2014-09-27, 18:04
Medlem
Ferry31s avatar
http://gfycat.com/ContentDifferentHen

Kan inte Conte ringa honom snart?
Senast redigerad av Ferry31 2014-09-27 kl. 18:37.
Citera
2014-09-27, 18:54
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31

Jag förstår inte varför han inte var med i Brasilien... Han är nästan lika bra som Luca Toni i sitt esse, så fort han lånades ut till Feyenoord så lossnade det. Sjukt målsnitt, en riktig tank är han.
Citera
2014-09-27, 19:07
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Jag förstår inte varför han inte var med i Brasilien... Han är nästan lika bra som Luca Toni i sitt esse, så fort han lånades ut till Feyenoord så lossnade det. Sjukt målsnitt, en riktig tank är han.

Jo, han har varit bra och hållit en konstant bra form i två år nu, men jag tror hans prestationer avfärdats eftersom han spelat i en liga som håller sämre kvalitet. Det är visserligen sant att man alltid får ta det med en nypa salt när någon spelare går som tåget i en mindre liga, men det är också synd att somliga är så biased att de stirrar sig blint på den faktorn, enbart.

Jag tycker åtminstone att han borde ha fått chansen i någon betydelselös träningsmatch, bara för att se om han kunde komma till användning. Fast med tiden lär hans chans komma, även om han börjar bli lite till åren nu. Fortsätter han såhär i PL kan hans prestationer inte längre ignoreras.
Citera
2014-09-28, 11:06
Medlem
Morganovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31

Kul att han kan måla i English Premier League. Han lyckades aldrig i Italien ( Parma ). Han fick bra självförtroende i Feyenoord, där han öste in mål.
Citera
2014-09-28, 17:28
Medlem
Meazza. Kamikaze-kapten. Zeman. Och Ekdal!
Citera
2014-09-28, 18:29
Medlem
Ett äkta hattrick på klassiska San Siro av Albin Ekdal. Riktigt stort och grymt imponerande!
Citera
2014-09-28, 19:14
Medlem
MentosFruitcores avatar
Hattrick av... Ekdal?

Sjukt kul för honom i alla fall.
Citera
2014-09-28, 19:26
Medlem
Inter har verkligen blivit ett skämt, ifrån att ha varit Europas bästa lag till att hålla mittenlags nivå, som i emellanåt åker på storstryk av skitlag. Jag har i alla fall inte sett något lag någonsin gå ned sig så mycket. Visst har de varit så att klubben har sköt sin marknadsföring under all kritik och att Moratti blev trött. Men det måste finnas fler anledningar.
Citera
2014-09-28, 19:29
Medlem
JayGatsbys avatar
Galet och kul av Ekdal!

Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Inter har verkligen blivit ett skämt, ifrån att ha varit Europas bästa lag till att hålla mittenlags nivå, som i emellanåt åker på storstryk av skitlag. Jag har i alla fall inte sett något lag någonsin gå ned sig så mycket. Visst har de varit så att klubben har sköt sin marknadsföring under all kritik och att Moratti blev trött. Men det måste finnas fler anledningar.

Trodde de gjorde en satsning iår, men tydligen inte.
Citera
2014-09-28, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer

Har vart lite konstiga tränaraval det sista. Stramacioni och Mazzari är enligt mig inte rätt tränare för ett topplag. De har alldeles för svårt att få till ett förande spel. Inter har enligt mig en rätt bra trupp för tillfället men de har i flera år haft en högst bristfällig spelidé.
Citera
2014-09-28, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anaujiram
Har vart lite konstiga tränaraval det sista. Stramacioni och Mazzari är enligt mig inte rätt tränare för ett topplag. De har alldeles för svårt att få till ett förande spel. Inter har enligt mig en rätt bra trupp för tillfället men de har i flera år haft en högst bristfällig spelidé.

Inter är inget topplag. Så hur ska de då locka en stortränare? det är inte så enkelt. Mazzari är en riktigt kompetent tränare, som har förutsättningarna att lyckas i Inter. Kalla mig galen om ni vill men jag tror Inter behöver någon Amerikan. De vet i alla fall hur marknadsföring fungerar, något Inter har varit kassa på. Inter hade högre omsättning 04-05 än vad de hade 12-13.
Citera
2014-09-28, 20:16
Medlem
Vi var på en större tillställning igår. Min son valde att ha på sig sin Totti-tröja. Tröjan som han köpte i maj förra året då vi och Roma besökte Florens. Och exakt samtidigt som vi gick in på festen, så gick Totti och Luca Toni åter in på plan för att möta varandra. På il Capitanos 38-åriga födelsedag.

Roma är numera ett betydligt starkare lag, men både min son och jag är jävligt nöjda med att hans tröja pryds av det gamla klubbmärket och inte den disneyfierade.

Utlänningar som ska sälja produkten Calcio, kan kanske göra laget bättre men de har knappast bättre stil än spaggarna. Finns en anledning till att vi önskar deras bilar, kläder, mat, kultur och naturligtvis Calcio.

Men nu är det fan dags för derby della Lanterna! Kultur!
Senast redigerad av Brille68 2014-09-28 kl. 20:34. Anledning: stavning...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in