2014-10-19, 23:12
Medlem
Nutellan också
2014-10-19, 23:16
Medlem
Naiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PRRR
Någon mer än jag som knappt använder sin 24/7 längre?

Jag använder den typ bara till att kolla på Torsdagens Live, annars så är det dom vanliga avsnitten jag ser på. Alternativt lite 24/7 om det är "fest" i hela huset.
Jag tittar mindre och mindre på 24/7. Jag har sagt upp prenumerationen och kommer troligtvis inte att förnya det när det har gått ut.
2014-10-19, 23:29
Medlem
PRRRs avatar
Antalet 24/7 konton lär ju ha sjunkit rejält sen starten. Synd att en säsong som hade så mycket potential gick utför så jävla snabbt. Det är verkligen bara Anders och Coffe som håller mig kvar just nu, om dom åker ut så kommer jag nog inte titta något mer alls.

Även jag kommer avsluta min 24/7 snart, den här tråden och big brotherbloggarna är tillräckligt för att hålla mig uppdaterad känner jag.

(Orkade inte citera alla).
2014-10-19, 23:37
Medlem
Citat:
Antalet 24/7 konton lär ju ha sjunkit rejält sen starten. Synd att en säsong som hade så mycket potential gick utför så jävla snabbt. Det är verkligen bara Anders och Coffe som håller mig kvar just nu, om dom åker ut så kommer jag nog inte titta något mer alls.

Även jag kommer avsluta min 24/7 snart, den här tråden och big brotherbloggarna är tillräckligt för att hålla mig uppdaterad känner jag.

(Orkade inte citera alla).

Vart var potentialen menar du? Alla var ju i princip lika dana sen start och alla kom överens med alla.

Anton och Sondre har väl haft husets största beef?
2014-10-19, 23:43
Medlem
zaycos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Hahaha, Coffe, så jävla skum han är

Coffe är tydligen frisk, "det säger mamma i alla fall"
Mammor vet allt...... Även att Coffe är bra på rollspel säkert. Undrar vilka fler som fått individuella hemliga uppdrag om rollspel. Det började väl redan på torsdagen då pelle fick musikaluppdraget. Fick någon mer hemligt uppdrag då?
I tråden finns ett gäng påträngande personer som inte bör vara där de inte sks vara Men är där ändå. Är det kul att gå in på andras konton? Tydligen.
Senast redigerad av zayco 2014-10-19 kl. 23:46.
2014-10-19, 23:48
Medlem
Vore sjukt kul om Christoffers mormor fick komma in till studion på livesändning, eller kanske rent av komma in i huset som Anders mamma fick.
Senast redigerad av 8332 2014-10-19 kl. 23:51.
2014-10-19, 23:50
Medlem
PRRRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8332
Vart var potentialen menar du? Alla var ju i princip lika dana sen start och alla kom överens med alla.

Anton och Sondre har väl haft husets största beef?

Jag tyckte det var jävligt underhållande där ett par veckor, visst beef är kul men det är ju inte allt.

Allt snack om att det är det lyxigaste huset någonsin, att Norge också var med samt att Kanal 5 tog över igen kändes som ett bra upplägg.

Men tyvärr så föll allt platt.
2014-10-19, 23:52
Medlem
Citat:
Jag tyckte det var jävligt underhållande där ett par veckor, visst beef är kul men det är ju inte allt.

Allt snack om att det är det lyxigaste huset någonsin, att Norge också var med samt att Kanal 5 tog över igen kändes som ett bra upplägg.

Men tyvärr så föll allt platt.

Håller med om att det lät lovande men jag kom direkt från att följa big brother UK så mina förhoppningar var rätt höga, det känns inte ens som att det här i Sverige är Big Brother. Det borde heta "Huset" istället eller nått
2014-10-20, 00:05
Medlem
pappa-fixars avatar
Citat:
Vore sjukt kul om Christoffers mormor fick komma in till studion på livesändning, eller kanske rent av komma in i huset som Anders mamma fick.

Hon är ju död sen 10 år tillbaka. Christoffer är sjuk i huvet och tror att hon fortfarande lever. Skrämmande...
2014-10-20, 00:12
Medlem
Hittar inte "Min Sida" knappen!

Någon snäll som kan ta en print eller något?
2014-10-20, 00:27
Medlem
PRRRs avatar
Citat:
Håller med om att det lät lovande men jag kom direkt från att följa big brother UK så mina förhoppningar var rätt höga, det känns inte ens som att det här i Sverige är Big Brother. Det borde heta "Huset" istället eller nått

Jag har aldrig sett Big Brother UK, men har kollat lite klipp och börjar känna mig sugen på att kolla någon säsong eftersom det obviously är bättre.

Lite som Paradise Hotel Danmark och Paradise Hotel Sverige.
2014-10-20, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Att jag ens tar mig tid med att kommentera dig känns konstigt. Länge sedan jag slutade läsa dina underliga inlägg och för mig är du helt betydelselös. Om jag har Pelle och Caroline på min topplista ska du skita i.

Förefaller som om du ljuger. Du har ju uppenbarligen läst inlägget som du citerar av skribenten vars inlägg du sedan länge påstår dig ha slutat läsa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in