2014-10-01, 23:32
Medlem
pok?s avatar
Är det ett känt problem på SvS att vissa händer inte sparas? Märker att typ 1-3% av händerna försvinner varje session i holdem manager. Kollar jag i mappen så ser jag att alla filer har importerats in i holdem manager, så problemet borde väl vara svs? Nån som vet?
Citera
2014-10-06, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pok?
Är det ett känt problem på SvS att vissa händer inte sparas? Märker att typ 1-3% av händerna försvinner varje session i holdem manager. Kollar jag i mappen så ser jag att alla filer har importerats in i holdem manager, så problemet borde väl vara svs? Nån som vet?

Har haft samma problem. Förstår inte vad du menar med att du kollar i mappen?!
För mig löser det sig genom att importera alla händer manuellt. Det tar 5 sekunder, tror inte HM-teamet lägger ner alltför mkt krut på att fixa problem med boss-klienten tyvärr.
Citera
2014-10-06, 22:11
Medlem
pok?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullx99
Har haft samma problem. Förstår inte vad du menar med att du kollar i mappen?!

Om SvS sparat handen riktigt så hamnar den i historikmappen som en session<nummer>.xml-fil, och snappas upp med en gång av holdem manager om det är igång. Om inga sådana filer är kvar i mappen så vet jag att holdem manager importerat dem alla, och då måste det ju vara svs som inte sparat den, om det saknas händer.
Citera
2014-10-09, 21:22
Medlem
pok?s avatar
https://svenskaspel.se/?pageid=/poker/turnering/itm

Försöker räkna ut vad jag vunnit på gamla turneringar jag spelat.

Vad är skillnaden mellan djup och normal här?
Citera
2014-10-09, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pok?
https://svenskaspel.se/?pageid=/poker/turnering/itm

Försöker räkna ut vad jag vunnit på gamla turneringar jag spelat.

Vad är skillnaden mellan djup och normal här?
www.sharkscope.com brukar vara rätt accurate.
Citera
2014-10-09, 23:12
Medlem
pok?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist_
www.sharkscope.com brukar vara rätt accurate.

Försökte, men det verkar vara omöjligt att hitta utan turnerings-ID't, som inte finns i historiken såvitt jag såg.
Citera
2014-10-12, 18:49
Medlem
Skickar de fortfarande ut pappersbrev till folkbokföringsadressen när man reggar sig? Är skriven vid päronen och pallar inte att morsan ska ringa och skälla ut en för att hon tror man är spelberoende eller nåt.
Citera
2014-10-12, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbe_x90
Skickar de fortfarande ut pappersbrev till folkbokföringsadressen när man reggar sig? Är skriven vid päronen och pallar inte att morsan ska ringa och skälla ut en för att hon tror man är spelberoende eller nåt.

Du är myndig men nojjar över att lilla mamsen ska få reda på att du startat ett konto hos svenskaspel? Patetiskt
Citera
2014-10-12, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bedredford
Du är myndig men nojjar över att lilla mamsen ska få reda på att du startat ett konto hos svenskaspel? Patetiskt
Nojjar och nojjar, jag vet väl att jag får göra vad jag vill. Orkar bara inte med att det ska bli gnäll när vi hörs av, då kan jag lika gärna va kvar på Stars.
Citera
2014-10-15, 03:29
Medlem
Jag startar borden i minivy och då blir de alltid överlappande. Det är av olika anledningar störande för mig och därför undrar jag om det finns något bra sätt att lösa detta?
Citera
2014-10-15, 17:52
Medlem
Går det att konfigurera utseendet på borden, typ ändra till 4färgs-deck osv? Kommer från stars och det här går ju fan inte att lira med
Citera
2014-10-15, 18:13
Medlem
pok?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebbet
Går det att konfigurera utseendet på borden, typ ändra till 4färgs-deck osv? Kommer från stars och det här går ju fan inte att lira med

4-färgs går att ändra till, finns i inställningar.

Edit: när jag kollade i inställningar så hittade jag "spelarprofil"-tabben, vad är egentligen vitsen med den? Ser ut som att det ska vara en lista med alla mina turneringar men den är helt tom...?
Senast redigerad av pok? 2014-10-15 kl. 18:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in