2014-10-25, 16:17
Medlem
TheBurdens avatar
Jag skiter fullständigt i vad ni svartskallar tycker om oss "svennar". Passar det inte så är det bara att flytta tillbaks till öknen igen.

Att många av oss svenskar ogillar blattar och negrer beror på att många av er beter sig som vilddjur. Ni är temperamentsfulla, högljudda, bråkiga, uppkäftiga och respektlösa. Tacka fan att många av oss inte tycker om er.
Citera
2014-10-25, 16:17
Medlem
Propagandadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Invandrarna på 70-talet byggde upp Sverige, innan dess bodde man i stugor och gick och la sig klockan 19.00.

Signaturmaterial.
Citera
2014-10-25, 16:18
Medlem
Slints avatar
Citat:
Varför är du så arg? För att du identifierar dig med din svenska moder som blev besudlad av en blatte eller för att din far importerat ett luder från utlandet. Du är halvsvensk men avskyr ditt blattearg. Stackars liten...
Jag är lack för att du är så jävla ful. Jag vill slå dig. Mosa dig. Och sedan mosa dig lite till. Och om du ska komma med ditt jihad hit till Sverige, då jävlar kommer jag mosa dig lite ytterligare din sumprunkare.
Citera
2014-10-25, 16:20
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Invandrarna på 70-talet byggde upp Sverige, innan dess bodde man i stugor och gick och la sig klockan 19.00.
Vissa av dem bidrog (lite grann), javisst - men jag tvivlar på att du och dina spännande vänner är besläktade med dem...? Det enda ni bygger upp är SD, take it or leave it..
Citera
2014-10-25, 16:20
Medlem
Slints avatar
Citat:
Förträng inte dina känslor, rösta på SD, undvik blattar och snacka skit om dom bakom låsta dörrar. Du behöver inte förtränga den du är, en rasist.
Du vet, det värsta är att du inte ens är neger. Du är just en ful svennig vänsterfjolla som kommer när han ska försvara sina inbildade islamistkompisar. Du borde fan få stryk. På riktigt.
Citera
2014-10-25, 16:21
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Jag skiter fullständigt i vad ni svartskallar tycker om oss "svennar". Passar det inte så är det bara att flytta tillbaks till öknen igen.

Att många av oss svenskar ogillar blattar och negrer beror på att många av er beter sig som vilddjur. Ni är temperamentsfulla, högljudda, bråkiga, uppkäftiga och respektlösa. Tacka fan att många av oss inte tycker om er.

Det är svennens problem, ser några fall av blattar som beter sig svinigt och således behandlar man alla andra blattar som dessa svin. Kanske dags att bli lite bättre människokännare istället.
Citera
2014-10-25, 16:22
Medlem
greenlungss avatar
Jo vi ser blickarna och det är därför vi inte tycker om att vara med er.
Citera
2014-10-25, 16:22
Medlem
haha fan vad tung du är. Bror jag känner igen mig.
Citera
2014-10-25, 16:23
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Det är svennens problem, ser några fall av blattar som beter sig svinigt och således behandlar man alla andra blattar som dessa svin. Kanske dags att bli lite bättre människokännare istället.

Det handlar om ett generellt mönster. Man kan alltid gå in på individnivå och peka ut motsatsen, men det intressant är det generella mönstret.
Citera
2014-10-25, 16:24
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Du vet, det värsta är att du inte ens är neger. Du är just en ful svennig vänsterfjolla som kommer när han ska försvara sina inbildade islamistkompisar. Du borde fan få stryk. På riktigt.

Jag kommer att befinna mig i Stockholm idag för att titta på fotboll mellan 17.30 och 20.00, kommer att vara på O'learys Norrmalm, här är adressen om du vill komma och ge mig stryk:

Regeringsgatan 113
Stockholm, Sverige
Citera
2014-10-25, 16:25
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Är du en bra "människokännare"? Nej, du är en svenskhatande rasist som bidrar till att SD växer på både höjden och bredden.
Citera
2014-10-25, 16:27
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Det handlar om ett generellt mönster. Man kan alltid gå in på individnivå och peka ut motsatsen, men det intressant är det generella mönstret.

Först och främst, rätt obehagligt och diskutera vad som är rätt och fel med en gubbe som har en liten söt flicka som sin avatar, pedofilvarning.

Men tillbaka till ämnet, vanliga blattar går inte runt och väsnas och försöker bevisa för svennen att dom duger. Det är självklart att man bara får höra om negativa saker blattar gör i media. Finns inget läsvärde i att skriva om "Ahmed 34 år gammal som driver två biltvättar och nu öppnat en tredje."

Man kan inte lära en gammal hund sitta, du får gärna tro att alla blattar är aggressiva och respektlösa, det är du som förlorar på det inte jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in