Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-10-08, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Yes. Har fått det vanliga, Alvedon (har recept på säkert 2000 gram), Orudis, Gabapentin etc etc.
Fick ju givetvis Tramadol, men det kan jag inte käka då jag får hänsynslösa kramper.

Det är fan. Läkare verkar tro att Alvedon hjälper mot allt. Det hjälper inte ett skit mot värk i knä eller rygg. Diklenoflak ytterst begränsat. Och det tar månader minst innan man får Tramadol och det är inte optimalt för de flesta. Det optimala för de flesta är faktiskt oxycontin.
Citera
2014-10-08, 18:01
Medlem
who-s avatar
Kan man blanda tram med oxy? Är det en farlig kombo eller är det chill?
Citera
2014-10-08, 18:19
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
En vän undrar vad som är bäst att göra med oxy, att snorta eller svälja dem? Personen kör ej rövpanna eller intravenöst.

tugga och svälja är bättre än snorta
Citera
2014-10-08, 18:20
Medlem
exades avatar
Citat:
Ja det går bra, har gjort det och jag tycker den är najs.. ha koll på doseringen bara så ska det inte vara ngn fara
Citera
2014-10-08, 18:27
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exade
Ja det går bra, har gjort det och jag tycker den är najs.. ha koll på doseringen bara så ska det inte vara ngn fara

Okey då vet jag
Citera
2014-10-08, 18:31
Medlem
Anhakas avatar
Citat:

Det är säkert personligt, men jag tycker inte det är en bra kombination. Får massa jobbiga ryckningar och andra obehagliga bieffekter av att blanda preparaten! Dessutom blir jag ganska uppåt av tramadol, vilket gör att oxyn tappar mycket av sin charm.

Ska du blanda så ta det lugnt med tramadolen och prova dig fram. Märker du obehag vid lägre doser av tramadol kan du skita i det i fortsättningen...
Citera
2014-10-08, 21:10
Medlem
Hej!!!! Jag har druckit ca en halv liter vin och har nu fått 2 oxycontin × 10 mg av min syster. Hur ska jag ta dessa för att få bäst effekt? Första gången på opiater överhuvudtaget. Endast rökt endel cannabis, tagit amfetamin, kokain och testat några olika benzo förut. Borde jag krossa dem och snorta, tugga och svälja eller bara svälja som de är? Snabba svar tack!
Citera
2014-10-08, 21:50
Medlem
Snasis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fashionkilla
Hej!!!! Jag har druckit ca en halv liter vin och har nu fått 2 oxycontin × 10 mg av min syster. Hur ska jag ta dessa för att få bäst effekt? Första gången på opiater överhuvudtaget. Endast rökt endel cannabis, tagit amfetamin, kokain och testat några olika benzo förut. Borde jag krossa dem och snorta, tugga och svälja eller bara svälja som de är? Snabba svar tack!

finns ju svar om du går upp bara några inlägg Tugga och svälj pöjk
Citera
2014-10-08, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snasi
finns ju svar om du går upp bara några inlägg Tugga och svälj pöjk

Flicka faktiskt hehe ja jag var väl lite lat men tack för svar!

Blev tugga och svälja! Ganska skön känsla men blev mest ganska seg.
Citera
2014-10-08, 23:17
Medlem
exades avatar
Citat:
Är det bara jag som känner mig som ett stort cementblock i överkroppen efter att man inte har tagit någon opiat på 24timmar+? Verkar som jag går och spänner hela överkroppen när jag är på opiater men är ju avslappnad då så känner inget förrens dom går ur systemet eller är detta vanligt?

Hallå? bump
Citera
2014-10-09, 10:54
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fashionkilla
Flicka faktiskt hehe ja jag var väl lite lat men tack för svar!

Blev tugga och svälja! Ganska skön känsla men blev mest ganska seg.

Vanligt att man inte får den ''rätta'' effekten eller vad man ska säga dom första gångerna.
Citera
2014-10-09, 12:58
Medlem
Anhakas avatar
Citat:
Vanligt att man inte får den ''rätta'' effekten eller vad man ska säga dom första gångerna.

Kan bara hålla med. Första gångerna trodde jag att jag skulle avlida av trötthet. Ögonen rullade ofrivilligt upp i skallen och ögonlocken fladdrade, men kände absolut ingenting utöver trötthet. Var som om kroppen behövde vänja sig till substansen, typ. Sen flyter det på bra... eller dåligt, beroende på hur man ser det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in