Citat:
Ursprungligen postat av
Mlkehunt
Det blir svårt att tro på att dom inte finner det stort då 18 cm är lika grovt som en Wellas hårspray, det är även värt att påpeka att den manliga porrskådis som idag besitter den grövsta kuken är Shane Diesel, och han har 18 cm i omkrets.
Och enligt dom studier som har gjorts så är medelomkretsen 10-12 cm, jag tror dock verkligen inte att dessa studierna är direkt representativa, jag är övertygad om att majoriteten män ligger inom 14-16 i omkrets.
Här har du f.ö en bild på Shane Diesel.
http://i.imgur.com/nzlZdpL.jpg
PS, om dina mått är korrekt och om dom du har legat med inte har upplevt något obehag så måste jag fråga, är dom kvinnor som du har legat med möjligtvis flerbarnsmödrar som har fått diverse förlossningsskador?.
Jag är 18cm runt roten, 17cm på mitten, och sedan smalare mot toppen. Jag tror Shane Diesel är grövre än så dock, svårt att veta utan att se något måttband, han är oavsett säkerligen mer "jämntjock" än vad jag är. Det är värt att nämna att *jag* inte tycker att jag har speciellt stor eller tjock kuk, det var efter en diskussion här som jag mätte mig och alla påstod att det var helt omöjligt, så jag fick lov att lägga upp bevis.
Nej, de jag har varit med har varit från hela spektrummet. Visst, de få som sagt att jag varit stor har inte varit mödrar själva, så det kan ju vara en bidragande orsak, men ingen har upplevt obehag eller påstått att den skulle vara för stor eller så. En tjej sade efter vi knullade att hon känt av det i bäckenet/höften/whatever dagen efter, och påstod att det berodde på att kuken var stor, men av alla jag varit med, vilket som sagt ändå är runt 25+ stycken är det är en försvinnande liten mängd som ens tagit upp det.