Citat:
Ursprungligen postat av
Aviart
Det där med skillcapen på henne märks betydligt nu när hon är fri. Har spelat väldigt mycket Syndra och det tar sin lilla tid att lära sig sätta allt och dessutom är smartcast nästan ett måste för en lyckad combo. Nu när hon är på rotation har jag sett dom värsta av dom värsta Syndrorna som finns. Såg en Syndra med ditt favorit-item, hexdrinker

Jo, alltså hon är ju super om man faktiskt kan spela henne och vet hur hennes olika kombosar fungerar, men spelar man inte mid och henne så ofta så går det oftast åt helvete. Blir man ganka i ganska låg level och måste flasha brukar man oftast också bli dödad rätt early, hennes största svaghet tycker jag är alla gap-closers junglare som spelas just nu som är väldigt effektiva emot henne samt roamande toplaners & supports med CC.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kombination
Lifesteal runes blev nerfade. Många kör med AD quints+marks, armor seals och mr glyphs. Själv kör jag samma sak men istället för 3 AD quints har jag 1 AD quint och 2 atk.speed quints.
Beror ju lite också på vilken gubbe man spelar, men rent generellt så kör många mred antingen 1 AD quint eller ingen, går att spela med Liftsteal quints om man vill, men det är ju absolut inte lika bra som innan.