2014-10-25, 16:28
Medlem
Ni svenskar är den lägre stående rasen. Därför stör ni er på oss överlägsna blattar.
Citera
Medlem
Rczp0gs avatar
Många idag verkar tro att allt kretsar runt dom, och lägger extremt stor vikt vid sina egna åsikter.

Personligen gillar jag inte heller "svennar" eller andra som följer strömmen, dock håller jag detta för mig själv. Du får väl hata svenskar hur mycket du vill, dock bör du inte förvänta dig att jag eller någon annan ska bry sig.
Citera
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Jag kommer att befinna mig i Stockholm idag för att titta på fotboll mellan 17.30 och 20.00, kommer att vara på O'learys Norrmalm, här är adressen om du vill komma och ge mig stryk:

Regeringsgatan 113
Stockholm, Sverige
Wawawewa!!'

Nu börjar mitt adrenalin att pumpa! Ska ta med knogjärnet och se till att riktigt möblera om ditt ansikte!!
Citera
Medlem
Negrer och araber har tillgång till massvis av naturresurser i länder där solen alltid skiner men man saknar förmågan och lever sedermera allt jämt kvar på medeltiden.
Inget som sådant smuts yttrar bör provocera den produktive.
Jag förstår din avundsjuka TS och den glädjer mig.
Vår moraliska plikt att hjälpa era pissländer är inte större än eran moraliska plikt att hjälpa er själva. Vårt ansvar för er är obefintligt. Ändå kommer ni hit, får hjälp och visar er otacksamhet, när ni egentligen förtjänar att dö hemma i den smuts som ni själva skapat. Men vi låter er hållas för vi har den förmågan som ni saknar och så kommer det alltid att vara.
Senast redigerad av Friskytt 2014-10-25 kl. 16:30.
Citera
2014-10-25, 16:30
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koskenkurva
Ni svenskar är den lägre stående rasen. Därför stör ni er på oss överlägsna blattar.

Ni är så överlägsna att ni flydde hit till Sverige. Sammanhållning när den är som bäst
Citera
2014-10-25, 16:30
Medlem
Du vet att det är sant, sluta gråta.
Citera
2014-10-25, 16:31
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Först och främst, rätt obehagligt och diskutera vad som är rätt och fel med en gubbe som har en liten söt flicka som sin avatar, pedofilvarning.

Men tillbaka till ämnet, vanliga blattar går inte runt och väsnas och försöker bevisa för svennen att dom duger. Det är självklart att man bara får höra om negativa saker blattar gör i media. Finns inget läsvärde i att skriva om "Ahmed 34 år gammal som driver två biltvättar och nu öppnat en tredje."

Man kan inte lära en gammal hund sitta, du får gärna tro att alla blattar är aggressiva och respektlösa, det är du som förlorar på det inte jag.

Nej, jag tror inte att alla blattar är aggressiva och respektlösa (jag är själv kompis med en man från Iran). Men det är på tok för många av er som är det.

Att blattar och negrer är kraftig överrepresenterade i brottsstatistiken är inte vårt fel.

Angående avataren: Den vita rasen.
Citera
2014-10-25, 16:32
Medlem
Citat:
Förträng inte dina känslor, rösta på SD, undvik blattar och snacka skit om dom bakom låsta dörrar. Du behöver inte förtränga den du är, en rasist.

Du valde att inte kommentera mitt svar? Fortsätt du leva med dina fördomar. Det kommer gå upp för dig förr eller senare om hur fel du har haft.
Citera
2014-10-25, 16:33
Medlem
durtmeisters avatar
Haha du är ju bara för mycket.
En av mina närmsta vän är arab och han som var min bästa klasskompis var jugge.
De talade om narkomaner och fulla blattar som ofta gick fram emot dem och trodde de var bröder.
De skrattade bara åt förlorarna och visste att deras vänner och släkt var dem ända de kände samhörighet med.

Om det är som ts påstår varför mördar, våldtar och rånar blattarna varandra.

Det är vanligt för svaga individer att vilja sparka uppåt mot de mer framgångsrika.
Citera
Medlem
Skulle blattar hålla ihop? Tror inte det. Kurder mot turkar mot armenier mot div. andra folkgrupper jag inte har koll på. Bosnier mot serbier och kroatier...- Muslimska somalier mot kristna somalier. Du kan ta två st exakt likadana blattar från exakt samma land som kom till Sverige samtidigt och chansen är överhängande att de inte alls är vänner utan hatar varandra.

Och fördomarna och rasismen jag hört från araber mot afrikaner är tio gånger hårdare än den jag hört från svennar mot desamma. Om nu ni "blattar" skulle hålla ihop, so go for it! Vi skulle alla tjäna på att slippa läsa i tidningen om hur den ena afganska klanen mördar medlemmar ur den andra i Malmö över över nån jäkla getflock 1000 mil bort.
Citera
Medlem
Citat:
Först och främst, rätt obehagligt och diskutera vad som är rätt och fel med en gubbe som har en liten söt flicka som sin avatar, pedofilvarning.

Men tillbaka till ämnet, vanliga blattar går inte runt och väsnas och försöker bevisa för svennen att dom duger. Det är självklart att man bara får höra om negativa saker blattar gör i media. Finns inget läsvärde i att skriva om "Ahmed 34 år gammal som driver två biltvättar och nu öppnat en tredje."

Man kan inte lära en gammal hund sitta, du får gärna tro att alla blattar är aggressiva och respektlösa, det är du som förlorar på det inte jag.

Du har alltså belägg för att blattar inte skulle vara aggressiva och respektlösa? Jag tycker att det är just dom två egenskaperna som är grundpelarna till hela blattementaliteten. Dom mest impulsiva, opålitliga, våldsamma och onödigt aggressiva människorna jag har stött på har varit invandrare. Dom är underutvecklade och att beblanda oss med dom kommer visa sig skadligare för nationen än pesten.
Citera
2014-10-25, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noggerlen
Så kan det vara, men i många fall är det blandat bland blattar. Om något händer oss och om en svensk medborgargarde vill döda oss så allierar vi oss och skyddar oss mot svenskar som vill döda oss. Svenskarna kan själva inte ens hålla ihop där ena delen är nationella, andra delen vanliga svenssons och den tredje delen självhatande vita feministhippies.

Det har du rätt i faktiskt. Jag tror det har mycket att göra med att svenskar egentligen inte blivit hotade på 200 år. Jag räknar inte in kalla kriget eller invandringen som ett riktigt hot. Vi invandrare kommer därifrån från krig etc. där folkmord och dylikt har skett.

Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
vad baserar du det på?

Frågan var inte till mig, men jag ser att du är bosnier och det är jag med. Du måste hålla med om att juggar är tämligen rasistiska i allmänhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in