2014-10-08, 13:08
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Vill ha tillbaka nationalsången innan matcherna, varför försvann den från första början? För rasistiskt?
Grymt skönt ocu slippa lyssna på den skiten innan varje match.
Citera
2014-10-08, 13:42
Medlem
timmmys avatar
Bra att filmningar analyseras i situationsrummet, men att domarna ska ha extra koll på just specifika spelare efter att varningar delas ut köper jag inte. Domarna har ju givetvis redan koll på vilka spelare som tenderar att förstärka situationer. 10 minuter personligt straff eller liknande i nästkommande match efter en konstaterad filmning hade varit en bättre första åtgärd.
Citera
2014-10-08, 14:00
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Wennerholm briljerar som vanligt...

"Det blev visserligen seger senast mot Örebro (3-2) hemma, men leksingarna behöver komma in i ett stim och vinna flera matcher på raken om det ska hända något i tabellen."

Hade det varit en annan tid och en annan målgrupp hade han kunnat vara en utmärkt pigromanförfattare.
Citera
2014-10-08, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Fast skillnaden är ju att dom flesta är överens om att Salo blivit fullständigt maktgalen i sin sportchefsroll så den liknelsen är ju ganska korkad. Påhoppen på mig kan jag ta utan större problem på ett nätforum måste man ge och ta, men nu försöker jag faktiskt fara vettiga och bra diskussioner mellan varandra och då vore det trevligt om det uppskattades också.

Det är ju en ovanligt korkad kommentar, till och med för att komma från dig. Han har det yttersta ansvaret, då ska han kunna agera därefter. Tänk att gå till ett jobb där man är fullt ansvarig, men kan inte göra något utan andras tillstånd? Tror du är lite okunnig, ung och naiv.
Citera
2014-10-08, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Hans jobb är att värva ihop ett lag där man inte behöver sparka halva truppen efter 8 omgångar...

Generellt håller jag med dig. Men han har nog extremt begränsade tillgångar då man ska bygga upp ett kapital igen i föreningen. Då ska man hitta världsspelare till en kaffepeng, vilket inte fungerar. Då får man chansa lite. Vissa spelare står och stampar i en förening, men utvecklas som fan när de går till en annan förening. Det är inte bara föreningens fel, utan det beror på omgivning, omständigheter mm. Exempelvis kan man titta på alla talanger som slagit genom i Leksand, men samtidigt så slog aldrig Steen genom i Leksand, utan det var först när han flyttade.
Citera
2014-10-08, 15:10
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Wennerholm briljerar som vanligt...

"Det blev visserligen seger senast mot Örebro (3-2) hemma, men leksingarna behöver komma in i ett stim och vinna flera matcher på raken om det ska hända något i tabellen."

Wennerholm är onekligen ett sant geni. Det måste ha krävts djupodlad forskning för att konstatera att Leksand behöver vinna för att förflytta sig i tabellen
Citera
2014-10-08, 15:33
Avslutad
En av Connolys till Islerhorn

http://www.iserlohn-roosters.de/roostersnews/6153
Senast redigerad av kungalfonzo 2014-10-08 kl. 15:35.
Citera
2014-10-08, 15:36
Medlem
Anledningen till att jag stör mig på Wennerholm så mycket är nog för att jag är avundsjuk egentligen. Titta på hockey varje dag och få betalt för det trots att man inte ens anstränger sig med texterna och analyserna. Bara skriva det första meningslösa man tänker på och sen ka-ching, pengar på kontot.

År efter år efter år. Gå runt och tugga på en kanelbulle och skriva något om att nu måste Leksand börja plocka poäng för dom ligger sist i tabellen. Nej, nu måste klättringen uppåt påbörjas. Fast inte göra det på Flashback då, utan i Aftonbladet. Och få betalt för det! Fan vad sur jag blir.

Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Låter som en viss skribent här på forumet. Nämner inga namn.

Haha, jo. Wennerholm in disguise.
Citera
2014-10-08, 16:42
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
En av Connolys till Islerhorn

http://www.iserlohn-roosters.de/roostersnews/6153
Gott. Bara hoppas Jack följer med och att Västerås tar över Jacobsson.
Citera
2014-10-08, 16:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Gott. Bara hoppas Jack följer med och att Västerås tar över Jacobsson.

Finns det rykte om Jacobsson till Vik?
Citera
2014-10-08, 17:01
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Finns det rykte om Jacobsson till Vik?
Ja.

http://bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2014/10/03/jacobsson-lanas-ut-vasteras-sugna/
Citera
2014-10-08, 19:02
Medlem
Displaceds avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/brynas/article19665908.ab

Fan vad härligt. SM-Guld!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in