2014-10-08, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Du och jag har inte samma syn på vad som är normalt. Den saken är klar.

Nej alla kan inte tycka lika. Fy vad världen hade varit enformig då.

Normalt och normalt!
Vad är normalt igentligen?
Ingenting är normalt längre med tanke på hur världen ser ut.
Citera
2014-10-08, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull86
Nej alla kan inte tycka lika. Fy vad världen hade varit enformig då.

Normalt och normalt!
Vad är normalt igentligen?
Ingenting är normalt längre med tanke på hur världen ser ut.

Så... för att A inte tycker om mjukiskläder, ska alltså hans flickvänner rätta sig efter vad HAN gillar?
Inte normalt i några av mina böcker. Snarare pekar det på en extremt kontrollerande dude.
Antagligen därför han impregnerar sina fruntimmer också - för att kunna ha kontroll över dom tills han löst den ekvaktionen och drar vidare till nästa mission: impossible.
Det lär inte gå att dupera Bönan i all oändlighet, om jag tolkat hennes relationsbeteende rätt.
Citera
2014-10-08, 19:06
Medlem
Denosynliges avatar
Anledningen till att vi knappt sett några bilder från omgivnigen av hennes hem kan ju bero på att hon inte vill att det ska synas att dom desperat försöker rädda en trashad lägenhet? Det är ju annars så sällan hon postar upprepade bilder där hon befinner sig överallt utom just hemma. I vanliga fall består ju hennes bildflöden av selfies i hemma miljö. Men det är klart ingen tycker ju om att visa upp bilderna på de röriga mellanskedet av en "renovering"(Läs: renoveringskaos)
Citera
2014-10-08, 19:08
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Anledningen till att vi knappt sett några bilder från omgivnigen av hennes hem kan ju bero på att hon inte vill att det ska synas att dom desperat försöker rädda en trashad lägenhet? Det är ju annars så sällan hon postar upprepade bilder där hon befinner sig överallt utom just hemma. I vanliga fall består ju hennes bildflöden av selfies i hemma miljö. Men det är klart ingen tycker ju om att visa upp bilderna på de röriga mellanskedet av en "renovering"(Läs: renoveringskaos)

Hon har ju haft kaos hemma på alla sina bilder? Under en renovering är väl enda gången man själv känner att det är ok att ha lite kaos hemma? Eller är det bara jag?
Citera
2014-10-08, 19:16
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Hon har ju haft kaos hemma på alla sina bilder? Under en renovering är väl enda gången man själv känner att det är ok att ha lite kaos hemma? Eller är det bara jag?

Kan mycket väl vara så, som någon skrev på Bernys bravader, att Berny måste renovera om igen för att lägenheten förmodligen kommer bedömas vara i för amatörmässigt skick för att hon ska kunna flytta från den utan att ha fixat en ordentlig renovering eller hosta upp finanserna för en.
Citera
2014-10-08, 20:47
Medlem
Zebels avatar
Lol. Janne försvarar Bööööörny i Bravader-bloggen. Stackars vilseledda man.
Citera
2014-10-08, 21:06
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebel
Lol. Janne försvarar Bööööörny i Bravader-bloggen. Stackars vilseledda man.

Länk?

Edit: Hittade
Senast redigerad av Imelda 2014-10-08 kl. 21:09.
Citera
2014-10-08, 21:48
Medlem
Zebels avatar
http://bernysbravader.wordpress.com/2014/01/14/berny-och-mannen/

...och vad är "det tredje" som är så grovt att man inte kan skriva det???
Senast redigerad av Zebel 2014-10-08 kl. 21:53.
Citera
2014-10-08, 22:35
Medlem
Gafflens avatar
Någon på skvallerbloggen hoppades på att B skulle ge ut en kokbok ( ironiskt )
vad skulle vara en lämplig titel för denna bok? Här är mina bidrag:

När allt blir keso

Keso på 100 olika sätt med Berny Pålsson

Keso på 10 minuter

Från burken/konserven ner i lådan.
Citera
2014-10-09, 00:07
Medlem
Fajerflajs avatar
Hur knivhugger man ngn i kuken med en bläckpenna? Berny skrev så på sin fb angående sitt nya inlägg på bloggen... Hon skrev att hon ringt Taxibolaget efter att det ifrågasatts i en av hennes inlägg, men jag tror inte att hon har det, för jag tror inte att det har hänt, men det är min åsikt.
Citera
2014-10-09, 01:52
Medlem
William Hainess avatar
Euhm, jag är förvånad att ingen lagt märke till detta i hennes senaste text:

Citat:
Ursprungligen postat av Bernys blogg
Åkte ut med värktabletter till A* jobb eftersom han hade riktigt ont.

Jag antar att dessa värktabletter inte var alvedon?

Sedan att en taxichaufför ska ha trott att hon ska ha varit under 18...
Citera
2014-10-09, 07:54
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fajerflaj
Hur knivhugger man ngn i kuken med en bläckpenna? Berny skrev så på sin fb angående sitt nya inlägg på bloggen... Hon skrev att hon ringt Taxibolaget efter att det ifrågasatts i en av hennes inlägg, men jag tror inte att hon har det, för jag tror inte att det har hänt, men det är min åsikt.

Haha, det var ju jag som skrev att en normal person hade ringt taxibolaget och polisen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in