Citat:
Ursprungligen postat av
Empatonauten
Undrar om det finns nåt sätt att dryga ut ett MDMA-rus. Jag hatar att känna lyckan rinna ur mig när kicken tar slut. Någon som sitter på ett vidundrans knep, eller är det vad det är? :-)
Fyll på innan peaken är över, och sen när du känner att det börjar gå ur så kan du röka Cannabis. Cannabis låter mig njuta i många timmar extra.
Jag har innan tyckt att MDMA är värdelös skit. Ruset håller ju för fan bara i några timmar!
Men sen testade jag att röka och fy fan vad bra det blev. Jag tar aldrig MDMA utan Cannabis, då kan det fan kvitta tycker jag.
Har man tagit en stor dos så kan man dessutom få en hel del psykedeliska inslag mot slutet.
Citat:
Ursprungligen postat av
okbet5
haha ja så är det nog iofs! aldrig tagit det ensam o skulle nog aldrig få för mig att ta mdma ensam i mitt rum utan det får vara på ett stort rave så man får ut så mycket av det som möjligt
Jag har fått ut jävligt mycket av att ta MDMA ensam. Det kan fungera som en medicin om man inte ockuperar tankarna genom att dansa i flera timmar och snacka med polare.
Så jävla skönt att ligga i ett tyst rum och bara tänka, eller sitta med hörlurar och lyssna på bra musik.
Jag låg själv ute i skogen en gång mitt natten. Fan säger jag bara, bland det mest underbara jag någonsin har upplevt...