2013-12-08, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incipio
Woho äntligen silver! :P Efter blod svett o tårar så tog man sig ur skiten. Måste säga att trick2g´s stream/vids är riktigt bra, har lärt mig massor där som gjort att jag spelat mycket bättre. Aja kanske inte så stort för er gold+ gubbar men för mig är det så jäkla skönt! Synd bara att det var typ 1 månad sent
Grattis!
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Hur funkar West just nu? Upplever ni något lagg fortfarande?
Har precis spelat två games och har bara fått lite lagg då och då fast det går att spela.
Citera
2013-12-08, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incipio
Woho äntligen silver! :P Efter blod svett o tårar så tog man sig ur skiten. Måste säga att trick2g´s stream/vids är riktigt bra, har lärt mig massor där som gjort att jag spelat mycket bättre. Aja kanske inte så stort för er gold+ gubbar men för mig är det så jäkla skönt! Synd bara att det var typ 1 månad sent

Grattis!

Silver är ett helvete ska du veta
Citera
2013-12-08, 23:41
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Ooooch så var rankat stängt igen.
Är det bara jag som inte upplever det minsta lilla lagg?
Citera
2013-12-09, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Antar att det är olika, men jag märker av det åtminstone.
Citera
2013-12-09, 00:07
Medlem
I.Like.Rivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang

Skulle precis spela min sista promotion match så stängs skiten ner. En polare säger att han laggar ganska ofta men jag har inte heller märkt av något lagg som tur är
Citera
2013-12-09, 01:25
Medlem
När startar ranked igen ?
Citera
2013-12-09, 01:31
Medlem
Har en riktigt tuff start som Evelynn i S4 Jungle, kan hända med andra junglers så att man nästan dör av att sola blue buff i början t.ex... Finns det någon video uppe som guidar en igenom S4 Jungle? Vilka monster som är bäst för att få exp flödet att rulla mkt
Citera
2013-12-09, 01:48
Medlem
I.Like.Rivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oneandnotonly

Om en timme typ
Citera
2013-12-09, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rethen
Har en riktigt tuff start som Evelynn i S4 Jungle, kan hända med andra junglers så att man nästan dör av att sola blue buff i början t.ex... Finns det någon video uppe som guidar en igenom S4 Jungle? Vilka monster som är bäst för att få exp flödet att rulla mkt
Som eve bör du inte förlita dig på att farma i jungeln tidigt, är du blå sidan kan du köra röd->wraiths->blå->top->mid->wraiths->bot(Farma från lanesen när du gankar/när de recallar), tvärtom ifall du är röda sidan. Typ.
Citera
2013-12-09, 02:14
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oneandnotonly

Rankade matcher är igång nu igen.
Citera
2013-12-09, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverstein
Jag måste hålla med!

När jag började, spelade inte ens någon djungel, utan man gick två top.

Det är sant! När jag började spela ranked lärde jag mig så mycket mer, än när jag bara nötade normals. Folk kör mer oseriöst, i normals imo.
Samtidigt bör tilläggas, det är dumt att spela någon man inte kan mechanics på första gången i ranked...
Citera
2013-12-09, 19:38
Medlem
arcillenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NekkO
Det är sant! När jag började spela ranked lärde jag mig så mycket mer, än när jag bara nötade normals. Folk kör mer oseriöst, i normals imo.
Samtidigt bör tilläggas, det är dumt att spela någon man inte kan mechanics på första gången i ranked...

Det är sant, men har man spelat tillräckligt länge så har man lärt sig och kan dom flesta spellsen på alla champs, jag spelar ofta ranked med någon jag inte spelat förut och det går bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in