Citat:
Samma sandlådementalitet som vanligt. "Vi är så stora och överlägsna" summeras motargumenten. Arrogans summerar jag det. Men allt är väl slumpen. Spinnacer påtalar det många missar, för är ju inte bara romanisti som gnäller. Och är inte bara nu. Men svårt försvara sig mot allt antar jag. Med annat än att vi är så stora och överlägsna. Typ. Likt Patrick Swayze-kopian Nedved. Och Bonucci tänder till. Öppnar dörren så sanna stile di juve visas. Vinna är allt. Värdighet är och blir aldrig värd 3 pinnar.
Tröttsamt. Och jävligt tragiskt.
Och selektivläsnings-VM pågår här inne. I brist på argument så är det ett annat grepp man kan ta.
Ett misstag kan man köpa. Två oxå. Men det här är inte första gången. Det är fan inte ens det hundrade! Det här ett ständigt upprepande. Frekvent återkommande. Googla på Turone. Fråga en vän av Florentia Viola eller Muntari. Googla på Agricola. Se Cannavaro skratta när kanylen tas fram. Kolla in Roma-Juve 2004. Eller någon video på youtube. Någon gång till slut så blir det här till ett mönster. Ett mönster att tolka på sättet majoriteten ändå tolkar det. Ett mönster att tolka och sen bli struts, arrogant eller Nedved.
Antar nån snart kommer ta en mening ur det här inlägget och sätta det in i ett resonemang som passar vederbörandes motattack så citerar ödmjukt mig själv så det verkligen går in.
Ett misstag kan man köpa. Två oxå. Men det här är inte första gången. Det är fan inte ens det hundrade!
FATTA!
Och fatta att det är det här som förstör Il Calcio!
Tröttsamt. Och jävligt tragiskt.
Och selektivläsnings-VM pågår här inne. I brist på argument så är det ett annat grepp man kan ta.
Ett misstag kan man köpa. Två oxå. Men det här är inte första gången. Det är fan inte ens det hundrade! Det här ett ständigt upprepande. Frekvent återkommande. Googla på Turone. Fråga en vän av Florentia Viola eller Muntari. Googla på Agricola. Se Cannavaro skratta när kanylen tas fram. Kolla in Roma-Juve 2004. Eller någon video på youtube. Någon gång till slut så blir det här till ett mönster. Ett mönster att tolka på sättet majoriteten ändå tolkar det. Ett mönster att tolka och sen bli struts, arrogant eller Nedved.
Antar nån snart kommer ta en mening ur det här inlägget och sätta det in i ett resonemang som passar vederbörandes motattack så citerar ödmjukt mig själv så det verkligen går in.
Ett misstag kan man köpa. Två oxå. Men det här är inte första gången. Det är fan inte ens det hundrade!
FATTA!
Och fatta att det är det här som förstör Il Calcio!
Vad tror du personligen då? Att domarna är köpta likt 2006 eller att de endast faller för vem som gnäller högst/vem som har hemma/större klubb går före mindre likt Manchester United för två år sen?
men går mycket riktigt inte att missa kåken. Räknar med dina åsikter om huset efteråt (bara dom överinstämmer med mina givetvis).