Citat:
Ursprungligen postat av
Marlo.Stanfield
Här har vi ännu en knegar svenne som tror att hans skitlön betalar för andra blattar. Alla blattar jag umgås med är egenföretagare och betalar bra mycket mer skatt än en jävla knegare som är tvungen och slita som en hamster dag in dag ut.
Så oroa dig inte du betalar inte för mig, du betalar för att dina färglösa barn ska få gratis utbildning och sjukvård.
Knegarsvenne? Halvsvensk, akademisk utbildning, hög lön, bor bra. Vuxit upp i flera länder (inkl. arabland) och sedan i en svensk blatteförort. Jag har jobbat mig upp , till skillnad från er, "tycka synd om mig blatten". Ni skulle vara "blattarna" i eran hemländer om ni inte valde att vara så jävla fega och fly. Sen kommer ni till sverige , och "älskar" erat hemland. Folk hatar er där hemma. Folk hatar er här. För att ni är lowlifes. Ni vägrar att anpassa er. Ni är patetiska parasiter. Ni gör ingen som helst nytta. Åker runt med eran BMW... i förorten.. när ni är 30... jobbar på lokala pizzerian om ens det... patetiskt. Ni fick precis samma förutsättningar som mig. Men ändå är ni kvar i skiten. Den skiten som ni så stolt försvarar. Patetiskt.
Inse att ni är misslyckade individer. Hade ni varit framgångsrika, hade ni HJÄLPT landet istället för att våldta det som ni gör just nu.