Citat:
Ursprungligen postat av
elliez
Nya killen är ju riktigt snygg! Tråkigt dock att de andra tjejerna inte verkar tycka det, tror inte han blir långlivad i Paradise.
Sjukt tråkigt att Saga åkt ur. Kommer sakna henne. Hade hoppats på att se henne som vinnare. Jag har jävligt svårt för Paow, mer korkad tjej får man leta länge efter.
Blir så irriterad på bajsankan. Måste hon alltid ha någon att mobba? Kul dock att se att Evelina kommit in bättre i gruppen även om jag har ganska svårt för henne som person.
Jag tror inte heller han blir speciellt långlivad, alla deltagare där inne verkar vara rädd för att han ska se igenom dom och då lär han ju åka ganska så snabbt.
Jag tycker också Paow är korkad visserligen, men Saga är ju inte heller speciellt smart? Hon visste ju inte vart Sverige låg eller va det va (I skol-veckan) så båda två är nog lika dumma, störde mig dock mera på Saga än vad jag gör än så länge på Paow, Saga hade ju verkligen både dubbelmoral och rätt så stor svartsjuka.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bert-Ljung
Känns som det är rätt överdrivet, även om det faktiskt kan hända.
Citat:
Ursprungligen postat av
BabyFF
Detta avsnittet var det sämsta någonsin!
Ingen av killarna är direkt snygga, och verkligen inte den nya, jag tänker inte ens lägga hans namn på minnet - så fort kommer han åka. Han ser ju ut som en 10-åring?!
Alla tycker ju olika och jag (Kille) tycker inte direkt att Ervin ser ut som en 10-åring, utan snarare en kanske 18-19 åring, dock lite tanig kanske men det är ju å andra sidan en hel del nitto åringar.