Citat:
Ursprungligen postat av
rotadent
Fint hus, påkostat och snyggt. Gillade vinkällaren. Gillade dock inte stenläggningen kring badkaret, det känns som en sån grej som är snygg men knappast särskilt praktisk. Mer för heminredningstidningarna än för den boende. Om huset har varit med tidigare i tråden har jag missat det.
Håller med om att det är ett fint hus. Gillar planlösningen i stora hela men tycker vardagsrummet ser svårmöblerat ut. Den lilla trappan ner ser malplacerad ut och nästan farligt placerad men det finns en glasdörr att stänga för den med.
Hade jag fått bestämma så skulle soffan ut från väggen minst en halvmeter för att få rummet mer luftigt än att som nu bara frigöra en tom yta mellan soffan och tv,n, eller ställt dit en eller två passande fåtöljer.
Tänkte exakt samma om badkaret med de fina stenarna som måste bli en gömma för hår och damm, även om man kan spola av med duschen så lär man behöva lyfta alla stenar för ordentlig rengöring då o då.
Jag har sett detta hus för länge sedan men kan inte komma ihåg om det var här i tråden eller när jag hemnetsurfat själv. Vinkällaren var snygg men vinställen skulle bytas ut till något snyggare.
Edit.
Såg nyss att det är ett fönster in mot hallen/entren bakom badkaret med stenar. Lustig placering.