2014-10-24, 23:33
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buranshe
Orättvist om Philip ska komma in i huset igen tycker jag, när han varit ute så länge. Egentligen ska de väl inte få gå in igen efter så lång tid, enl reglerna, eftersom de då kan avslöja saker som hänt utanför huset och så. Det är inte meningen att deltagarna ska få tillgång till sånt. Och det var med rätta att han fick ut från början.

Hoppas det är en pappfigur

Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Buranshe om dom inte skulle få reda på något från utsidan så skulle dom inte skicka Malin, Johanna och Henrik, fattar väll du också hoppas jag? Jag menar, de får inte lov till att berätta vad som hänt på utsidan oavsett så.

Hoppas Johanna lämnar nu så kan dom skicka in NÅN =D, lipar hon eller?

hhade velat att Big brother gjorde i så fall en röstning så 2 gamla deltagare kommer tillbaka för nu suger till och med avsnitten det behövs för kunna rädda säsongen.

förresten så har Xebbish rätt i vad spelar det för roll om Philip vet saker när dom nya som kommer in vet minst lika mycket.
2014-10-24, 23:50
Medlem
Jo det är sant. Konstigt egentligen att de kunde ta in de två. De tillför ju inte direkt nånting. Märks att det är bottenskrapet av de deltagare de hade på lut att skicka in. Tänkte på det nu vid senaste livesändningen också, när deltagarna vägrade live-nominera, att hade det inte varit så ont om deltagare så hade nog bb använt det som ett tvång, typ att "den som blir sist med att live-nominera får gå direkt ut ur huset nu ikväll!!". Men nu kunde inte göra så, de riskerar ju att folk faktiskt går ut..
2014-10-24, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Det är ju det som är så jävla jobbigt. När man kollat i princip varje dag blir man beroende. Dock är man lika deppig som Jenny, jag känner väldigt mycket sympati det är allt. Känns tufft o se henne så, hoppas Phille.. ja vet inte vad.. Carro är så jävla vidrig.

Xebbish....

Du kommer o se tillbaka på detta som den bästa tiden i ditt liv när du levde på Flashback o bigbrother?

2014-10-25, 00:24
Medlem
Fishyyyys avatar
Hatar Henriks skratt
2014-10-25, 00:56
Medlem
OrangeBolls avatar
Sitter dom o skrattar åt TB som bara får 30 000 i månaden för att medverka, TB sa att han läste inte kontraktet och bara skrev på.

Man får tydligen göra löneanspråk och TB fail:a stenhårt
Senast redigerad av OrangeBoll 2014-10-25 kl. 01:00.
2014-10-25, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrangeBoll
Sitter dom o skrattar åt TB som bara får 30 000 i månaden för att medverka, TB sa att han läste inte kontraktet och bara skrev på.

Man får tydligen göra löneanspråk och TB fail:a stenhårt
Får dem lön för att vara med i bb? :O
2014-10-25, 01:51
Medlem
Några av dem är headhuntade dit, så de har väl något avtal. Men jag tror inte att alla har det.
2014-10-25, 01:56
Medlem
donnanss avatar
De lär ju fortf ha räkningar att bet trots att de är inlåsta, så visst får de pengar
2014-10-25, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
förresten så har Xebbish rätt i vad spelar det för roll om Philip vet saker när dom nya som kommer in vet minst lika mycket.

Skillnaden är att Philip vet hur han själv uppfattas på utsidan. Det är en stor fördel att veta vad folk tycker om en eftersom att man då har möjlighet att ändra på saker och bli mer omtyckt. De andra vet ju bara vad folk tycker om deltagarna där inne och det är ju likadant som att läsa om hur folk från tidigare säsonger uppfattas vilket alla kunnat göra innan de gick in i huset.
2014-10-25, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donnans
De lär ju fortf ha räkningar att bet trots att de är inlåsta, så visst får de pengar

Fast de är ju faktiskt där frivilligt. Så det är ju deras problem om de inte sett till att ordna för allt sånt innan de går in i huset. Produktionen har ingen skyldighet att försörja deltagarna medan de är i huset. Däremot kan de förstås välja att betala deltagarna när de skriver på.

Tror inte att random deltagare får 30000+ i månaden dock.

Men men, rätta mig gärna om jag har fel, om någon har insyn i hur det faktiskt går till.
Skulle ju iofs kunna förklara varför det är så mycket galningar med... De som inte kan få ett normalt jobb, de kan söka hos BB istället
2014-10-25, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommeb
Får dem lön för att vara med i bb? :O

Förslagsvis har vissa sagt "Jag ställer inte upp om jag inte får X summa cash" och vad ska produktionen göra då? Tacka nej? De tror jag inte.
2014-10-25, 02:14
Medlem
OrangeBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donnans

Precis alla får be om ersättning för räkningar och dylikt, men vissa får inget och vissa får stora summor, individuellt får man förhandla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in