2010-06-27, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porrskadad4ever
Jag har social fobi, depression samt Bdd utöver detta.
BDD är en form av OCD, nu vet jag inte om du fått diagnosen på riktigt eller bara har satt den på dig själv. Men det verkar fullt troligt att du lider av någon form av OCD, där dina tvångstankar handlar om sex.
Citera
2010-06-27, 21:22
Medlem
ssj4s avatar
Rätt gött porrskadad du var då
Citera
2010-06-27, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempuser1
Litet: Ja
För litet: I vissa fall, ja

Litet: NEJ
För litet: Absolut inte.

Tempuser är du dum i huvudet eller? Alla som skriver i den här tråden borde väll ffs veta att 15x12 är medel. Om man ligger över medel, hur fan kan man räknas som liten då?
Citera
2010-06-27, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Litet: NEJ
För litet: Absolut inte.

Tempuser är du dum i huvudet eller? Alla som skriver i den här tråden borde väll ffs veta att 15x12 är medel. Om man ligger över medel, hur fan kan man räknas som liten då?

Ses medel som otillräckligt i majoritetens ögon så är det för litet.

Bara för att lärares snittlön ligger på ~28,000kr så betyder det inte att det är tillräckligt. Du har säkert hört hur alla gnäller om att lärare har för låga löner.
Citera
2010-06-27, 23:03
Medlem
Citat:
Ses medel som otillräckligt i majoritetens ögon så är det för litet.

Bara för att lärares snittlön ligger på ~28,000kr så betyder det inte att det är tillräckligt. Du har säkert hört hur alla gnäller om att lärare har för låga löner.

Så du menar att majoriteten av alla män har en liten kuk? Har du några länkar till den/de seriösa undersökningar du baserar detta påstående på?
Citera
2010-06-28, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bingoberra86
fuck 40 cm kuk vore fan inte kul, har 19 nu o får aldri ta nån i tvåan, fatta om man hade 40cm... lär ju inte vara som att man kan munknulla nån ända in i roten..

ne hellre lagom stor o roten o röven

flickvännens kompis kille har tydligen 26. och ja dom kör anal
Citera
2010-06-28, 00:23
Bannlyst
Citat:
Så du menar att majoriteten av alla män har en liten kuk? Har du några länkar till den/de seriösa undersökningar du baserar detta påstående på?

Eftersom alla undersökningar visar att medel är en storlek som av majoriteten ses som för litet så ja, majoriteten har en liten kuk.
Citera
2010-06-28, 00:27
Medlem
Citat:
Eftersom alla undersökningar visar att medel är en storlek som av majoriteten ses som för litet så ja, majoriteten har en liten kuk.
Vilka är dessa undersökningar du pratar om? Personligen tror jag att du antingen trollar eller så har du blivit hjärntvättad av porr+penis enh reklam.
Citera
2010-06-28, 00:55
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Vilka är dessa undersökningar du pratar om? Personligen tror jag att du antingen trollar eller så har du blivit hjärntvättad av porr+penis enh reklam.

Vet inte riktigt om han verkligen är det, fråga vilken tjej som helst så kommer du se att hon svarar med att hon tycker att ~15cm är litet, och om du även lyckas få henne att vara riktigt ärlig kommer hon säkert även tala om att storleken faktiskt spelar roll (för väldigt många tjejer), sen om det beror på att tjejer suger på att uppskatta måtten på en kuk de får syn på eller inte det kan jag ej svara på (även om alla tjejer visst påstår att "Min kille har 32cm och JAG HAR MÄTT DEN SJÄLV!!!!!!!!!!!").
Citera
2010-06-28, 01:05
Bannlyst
nv
Senast redigerad av Versailles 2010-06-28 kl. 01:24.
Citera
2010-06-28, 01:29
Bannlyst
Citat:

Detta är undersökningar du också tagit del av eftersom du säger att 15x12 är medel.

15x12, det är fan litet.
Citera
2010-06-28, 03:47
Bannlyst
Varför inte ha en undersökning?

Hur stor penis har DU?

0-5cm "HAHAHAHA"
5-10cm *FnIzZZ*
10-13cm ".. du har fingrar.. använd dom"
13-15 "vänta! jag känner något.. jo något är där"
16cm "ganska skönt.."
17cm "ÅÅÅÅÅÅH JAAAAA; ÅÅÅÅÅÅÅH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"
18cm "liite för stor..."
19cm "aj, aj"
20cm+ "den där brandslangen får du tömma på egen hand, screeeeew this nigga, im goin home"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in