Vilka jävla vändningar man redan fått vara med om som örebroare den här säsongen. Från Skellefteåhåll tycker man att vi fick in en jävla massa turmål och det är väl bara att instämma. Och det var dessutom fan i mig på tiden!

Ibland behöver man inte göra det mer avancerat än att lägga in en lite lätt puck mot mål med massa trafik framför, skönt att också laget verkar insett det nu för det var längesedan man såg två sådana kassar gjorda av oss i samma match. Senast måste vart 2010 med Gunderson som var grym på det.
Är förresten väldigt positivt överraskad av Derek Ryan. Poängspruta i Österrike men det vore ändå inte rimligt att ha för stora förhoppningar på honom. Hittills har han gjort det mycket bra och det bästa är att jag tror han kommer växa in i det mer och mer. En riktig lirare! Färjestadare, Aquino hade ju liknande stats som Ryan i Österrike. Hur har han sett ut?
Kan förövrigt konstatera att det ser ut som om Linköping kommer ha ett par spelare med i toppen av poängligan i år igen. Är riktigt avundsjuk på Broc Little, fan vad jag gärna hade sett honom hos oss.