Ge mig tips på hur jag får bra lag i soloq please.
Normals, arams och liknande är aldrig några problem, kan i princip vinna dem med en hand, men när jag går in i rankat så börjar någon med att feeda (standard elo-hell

). När vi kommer till teamfights och vi faktiskt lyckas döda någon/några så verkligen vägrar mitt lag pusha/ta drake eller liknande ("nä men kolla grappar wraithsen är uppe!!!!!" "yes jag har råd med amp tome!!")
blir en aning lack på detta skitet..
Visst har jag blivit sämre än jag var för säg 6 månader sen, men fortfarande känns det som jag kan spela felfritt men ändå förlora.. #emo
Spelar mest adc och skogare btw.
Hur gör man för att få hoppet tillbaks? Hur gör man för att tycka LoL blir roligt igen?