vad folk på flashback skriver. De som fått mediokert resultat håller endera tyst, eller så ljuger de helt enkelt. Normeringstabellerna brukar vara ungefär likvärdiga prov till prov och kommer förmodligen så att vara även nu.
Citera
2014-10-26, 21:15
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyffla
Gå inte efter vad folk på flashback skriver. De som fått mediokert resultat håller endera tyst, eller så ljuger de helt enkelt. Normeringstabellerna brukar vara ungefär likvärdiga prov till prov och kommer förmodligen så att vara även nu.

Sant. Borde nog ta det med nypa salt. Men jag tittade på Hpguiden och där verkar det ha gått bra för många. Hpguiden är ju en rätt seriös sida. Aja, vi får se.
Citera
2014-10-26, 21:18
Medlem
Citat:
Sant. Borde nog ta det med nypa salt. Men jag tittade på Hpguiden och där verkar det ha gått bra för många. Hpguiden är ju en rätt seriös sida. Aja, vi får se.
Vad som däremot verkar ha varit lättare på detta prov jämfört med tidigare är ju ORD-delen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in