2014-10-16, 11:18
Medlem
Två nya deltagare i huset ikväll, vilket betyder att de fortfarande är en man kort. Fritt att spekulera.
http://www.bigbrother.se/artiklar/vad-hander-i-huset/
2014-10-16, 11:21
Medlem
Embas avatar
Malin är så jävla sexig.
2014-10-16, 11:22
Medlem
dueheltbananas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elastico
Två nya deltagare i huset ikväll, vilket betyder att de fortfarande är en man kort. Fritt att spekulera.

Åh perfekt! De andra deltagarna kommer ju bli skitarga och undra varför inte BB kunde låta originaldeltagarna vara kvar i huset istället för att rösta ut två och sen ta in två nya igen. Hoppas det blir bråk!
2014-10-16, 11:34
Medlem
OrangeBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dueheltbanana
Åh perfekt! De andra deltagarna kommer ju bli skitarga och undra varför inte BB kunde låta originaldeltagarna vara kvar i huset istället för att rösta ut två och sen ta in två nya igen. Hoppas det blir bråk!

Låter som ett bra upplägg faktiskt.
2014-10-16, 11:37
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Malin är så jävla sexig.
Jag tycker typ att hon är snyggast i huset. Men det får man väl inte säga sålänge Jenny är därinne...

Kul med två nya deltagare ikväll och att ingen åker hem.
2014-10-16, 11:38
Medlem
Gallagherss avatar
Någon som vet vad Malin heter i efternamn?
2014-10-16, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elastico
Fan jag känner mig som Xebbish (inget illa menat) när jag hoppas, även om chansen är nästan lika med noll, att Philip är en av de två nya deltagarna som entrar huset ikväll, hur orealistiskt det än låter haha.
2014-10-16, 11:42
Medlem
RogerPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joddla35
Haha ser framför mig hur xebbish hoppar av glädje och ber mot himlen

Det står ju nya deltagare som väl är. Hoppas det är folk med nått innanför pannbenet och inte pillerknapprande mansgrisar.
2014-10-16, 11:43
Medlem
OrangeBolls avatar
Coffe : Det tar vi sen, Anna.
2014-10-16, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RogerP
Det står ju nya deltagare som väl är. Hoppas det är folk med nått innanför pannbenet och inte pillerknapprande mansgrisar.

Ska säsongen ha en chans att inte gå ned som historiens sämsta säsong i samtliga jävla länder måste de ju plocka in två riktigt starka karaktärer nu. Den som castade Malin borde fanimig fått casta igen. Jag tror faktiskt inte att äldre åldrar i det här jävla gänget hade passat in - vilket är synd, för det är mycket roligare med en åldersmix än att samtliga är "Julia, 30 år, mentalt 14"
2014-10-16, 11:45
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerP
Är väl rätt självklart att det inte är Philip/John, tror inte SBS är så sugna på att få ännu mer svarta rubriker i media.

"Här släpps de in i huset igen" etc.
2014-10-16, 11:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Är väl rätt självklart att det inte är Philip/John, tror inte SBS är så sugna på att få ännu mer svarta rubriker i media.

"Här släpps de in i huset igen" etc.

Varit stor press på BB nu, kritik överallt. Mycket möjligt att han går in igen sålänge det inte är sant att han var på förhör igår..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in