2014-10-09, 13:53
Medlem
roewsvetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Haha, det var ju jag som skrev att en normal person hade ringt taxibolaget och polisen...

Hon är ju normal-Berny nu. Pundar-Berny finns inte längre.
Citera
2014-10-09, 14:04
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roewsvett
Hon är ju normal-Berny nu. Pundar-Berny finns inte längre.

Nej just det ja. Hon försvann spårlöst förra veckan.
Citera
2014-10-09, 15:05
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fajerflaj
Hur knivhugger man ngn i kuken med en bläckpenna?

Först var det en penna, sedan en kniv, jobbigt att hålla ordning på lögnerna...
Citera
2014-10-09, 15:14
Medlem
Denosynliges avatar
Det märks ju tydligt att vissa grejer skriver hon enbart för att provocera, oavsett om det är sant eller inte. Varför skulle hon annars sitta och skryta på facebook te.x om att hon huggit en penna mellan benen på en taxichaufför för att han tafsade på henne? I senaste inlägget nämner hon att hon spyr och har sig, även det är för att provocera och sätta igång spekulationer. Och om det inte vore för att Berny på något sätt förmodligen njuter av att provocera så hade hon väl slutat eller hur? Jag menar du delar ju inte med dig av allt drama du varit med om och ställt till med om det inte vore för att man vill skapa drama kring det.
Citera
2014-10-09, 15:22
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Det märks ju tydligt att vissa grejer skriver hon enbart för att provocera, oavsett om det är sant eller inte. Varför skulle hon annars sitta och skryta på facebook te.x om att hon huggit en penna mellan benen på en taxichaufför för att han tafsade på henne? I senaste inlägget nämner hon att hon spyr och har sig, även det är för att provocera och sätta igång spekulationer. Och om det inte vore för att Berny på något sätt förmodligen njuter av att provocera så hade hon väl slutat eller hur? Jag menar du delar ju inte med dig av allt drama du varit med om och ställt till med om det inte vore för att man vill skapa drama kring det.

Om berny hade velat vara ifred och leva ett vanligt liv så hade hon gjort sin facebook privat och slutat blogga.
Citera
2014-10-09, 15:44
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Om berny hade velat vara ifred och leva ett vanligt liv så hade hon gjort sin facebook privat och slutat blogga.

Exakt! Hon väljer ju aktivt att vara en offentlig person. Alla vet att det finns en baksida med det. Men det är bortskämt och drygt beteende att dra på sig offerkoftan och spela mobboffer när man väljer att reta upp och provocera folk med flit dessutom och sen förvänta sig att komma undan med det gång på gång i oändligheten.
Citera
2014-10-09, 15:54
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Exakt! Hon väljer ju aktivt att vara en offentlig person. Alla vet att det finns en baksida med det. Men det är bortskämt och drygt beteende att dra på sig offerkoftan och spela mobboffer när man väljer att reta upp och provocera folk med flit dessutom och sen förvänta sig att komma undan med det gång på gång i oändligheten.

Hon är lika beroende av uppmärksamheten som hon är av droger och drama.
Citera
2014-10-09, 15:59
Medlem
OriginalDolls avatar
En sak jag reagerat över är att det ofta förekommer föråldrade härskartekniker i rätt många blogginlägg.
"Kära läsare" och sedan någon uppläxning dvs en tilltänkt näsbränna som ska förminska läsare ännu mer.

Jag struntar fullkomligt i "statusprylar", "omoraliska" relationer, shopping och 100 andra grejer.
Det är de ständiga fipplandet med sanningen och att människor som verkligen behöver vård inte får den. Alla förtjänar en dräglig vardag, men ska man försköna eller förvanska krävs ett bra minne, och det går mindre bra på den fronten milt uttryckt. Dessutom ska man leva med hela härvan, det borde ta rejält på krafterna.
Citera
2014-10-09, 16:15
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Hon är lika beroende av uppmärksamheten som hon är av droger och drama.

Ja, men bra! Här har vi ju bevisligen iaf En som fattat. Och jag kan intyga att jag köpte och har eller har haft liknande skor (fast typ från din sko eller liknande) Berny nyligt köpt men jag köpte dom när jag gick i gymnasiet... och jag bekräfta det någon sa att på den tiden trodde man faktiskt att den typen av skor som Berny nu har var en "vuxen stil". Särskilt typ dom som ska föreställa Marc Jacobs? Dom kallade vi "mormor skor", särskilt såna med snörning och hakar längst fram, den typen av skor kände man sig väldigt vuxen i på den tiden.
Citera
2014-10-09, 16:24
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ja, men bra! Här har vi ju bevisligen iaf En som fattat. Och jag kan intyga att jag köpte och har eller har haft liknande skor (fast typ från din sko eller liknande) Berny nyligt köpt men jag köpte dom när jag gick i gymnasiet... och jag bekräfta det någon sa att på den tiden trodde man faktiskt att den typen av skor som Berny nu har var en "vuxen stil". Särskilt typ dom som ska föreställa Marc Jacobs? Dom kallade vi "mormor skor", särskilt såna med snörning och hakar längst fram, den typen av skor kände man sig väldigt vuxen i på den tiden.

Både hennes nya klädstil, frisyr (som fortfarande ser ut som förut?) och sminkning ser ut som ngt som var poppis när hon var 13-14, i förortsghetton. Jag gissar att hon mentalt har stannat i den åldern. Antagligen pga droger.
Citera
2014-10-09, 16:49
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Både hennes nya klädstil, frisyr (som fortfarande ser ut som förut?) och sminkning ser ut som ngt som var poppis när hon var 13-14, i förortsghetton. Jag gissar att hon mentalt har stannat i den åldern. Antagligen pga droger.

Det är väl ett relativt känt och vanligt resultat av långvarigt drogmissbruk hos unga?
Så nej inte helt osannolikt att det drabbat även Berny, men i ärlighetens namn så tror jag också att hennes drogmissbruk hämmat hennes utveckling inte helt omöjligt att det är därför hon verkar vara hormonrubbad också.
Citera
2014-10-09, 17:48
Medlem
mittenskittens avatar
Tänkte på det pitbull86 skrev i nåt inlägg längre bak, om att det är "normalt" enligt henne(?) att tjejer skaffar barn med två bröder. De kanske är mormoner och det är därför A har så många ex/mor-till-sina-barn? Finns ju en hel del mormoner i Sverige idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in