Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-10-31, 19:40
Medlem
RogerWallenbergs avatar
Hahaha vadfan hände nyss??? SÅG NI KILLEN SOM FAILA?
Så jävla tragiskt. Jag hade ju mördat min vän!!!
Citera
2009-10-31, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RogerWallenberg
Hahaha vadfan hände nyss??? SÅG NI KILLEN SOM FAILA?
Så jävla tragiskt. Jag hade ju mördat min vän!!!

Haha var klockrent..

Rätt åt pajasen
Citera
2009-10-31, 19:44
Medlem
Hahah jag vet såg också det där!! Jag vill också veta! Asså helt seriöst han ville inte ens höra alla alternativ så jag kan tän ka mig att han bara ville jävlas!
Citera
2009-10-31, 19:45
Medlem
RogerWallenbergs avatar
Hoppas det här kommer på youtube, så sjukt klockrent...
Tänk om han bara ville jävlas? Haha
Citera
2009-10-31, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RogerWallenberg
Hoppas det här kommer på youtube, så sjukt klockrent...
Tänk om han bara ville jävlas? Haha

Vad jag vet så betyder dock "ta det piano" att ta det lugnt men
Citera
2009-10-31, 20:16
Medlem
Vad hände?

Missade för ovanlighetens skull.
Citera
2009-11-01, 00:13
Medlem
Sangsoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honken80
Det tillsamans med det otroligt dåliga upplägget gör att man inte ser det längre.

Eller The weakest link, där snackar vi att svara under press.

Var sänds det ?
Citera
2009-11-01, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sangsom
Var sänds det ?

BBC
Citera
2009-11-01, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
"Vem vill bli miljonär?" har verkligen devalverats sedan det blev "Postkodmiljonären" ja. Hälften av programmet är en massa dravel och endast hälften av programmet handlar om själva frågorna. Sedan har ju högsta prisnivån sänkts från 3 miljoner till 1 miljon.

I ursprungsserien kan man ju vinna 1 miljon dollar och jämfört med det är det bara kaffepengar i svenska programmet numera.

Sedan är det ju ingen i Sverige som varit i närheten av att uppträda så coolt som följande tävlande i den amerikanska versionen av programmet:

http://www.youtube.com/watch?v=hr3tsMCrQgo

Sen att det är 55% skatt gör ju inte saken mer spännande. Vinner man en miljon vinner man egentligen 450k
Citera
2009-11-07, 19:42
Medlem
relativs avatar
Vad heter datorn som vann över schackvärldsmästaren Kasparov?

Den läkarstuderande kvinnan väljer: Linux. :/ Även om man inte vet namnet på datorn borde man väl veta vad Linux är?

Det var f ö samma kvinna som blåste alla 3 livlinor på frågan: "vad är pecorino?". Hon ringde sin pappa - som inte heller kunde, utan trodde att det var pasta. Likaså publiken. När hon tagit bort 2 alternativ och det stod mellan "ost" och "grönsak" drog hon till med ost.

Citera
2009-11-07, 19:55
Medlem
Pirre77s avatar
Idioten som sitter i stolen nu är ju inte mycket bättre... Inte veta vad IP är...

Och publiken är ju precis lika korkad som vanligt... Nej, fram för smartare i deltagare i detta programmet, eller är svenska folket, generellt sett, inte smartare än så här?
Citera
2009-11-07, 19:57
Medlem
matte03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirre77
Idioten som sitter i stolen nu är ju inte mycket bättre... Inte veta vad IP är...

Och publiken är ju precis lika korkad som vanligt... Nej, fram för smartare i deltagare i detta programmet, eller är svenska folket, generellt sett, inte smartare än så här?

HAHA fyfan vad korkad pulik 16% på internet protocol? sinnesjukt dåligt synd att han inte gick på publikens linjue. skiter i dessa stavfel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in