2014-10-09, 20:45
Medlem
Fyfan vilken bitter förlust, det är ju såna här matcher man måste vinna
Citera
2014-10-09, 20:46
Medlem
Om inte reideborn får stå på lördag så är det uppenbart att Anders Forsberg är kåt i Ullmark. Bådar gott att vi inte ens kan få en poäng när vi är fullt manskap med halvminuten kvar och hämtat upp ett tvåmålsunderläge...
Citera
2014-10-09, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griffin83
Fyfan vilken bitter förlust, det är ju såna här matcher man måste vinna
Visserligen en styrka att hämta upp ett tremålsunderläge och jämfört med Växjömatchen var det ett klart fall framåt, men nu får dom gärna signa Nyllet så vi får lite spets i laget.
Citera
2014-10-09, 20:49
Medlem
Anarkhoss avatar
Köp en lott DIF. Sämsta laget som Modo har mött hittills (delat med FBK), men försvaret och Ullmark ville tydligen skänka bort tre poäng.

Vi behöver verkligen Ahnelöv tillbaka på backsidan. Hoppas också att Reideborn får förtroendet från start nu framöver.
Citera
2014-10-09, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anarkhos
Köp en lott DIF. Sämsta laget som Modo har mött hittills (delat med FBK), men försvaret och Ullmark ville tydligen skänka bort tre poäng.

Vi behöver verkligen Ahnelöv tillbaka på backsidan. Hoppas också att Reideborn får förtroendet från start nu framöver.
Wille Nylander är ju på ingående enligt ryktena men ärligt talat saknar jag Cumiskey. Sedan är inte Ullmark dålig tycker jag, han har bara inte fått den rätta hjälpen hittils. Det kommer vända tids nog, men det känns ändå som att vi är på rätt väg. Vill inte skylla förlusten på Ullmark men Reideborn har ju varit mycket stabilare så här långt.

Nog för att jag förväntade mig att vi skulle få det tufft denna säsongen, men jag lider med Ullmark.
Senast redigerad av Azdz 2014-10-09 kl. 20:54.
Citera
2014-10-09, 20:59
Medlem
von_Ss avatar
Man får väl vara nöjd med en pinne med tanke på hur många poäng vi brukar ta. Kapstad ska ha en lavett, han måste skärpa till sig nu.

Gör inte Brithen alltid mål mot oss?
Citera
2014-10-09, 21:07
Medlem
Oväntat att Anders Forsberg i vanlig ordning försvarar Ullmark och går ut och säger att vi gör en bra match Orkar fan inte med den människan snart alltså. Det är ju fan att man ska behöva hålla på Brynäs imorgon för att vi inte ska trilla ner under strecket
Citera
2014-10-09, 21:10
Medlem
Leksingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Oväntat att Anders Forsberg i vanlig ordning försvarar Ullmark och går ut och säger att vi gör en bra match Orkar fan inte med den människan snart alltså. Det är ju fan att man ska behöva hålla på Brynäs imorgon för att vi inte ska trilla ner under strecket
du borde träna modo du verkar vara frisk i huvudet.
Citera
2014-10-09, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen
du borde träna modo du verkar vara frisk i huvudet.
Han har inte gjort mig något personligen, men han säger precis samma sak match efter match om vad som bör bli bättre och vice verca och likförbannat så förlorar vi matcherna precis i slutet för jag vet inte vilken gång i ordningen. Kan för mitt liv inte förstå att han inte ser problemen vi har utan att ta tag i dom.
Citera
2014-10-09, 21:55
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Var det inte han som gjorde SAIK till Sveriges bästa lag på alldeles egen hand, eller hur var det?
Citera
2014-10-09, 21:57
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Hur tror ni det går i kaffederbyt imorgon?

Gevalia går tyvärr segrande ur den matchen..
Löfbergs har en besk smak nu och frågan är om Sammen malt om bönorna för att smaka bättre sedan senaste fiaskot.
Citera
2014-10-09, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Var det inte han som gjorde SAIK till Sveriges bästa lag på alldeles egen hand, eller hur var det?
Han må ha haft ett helt annat lag då, men nu är han en klockren kopia av Hamren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in