2014-10-19, 01:47
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Ångrar djupt att jag ens försökte skriva till dig med någon slags ödmjukhet eller försök till förståelse.

Tack detsamma, men lycka till!

När/om du mår bättre så kan du läsa vår konversation igen, då kommer du antagligen skämmas och be om ursäkt.
2014-10-19, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Tack detsamma, men lycka till!

När/om du mår bättre så kan du läsa vår konversation igen, då kommer du antagligen skämmas och be om ursäkt.

Man baxnar
2014-10-19, 01:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Man baxnar

Varför det? Exakt vad har jag skrivit som du anser är så elaka diaboliska påhopp på dig? Är det att jag tror att du är paranoid? De flesta av er tillstår ju t.o.m. själva att ni är paranoida..
2014-10-19, 02:03
Medlem
Citat:

Nytt tillägg: Skrev nedanstående text i ett dokument på datorn, och när jag nu skulle logga in och publicera den så såg jag att det hade tillkommit ett antal nya inlägg som ju verkligen avslöjar att det är sant som många TI's säger och också får uppleva - nämligen att ondska finns i den här världen. Man får öva sig i att inte ta det personligt, utan istället skaka av sig de där orden ungefär som en gräsand skakar av sig konflikter med hjälp av sina vingar.

Det här inlägget som jag skriver nu är inget uttalat klagomål på någon mod eller på deras handlingar, jag accepterar deras val även om jag inte håller med. Det här inlägget skriver jag nu istället för att upplysa andra läsare av den här tråden att de flesta av de inlägg som jag refererar till i ovanstående citat inte längre finns kvar att läsa här. Jag tycker att det är rättvist att den informationen kommer fram, så att läsarna kan få en helhetsbild av den kommunikation som sker här.
Senast redigerad av rosalotus 2014-10-19 kl. 02:09.
2014-10-19, 02:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det här inlägget som jag skriver nu är inget uttalat klagomål på någon mod eller på deras handlingar, jag accepterar deras val även om jag inte håller med. Det här inlägget skriver jag nu istället för att upplysa andra läsare av den här tråden att de inlägg som jag refererar till i ovanstående citat inte längre finns kvar att läsa här. Jag tycker att det är rättvist att den informationen kommer fram, så att läsarna kan få en helhetsbild av den kommunikation som sker här.
Har detta med vår kommunikation att göra eller vad menar du?
Jag hoppas du inser hur dina insinuationer, påhopp, anklagelser etc mot mig skulle tolkats om rollerna var omvända
2014-10-19, 02:23
Medlem
Citat:
Har detta med vår kommunikation att göra eller vad menar du?
Jag hoppas du inser hur dina insinuationer, påhopp, anklagelser etc mot mig skulle tolkats om rollerna var omvända

Ja du, du lever då sannerligen upp till både din avatar-bild med det fula Jokerleendet och också ormen, enligt min egen personliga åsikt.

Som du redan kanske vet så har mitt senaste inlägg noll och intet att göra med dig. Men du har ju sagt att du gillar att tjafsa så jag förstår att du går igång på att mala på i all oändlighet och förvrida det mesta som man skriver här. Dina egna vanföreställningar är mycket stora om du trots allt tror att det inlägget var riktat till dig.

Och det var mina sista ord till dig.
2014-10-19, 06:56
Medlem
Har inte kunnat sova något inatt, så jag kan lika bra skriva lite här när jag ändå är vaken. Så här kommer nu ett konkret exempel på en GS-händelse ur mitt liv som jag fick uppleva nyligen:

För några dagar sedan var jag borta från min lägenhet i flera timmar. Senare på kvällen när jag var hemma igen och lyfte på täcket på min säng så upptäckte jag att det låg en ganska stor, brun tejpbit där samt en slags liten, tom och vit plastförpackning. Jag äger ingen sådan brun tejp, har aldrig införskaffat någon sådan och har heller inte köpt något som har varit förpackat med någon brun tejp. Den enda tejp som jag äger är vanlig genomskinlig tejp och två rullar silvertejp. Jag har heller inte köpt något som har legat i en liknande vit plastförpackning som den som jag hittade. Och jag har heller ingen anledning att placera något sådant under täcket. Jag lider inte av dåligt minne, använder inte droger, dricker knappt ens alkohol (kanske max 10 glas vin utspritt över ett år), så jag har inga stunder då jag på något är "lite borta" eller full.

Jag bor som sagt ensam här i lägenheten och har inte givit en kopia på någon nyckel till en enda levande människa. De enda som har extranyckel är hyresvärden. De har allstå gått in i min lägenhet under min bortavaro, och jag har ingen aning om varför de har placerat dessa grejer under täcket i min säng? Kanske enbart för att psyka mig, vem vet? Troligtvis är det så. Denna känsla av att någon kan gå in i lägenheten varje gång som man är borta är stressframkallande.

Jag vet att min nya hyresvärd är involverad i min GS, och också fastighetsskötaren. Jag kom också bl. a. på dem med en ren lögn angående olika omständigheter när det gäller en annan grannes flytt här i samband med att jag flyttade in. Detta visar på att när man är en så kallad targeted individual så är man under konstant bevakning vart man än befinner sig. Det hjälper alltså inte att flytta till en annan ort. Detta GS-nätverk är globalt, och har man en gång hamnat på deras lista så finns det nya perps som tar vid när man kommer till nästa ställe.
2014-10-19, 09:08
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:
Har inte kunnat sova något inatt, så jag kan lika bra skriva lite här när jag ändå är vaken. Så här kommer nu ett konkret exempel på en GS-händelse ur mitt liv som jag fick uppleva nyligen:

För några dagar sedan var jag borta från min lägenhet i flera timmar. Senare på kvällen när jag var hemma igen och lyfte på täcket på min säng så upptäckte jag att det låg en ganska stor, brun tejpbit där samt en slags liten, tom och vit plastförpackning. Jag äger ingen sådan brun tejp, har aldrig införskaffat någon sådan och har heller inte köpt något som har varit förpackat med någon brun tejp. Den enda tejp som jag äger är vanlig genomskinlig tejp och två rullar silvertejp. Jag har heller inte köpt något som har legat i en liknande vit plastförpackning som den som jag hittade. Och jag har heller ingen anledning att placera något sådant under täcket. Jag lider inte av dåligt minne, använder inte droger, dricker knappt ens alkohol (kanske max 10 glas vin utspritt över ett år), så jag har inga stunder då jag på något är "lite borta" eller full.

Jag bor som sagt ensam här i lägenheten och har inte givit en kopia på någon nyckel till en enda levande människa. De enda som har extranyckel är hyresvärden. De har allstå gått in i min lägenhet under min bortavaro, och jag har ingen aning om varför de har placerat dessa grejer under täcket i min säng? Kanske enbart för att psyka mig, vem vet? Troligtvis är det så. Denna känsla av att någon kan gå in i lägenheten varje gång som man är borta är stressframkallande.

Jag vet att min nya hyresvärd är involverad i min GS, och också fastighetsskötaren. Jag kom också bl. a. på dem med en ren lögn angående olika omständigheter när det gäller en annan grannes flytt här i samband med att jag flyttade in. Detta visar på att när man är en så kallad targeted individual så är man under konstant bevakning vart man än befinner sig. Det hjälper alltså inte att flytta till en annan ort. Detta GS-nätverk är globalt, och har man en gång hamnat på deras lista så finns det nya perps som tar vid när man kommer till nästa ställe.
När man får sin bild av verkligheten eller sin bild av sig själv rubbad så blir tillvaron mer kaotisk. Nästan alla försöker undvika detta (ofta till ett mycket högt pris). I kaoset blir det svårare att hålla reda på detaljer. Det kan t.o.m. bli en orimligt svår uppgift. Mitt önsketänkande är att förföljda människor blir kunskapare, samlar kunskaper om sig själva och verkligheten vilka inga andra kan eller vill samla. Det är nästan en livsuppgift, att samla och sammanfatta den kunskapen.

Det finns alltid fler alternativa förklaringar än man kan överblicka. Det som du hittade under täcket kan ha fastnat på täcke eller lakan om du haft dem i en gemensam torktumlare t.ex. Och att ta sig in i en lägenhet kräver ingen nyckel, det finns dom som kan dyrka upp en dörr fortare än jag kan låsa upp den med en nyckel.
2014-10-19, 09:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja du, du lever då sannerligen upp till både din avatar-bild med det fula Jokerleendet och också ormen, enligt min egen personliga åsikt.

Som du redan kanske vet så har mitt senaste inlägg noll och intet att göra med dig. Men du har ju sagt att du gillar att tjafsa så jag förstår att du går igång på att mala på i all oändlighet och förvrida det mesta som man skriver här. Dina egna vanföreställningar är mycket stora om du trots allt tror att det inlägget var riktat till dig.

Och det var mina sista ord till dig.
Det var inte fråga om några vanföreställningar, det var bara att jag inte förstod vad du skrev. Jag vet fortfarande inte riktigt vad du menar med det inlägget eller vilka inlägg du syftar på.

Citat:

Kameraövervakning i din lägenhet skulle ju kunna både avslöja dessa "perps" och övertyga oss andra om din GS. Men det är väl inte aktuellt antar jag..?
2014-10-19, 09:21
Medlem
Skriuws avatar
Citat:

Kameraövervakning i din lägenhet skulle ju kunna både avslöja dessa "perps" och övertyga oss andra om din GS. Men det är väl inte aktuellt antar jag..?
Tyvärr så har den globala centrala kommandocentralen inom GS tillgång till en portabel elektromagnetisk fältstörare så dom kan manipulera all typ av bildinspelning i realtid..
2014-10-19, 11:04
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:
Du borde följa rådet i din signatur. Om jag filmade en person som rörde sig i en bostad så att det såg ut som en person som olovligen vistades i bostaden så skulle inte det bevisa någonting.

En viktig kunskap att ta in från tråden är att skeptikerna i mycket högre grad än de förföljda använder förklenande ordalag och beskrivningar. Varför? - Det skulle ni kunna fråga er själva om ni verkligen var nyfikna. Men det är ni inte.
Senast redigerad av theanthropologist 2014-10-19 kl. 11:16.
2014-10-19, 11:17
Medlem
Nä men vet ni, TIs, jag tror faktiskt det kan ligga något reellt bakom er känsla av att bli utsatt för gang stalking.

Fast jag tror ni överdriver när ni tänker er att varje individ som tittar lite konstigt på er är en gang stalker. Att ni blir förföljda av röda bilar, eller att någon läser er internet trafik.

Om ni känner er stalkade så kan ni då och då åka in till en större stad där man kan gå omkring mera anonymt.
Senast redigerad av grelin1999 2014-10-19 kl. 11:25.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in