2014-10-15, 22:53
Medlem
BabyFFs avatar
Fast Jorge gjorde ju INTE som Smail sa. Han berättade aldrig för Saga att hon kunde stå där.
Citera
2014-10-15, 22:55
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Fast Jorge gjorde ju INTE som Smail sa. Han berättade aldrig för Saga att hon kunde stå där.

Vet inte om han var för mesig eller om det var för att han aldrig fick tid. Varför pratade inte Smail själv med Saga egentligen?
Citera
2014-10-15, 22:58
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Vet inte om han var för mesig eller om det var för att han aldrig fick tid. Varför pratade inte Smail själv med Saga egentligen?

Jag tror inte att Smail brydde sig så mycket vem av dom som skulle åka. För vi vet ju hur han blir när han vill ha kvar någon.. Like a dog whit a bone.
Jorge tror jag inte gillade Saga.

EDIT: konstig meningsuppbyggnad.
Jag tror inte att Jorge gillade Saga.
Citera
2014-10-15, 23:00
Medlem
Ledarens avatar
Hehe Ylva efter att Saga åkte ut: "Sverige kommer verkligen att älska Saga".
Citera
2014-10-15, 23:00
Medlem
Ferry31s avatar
Klart Jorge är en jävla mes, men förstår honom också. Saga är så jävla hispig att det måste vara skitsvårt att prata vett med henne.
Citera
2014-10-15, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Såg du inte hur hon snäste av honom? Han har väl inte kommit henne speciellt nära så det kvittar ifall hon åkte ut. Skönt iallafall.

Nästa som ska ut är Ylva
Citera
2014-10-15, 23:04
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Hehe Ylva efter att Saga åkte ut: "Sverige kommer verkligen att älska Saga".

Haha. Tji fick hon!
Citera
Medlem
Vuxenkos avatar
YES! Äntligen åkte Saga ut. Har varit sjukt trött på hennes jävla gnäll senaste veckorna. Tackar Paradise-gudarna.
Citera
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Klart Jorge är en jävla mes, men förstår honom också. Saga är så jävla hispig att det måste vara skitsvårt att prata vett med henne.

Inte alls otroligt att Saga ställt sig hos Kristian ändå trots att Jorge pratat med henne. Totalt jävla irrationell.

Sen var det väldigt längesen man såg någon vara så pussywhipped som Kristian är. Så synd för man vill ju verkligen gilla honom men det är fan svårt när han är så där.
Citera
2014-10-15, 23:07
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskfan08
Antingen är Jorge korkad på riktigt, eller så är han produktionsstyrd så inåt helv*te att vara Smails högra hand. Någonting får mig att tro på det senare...

Äh, Jorge är ju den som styr spelet!

Han bestämde att Smail skulle vara kvar och nu bestämde han att Saga skulle ryka.
Äkta Masterminf!
Citera
2014-10-15, 23:09
Medlem
Äntligen är Saga ute. Är dock trött på att den med immunitet alltid får välja sist.
Citera
2014-10-15, 23:22
Medlem
Ajaaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Korset hade hon innan PH 2013, så vitt jag vet kände de inte varandra innan.

Va? vad baserar du det på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in