2014-10-21, 09:08
Medlem
Den där äckliga Jasmine alltså. Syns verkligen att hon är osäker i sig själv när hon beteer sig som hon gör. Hon är den stereotypa mobbaren som trycker ner andra och gör fula saker för att själv må bra eller dölja sin inre rädsla. Nej usch att såna människor ens existerar i ett samhälle.

Är det bara jag eller är det grupperingar i huset? Alltså invandrare vs svenskar? Känns som det eftersom Ervin, Smail och jorqe paktar och hänger.
Senast redigerad av almightyjew 2014-10-21 kl. 09:11.
Citera
2014-10-21, 11:44
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Alltså detta är ju helt sjukt!
http://bloggar.expressen.se/paradiset/2014/10/21/tre-deltagare-holl-pa-att-do-under-inspelningarna-av-paradise-hotel/
Citera
2014-10-21, 12:21
Medlem
BabyFFs avatar
Detta avsnittet var det sämsta någonsin!
Ingen av killarna är direkt snygga, och verkligen inte den nya, jag tänker inte ens lägga hans namn på minnet - så fort kommer han åka. Han ser ju ut som en 10-åring?!
Citera
2014-10-21, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
http://bloggar.expressen.se/paradiset/2014/10/21/tre-deltagare-holl-pa-att-do-under-inspelningarna-av-paradise-hotel/
Undra hur mycket de har överdrivet med den storyn
Hahahaha
Citera
2014-10-21, 12:38
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elliez
Nya killen är ju riktigt snygg! Tråkigt dock att de andra tjejerna inte verkar tycka det, tror inte han blir långlivad i Paradise.
Sjukt tråkigt att Saga åkt ur. Kommer sakna henne. Hade hoppats på att se henne som vinnare. Jag har jävligt svårt för Paow, mer korkad tjej får man leta länge efter.
Blir så irriterad på bajsankan. Måste hon alltid ha någon att mobba? Kul dock att se att Evelina kommit in bättre i gruppen även om jag har ganska svårt för henne som person.
Jag tror inte heller han blir speciellt långlivad, alla deltagare där inne verkar vara rädd för att han ska se igenom dom och då lär han ju åka ganska så snabbt.

Jag tycker också Paow är korkad visserligen, men Saga är ju inte heller speciellt smart? Hon visste ju inte vart Sverige låg eller va det va (I skol-veckan) så båda två är nog lika dumma, störde mig dock mera på Saga än vad jag gör än så länge på Paow, Saga hade ju verkligen både dubbelmoral och rätt så stor svartsjuka.

Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
Känns som det är rätt överdrivet, även om det faktiskt kan hända.

Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Detta avsnittet var det sämsta någonsin!
Ingen av killarna är direkt snygga, och verkligen inte den nya, jag tänker inte ens lägga hans namn på minnet - så fort kommer han åka. Han ser ju ut som en 10-åring?!
Alla tycker ju olika och jag (Kille) tycker inte direkt att Ervin ser ut som en 10-åring, utan snarare en kanske 18-19 åring, dock lite tanig kanske men det är ju å andra sidan en hel del nitto åringar.
Citera
2014-10-21, 12:51
Medlem
Det är faktiskt inte överdrivet. Killarna hade accepterat att dom skulle dö, precis som det står i artikeln.
Trodde inte att dom skulle uppmärksamma det under säsongen faktiskt.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article18779431.ab
Där är artikeln från april.
Citera
2014-10-21, 12:57
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Alla tycker ju olika och jag (Kille) tycker inte direkt att Ervin ser ut som en 10-åring, utan snarare en kanske 18-19 åring, dock lite tanig kanske men det är ju å andra sidan en hel del nitto åringar.

Smail är ett år yngre än den nya killen. Det är rätt stor skillnad, om man säger så.
Citera
2014-10-21, 15:37
Medlem
MrsObviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Nja, hela grundskolan fram tills 8an bodde hon där enligt henne själv. Har för mig att det stod på hennes TV3-blogg.

Oft: Äntligen har jag funnit min kvinnliga motpart.
Hmm, grundskolan där med. Då är det väl lite mer förståeligt.
Citera
2014-10-21, 16:51
Medlem
Någon annan som är aning ifrågasättande som jag angående denna olycka och räddning som står över hela facebook ? Att smail räddat ervin osv,

jag menar har dom inte ett helt kamera team och produktionsmänniskor brevid sig ? ingen av dessa är ens nämnda
Citera
2014-10-21, 17:23
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tWistish
Någon annan som är aning ifrågasättande som jag angående denna olycka och räddning som står över hela facebook ? Att smail räddat ervin osv,

jag menar har dom inte ett helt kamera team och produktionsmänniskor brevid sig ? ingen av dessa är ens nämnda

sicken skandal det hade varit om han skadat sig på riktigt
Citera
2014-10-21, 17:32
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tWistish

antagligen för man inte har någon aning vem fan kameramannen är. deltagarna är ju antagligen närmast varandra hela tiden, så ganska logiskt att en av dessa ingriper snabbast
Citera
2014-10-21, 17:34
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Smail är ett år yngre än den nya killen. Det är rätt stor skillnad, om man säger så.
Ja och? Det finns 19 åringar som väger 200 kilo och 19 åringar som också väger 55 kilo, beror ju helt på vad man sysslar med på fritiden, det är väl rätt så uppenbart att Smail satsar på att träna så mycket som möjligt och Ervin satsar på att trolla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in