Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-10-10, 19:48
Medlem
Alltså är det välgörenhetsveckor eller, nog för att barnen är unga men det är ju för lätt...
Citera
2014-10-10, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alex1987
Alltså är det välgörenhetsveckor eller, nog för att barnen är unga men det är ju för lätt...
Juniorspecial. Hatar skiten, är så jävla lätt så jag spyr.

Edit: Nu blev det dock svårt, gissar dock på B.
Citera
2014-10-10, 22:26
Medlem
Poddes avatar
Vad var det för frågor?
Citera
2014-10-11, 19:44
Medlem
- Då är du språkgåvad alltså.
- Jajjamen

- Då kan vi ta dom på engelska, Geting ?
- Öhhhhhhhhhhhhh
- Wasp.
- Just det.
- Humla ?
- Öhhhhhhhhh, wasp men ändå inte.
- Bumblebee
- Ja

Bra jobbat
Citera
2014-10-11, 19:50
Medlem
junazs avatar
Now they kicked it up a notch... Reformationen har jag noll koll på, kan inte ens minnas att vi gick igenom det i skolan.
Citera
2014-10-11, 20:32
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Now they kicked it up a notch... Reformationen har jag noll koll på, kan inte ens minnas att vi gick igenom det i skolan.
Kunde jag ärligt talat inte heller.

Jag kan förstå att vissa är ointresserade av sport men ”Vilket av följande lag spelar i skotska Premier League?”, Manchester United/Celtic/Cardiff City/Hull City borde väl de flesta kunna egentligen? Speciellt med tanke på Henke Larssons historia i Celtic. 11% av publiken trodde att det var Manchester United.

Aja, de två killarna som kör nu är de sista i juniorformatet i alla fall. Lär väl avsluta sin sejour någonstans i mitten av avsnittet på fredag och sedan kör vi på som vanligt igen.
Citera
2014-10-11, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Kunde jag ärligt talat inte heller.

Jag kan förstå att vissa är ointresserade av sport men ”Vilket av följande lag spelar i skotska Premier League?”, Manchester United/Celtic/Cardiff City/Hull City borde väl de flesta kunna egentligen? Speciellt med tanke på Henke Larssons historia i Celtic. 11% av publiken trodde att det var Manchester United.

Aja, de två killarna som kör nu är de sista i juniorformatet i alla fall. Lär väl avsluta sin sejour någonstans i mitten av avsnittet på fredag och sedan kör vi på som vanligt igen.
Deras mammor sa ju kort innan dom fick frågan att sport var deras sämsta ämne så du är lite väl hård nu tycker jag. Ibland får man frågor helt enkelt inte passar en. Dom kanske helt enkelt bläddrar förbi sportdelen i tidningarna?

Skönt dock att det återgår till det normala från och med nästa vecka. Är för många specialprogram tycker jag.
Citera
2014-10-18, 00:20
Medlem
Ganonitos avatar
Nu är det det vanliga igen. De har dock bara hunnit med två frågor hittills.
Citera
2014-10-24, 19:46
Bannlyst
Vilken lirare som sitter i hetastolen nu! Röstar åt vänster tror jag!
Citera
2014-10-24, 19:49
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apologi
Vilken lirare som sitter i hetastolen nu! Röstar åt vänster tror jag!
Polack/Jude också verkar han vara av namnet att döma... Ser ut att ha Damp också eller dylikt.
Citera
2014-10-24, 19:51
Medlem
Han verkar vara släkt med Alexander Bard Synd att baskern ska förstöra hans personlighet.
Citera
2014-10-24, 19:53
Medlem
Turbojans avatar
EN MILJAAAR-OOON haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in