2014-10-20, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappa-fixar
Hon är ju död sen 10 år tillbaka. Christoffer är sjuk i huvet och tror att hon fortfarande lever. Skrämmande...
Då vore det väl verkligen kul om hon kom in i huset! He he...
2014-10-20, 00:39
Medlem
Finns det någon som har chans att få till det med Malin? Nu när Philip är borta är det väl bara Jenny som har en chans?
2014-10-20, 00:41
Medlem
Naiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purukZ0
Finns det någon som har chans att få till det med Malin? Nu när Philip är borta är det väl bara Jenny som har en chans?
Malin har gutt på utsidan så svaret är nej.
2014-10-20, 00:41
Medlem
Citat:
Förefaller som om du ljuger. Du har ju uppenbarligen läst inlägget som du citerar av skribenten vars inlägg du sedan länge påstår dig ha slutat läsa.
Men hur djävla dum i huvudet får man vara? Jag såg ju att han citerade mitt inlägg. Klart jag läser då vad han skrivit.
2014-10-20, 00:59
Medlem
NightWalker1s avatar
vilket avsnitt var det där dom andra deltagarna följde efter anna som zombies?
2014-10-20, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Men hur djävla dum i huvudet får man vara? Jag såg ju att han citerade mitt inlägg. Klart jag läser då vad han skrivit.

Du såg att han citerade...vad är hönan och vad är ägget...
2014-10-20, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naith
Malin har gutt på utsidan så svaret är nej.

Ja visserligen, men det hade inte varit första gången någon hade förlustat sig i huset trots gutt på utsidan.
2014-10-20, 01:14
Medlem
dubbelpost
2014-10-20, 01:17
Medlem
Bra att fler vaknat upp och ser att Anna tar alldeles för stor plats. Tror hon utnyttjar Torbjörn för att hon spelar ett spel och hoppas att vi tycker hon är en kärleksfull och trogen typ. Den människan kan nog gå över lik tror jag.

Lägg märke till hur ödmjuk hon verkar inför var och en i huset. Hon har full koll (tror hon) och gör allt korrekt som hon hoppas går hem hos tittarna. För säkerhets skull bjuder hon på lite sex så hon inte missar dom rösterna vid eventuell nominering från dom som vill se sånt. Hon är en slug person men i slutändan tror jag hon misslyckas. Det tar mycket energi att spela strategiskt i 100 dagar varför jag tror att Anders har större chans då han förhoppningsvis är den person som han visar upp. Han verkar inte ha den förmågan som Anna har.

Om hon skulle vinna (mot alla odds) kommer Torbjörn få åka ensam till Norge och slicka sina sår.
2014-10-20, 01:20
Medlem
Naiths avatar
Citat:
Ja visserligen, men det hade inte varit första gången någon hade förlustat sig i huset trots gutt på utsidan.
Malin fick ångest över att ha sovit en natt bredvid TB så jag får intrycket av att hon inte kommer att göra något något dumt. Hon har även sagt att hon håller ett visst avstånd från killarna i huset för att hennes "katt" (som hon uttrycker det) inte ska få för sig nåt. Jag tror personligen inte att det kommer att hända nåt. Men.. vem vet.
2014-10-20, 01:21
Medlem
Henrik sa precis att han är övertygad om att Anders och Coffe flirtar med tjejer genom att mobba dem, för de är så fula och inte i samma utseendeklass som Torbjörn. Torbjörn kan få tjejer på fall genom sin blick, men Anders och Coffe måste trycka ner tjejer för att få de på fall, säger Henrik.

Torbjörn säger emot och tycker inte alls det är så utan att de handlar om personlighet.

Då sa Henrik emot att nej så är det inte. Kolla på Anders han går runt och ser ut som en blabla...... (hörde inte vad han sa, nåt kränkande i alla fall).

Henrik och Carro delar nu plats på min hatlista.
2014-10-20, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elastico
Henrik sa precis att han är övertygad om att Anders och Coffe flirtar med tjejer genom att mobba dem, för de är så fula och inte i samma utseendeklass som Torbjörn. Torbjörn kan få tjejer på fall genom sin blick, men Anders och Coffe måste trycka ner tjejer för att få de på fall, säger Henrik.

Torbjörn säger emot och tycker inte alls det är så utan att de handlar om personlighet.

Då sa Henrik emot att nej så är det inte. Kolla på Anders han går runt och ser ut som en blabla...... (hörde inte vad han sa, nåt kränkande i alla fall).

Henrik och Carro delar nu plats på min hatlista.
Anders är populär både i Norge och Sverige. Om han sa så är det lika med att säga upp sin plats i huset. Då vet vi vem som ryker så fort tillfälle ges. Henrik var motbjudande innan och nu blev det ännu värre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in