2014-10-13, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Du får vänta tills någon forskare är beredd att sätta sitt rykte på spel samt när ett universitet är beredd att donera pengar till en sådan seriös studie:P. Jag undrar hur ansökningen hade behövt se ut och hur nyttan skulle förklaras.

Skämt åsido, en sådan studie behöver inte göras då andra studier och observationer redan indirekt har läckt att något sorts samband måste finnas.
Kuken bildas av DHT, som syntetiseras av testosteron. Kukstorleken beror på mängden av dessa hormoner under utvecklingen.

Att kraftigt begränsa testosteronet med kastrering eller med hormonella sjukdomar som klinefelters sjukdom, vad får det för effekt? Jo att kroppen blir mycket längre än medel, många blir över 200cm långa. Det här säger givetvis inte mer än så, men det tyder mot att större kukar kan vara mer vanligt hos kortare killar.

Sen, har någon sett en manlig porrskådis över 190cm som verkligen varit utrustad? Chris Strokes är den enda jag kommer på och han saknar omkrets lite.
vad är klinefelterssyndrom? Och fårman då större kuk om man gymmar mkt hahah? För de höjer väl testosteron.
Citera
2014-10-13, 13:21
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yolo1234
vad är klinefelterssyndrom? Och fårman då större kuk om man gymmar mkt hahah? För de höjer väl testosteron.

Det är en obotlig kromosomsjukdom som har stora konsekvenser på hormonsystemet. Sådana killar är födda med en extra X kromosom så att dom fått kombinationen XXY, vilket gör att väldigt många celler antar kvinnlig konfiguration.

Nej man får inte större kuk av gymmande:P ,bara högre testosteron och det har ingen effekt eftersom man bara växer under puberteten.
Citera
2014-10-14, 16:15
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Det blir svårt att tro på att dom inte finner det stort då 18 cm är lika grovt som en Wellas hårspray, det är även värt att påpeka att den manliga porrskådis som idag besitter den grövsta kuken är Shane Diesel, och han har 18 cm i omkrets.
Och enligt dom studier som har gjorts så är medelomkretsen 10-12 cm, jag tror dock verkligen inte att dessa studierna är direkt representativa, jag är övertygad om att majoriteten män ligger inom 14-16 i omkrets.
Här har du f.ö en bild på Shane Diesel.
http://i.imgur.com/nzlZdpL.jpg

PS, om dina mått är korrekt och om dom du har legat med inte har upplevt något obehag så måste jag fråga, är dom kvinnor som du har legat med möjligtvis flerbarnsmödrar som har fått diverse förlossningsskador?.

Jag är 18cm runt roten, 17cm på mitten, och sedan smalare mot toppen. Jag tror Shane Diesel är grövre än så dock, svårt att veta utan att se något måttband, han är oavsett säkerligen mer "jämntjock" än vad jag är. Det är värt att nämna att *jag* inte tycker att jag har speciellt stor eller tjock kuk, det var efter en diskussion här som jag mätte mig och alla påstod att det var helt omöjligt, så jag fick lov att lägga upp bevis.

Nej, de jag har varit med har varit från hela spektrummet. Visst, de få som sagt att jag varit stor har inte varit mödrar själva, så det kan ju vara en bidragande orsak, men ingen har upplevt obehag eller påstått att den skulle vara för stor eller så. En tjej sade efter vi knullade att hon känt av det i bäckenet/höften/whatever dagen efter, och påstod att det berodde på att kuken var stor, men av alla jag varit med, vilket som sagt ändå är runt 25+ stycken är det är en försvinnande liten mängd som ens tagit upp det.
Citera
2014-10-14, 18:01
Medlem
Citat:
Det är en obotlig kromosomsjukdom som har stora konsekvenser på hormonsystemet. Sådana killar är födda med en extra X kromosom så att dom fått kombinationen XXY, vilket gör att väldigt många celler antar kvinnlig konfiguration.

Nej man får inte större kuk av gymmande:P ,bara högre testosteron och det har ingen effekt eftersom man bara växer under puberteten.
jaha, läskigt. Hur vet man om man har det då? Kan man ha det fasst man har bra testosteron nivåer?
Citera
2014-10-14, 19:15
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
jaha, läskigt. Hur vet man om man har det då? Kan man ha det fasst man har bra testosteron nivåer?

Man låter doktorn ta ett prov för analys. Nej det går inte, såvida man inte höjjer nivån artificiellt med hjälp av sprutor.
Citera
2014-10-14, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eduard
Kroppslängd och kukstorlek?

Fick ihop det med en donna i helgen och morgonen därpå diskuterades allt mellan himmel och jord. Hon berättade bl.a. att killar under 190cm går fetbort därför att hon helt enkelt inte tänder på "korta" som hon kallade det. Diskussionen om kroppslängd styrdes över mot kukstorlek ganska direkt efter hon uttalat sig om vad hon tänder på och inte. Av ren nyfikenhet frågar jag vad hon tror en medelkuk måttar och hon svarar direkt "Som dig, typ." vilket fick mig att börja tänka kring ett samband mellan kroppslängd och kuken.

Jag är 189cm (hon var uppenbart kåt trotts min längd) och kuken 19x15cm.

Värt att tillägga att bruden i fråga var i runda slängar 180cm.

Någon annan som varit med om en liknande situation där tjejen har strikta krav på killen där det sedan kommit fram att hennes medelpenis antingen är större eller mindre än medelsvenssons?

bra självdistans man har om man som tjej är 180cm och tycker att killar under 190cm är korta
Citera
2014-10-14, 21:10
Medlem
Citat:
Man låter doktorn ta ett prov för analys. Nej det går inte, såvida man inte höjjer nivån artificiellt med hjälp av sprutor.
jaha okej. Undrade eftersom jag hade tydligen ganska höga nivåer. Dock inte nån skäggväxt dock hår på resten av kroppen även om int så mkt. Har rätt lätt att bygga muskler osv också. Var därför ja började undra lite.
Citera
2014-10-15, 10:53
Medlem
Citat:
Hur lågt måste man ha för att kunna ha sjukdommen? Normalvärdena är väl mellan 10-31 eller något sånt?
Citera
2014-10-15, 14:45
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Hur lågt måste man ha för att kunna ha sjukdommen? Normalvärdena är väl mellan 10-31 eller något sånt?

Endokrinologi är inte mitt område tyvärr. Jag har bara koll på embryologin.

För att göra det enkelt, med Klinefelters så är nivåerna såpass låga att kroppen ser ut såhär.
http://www.liveleak.com/view?i=ea950a6625

Ser du inte ut sådär så har du säkerligen inte Klinefelters..
Citera
2014-10-15, 15:02
Medlem
Citat:
Endokrinologi är inte mitt område tyvärr. Jag har bara koll på embryologin.

För att göra det enkelt, med Klinefelters så är nivåerna såpass låga att kroppen ser ut såhär.
http://www.liveleak.com/view?i=ea950a6625

Ser du inte ut sådär så har du säkerligen inte Klinefelters..
Okej, stackars killer:S kan ju inte ens funka öht. men iaf. saker som tyder på att jag har högt:

ja kanske inte ligger så illa till då, min kropp ser inte ut sådär. Tack. men vet du hur mkt de höjs av träning? är det mkt lr knappt märkbart? alltså om vi sager man har 15mbdol ( minns inte vad det hette de man matte I ) hur mkt höjs de då om man tränar? typ 15,5 lr 20?

tack för svaret. känner mig lugnare nu.
Citera
2014-10-15, 17:12
Medlem
Sååå hur många här skulle säga att 14,5 cm och 12 cm omkrets är litet?
Senast redigerad av pepinho 2014-10-15 kl. 17:19.
Citera
2014-10-15, 22:55
Bannlyst
Oj 12cm, det var en smal räka. I slakt tillstånd hoppas jag på? Jag tycker att jag e lagom med mina 14cm slak och nästan 17 tjock.
Det skönaste är när man tränger in i en tight mus och tänjer ut ordentligt. Många som får andnödsattack. Härligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in