Jag har en god vän som ordnat mig två stycken oxycontin 10 mg. Han är lite orolig för situationen, så jag vill lugna honom med er goda kunskap, men samtidigt utbilda mig själv lite granna.
Erfarenhet sedan tidigare: Tramadol och kodein oralt. Tramadol finner jag bekvämast. Har inte tagit några opioider på ett bra tag och min tolerans är antagligen ganska låg.
Medicinering: Får SSRI och Xanor Depot 1 mg. Theralén i flytande form finns tillgängligt. Även Stilnoct och Imovane.
Jag kan tycka det är ganska bekvämt att ha ett långt och mjukt rus, varpå Tramadol Depot (2 x 100 mg, vid noll tolerans) har varit uppskattat för en halv dags rus. Gillar när det kliar.
Jag vet att det antagligen skulle ge snabbast effekt att snorta, IV eller "the dark side", men jag klarar mig utan det. Kan jag ta 10 mg oxycontin och njuta en halv dag, eller bör jag ta båda två? Ta en som depot, och krossa den andra kanske?
Gällande min nuvarande medicinering, så förstår jag att Xanoren kan vara ett problem. Ska jag avstå från Xanor Depot den dagen, eller kan det lösa illamående och sånt? När kan jag ta Xanor Depot igen om jag inte bör ha det under ruset av oxycontin?
Jag har tänkt att ta Théralen 1-2 ml för att undvika AT, ev Stilnoct för att somna in ordentligt. Är jag tokigt ute?