2014-10-07, 10:55
Medlem
exades avatar
Är det bara jag som känner mig som ett stort cementblock i överkroppen efter att man inte har tagit någon opiat på 24timmar+? Verkar som jag går och spänner hela överkroppen när jag är på opiater men är ju avslappnad då så känner inget förrens dom går ur systemet eller är detta vanligt?
Citera
2014-10-07, 20:36
Medlem
creepyones avatar
Har alltid vart opiat älskare. Började med IV bruk för ett par månader sen har till största delen vart malvax man har pysslat med efter som nyfikheten nu tog över så köpte jag på mig 2 st 40mg splita på dom så snitt 20mg i varje panna. Har stor respekt för opiater och specielt när dom nu ska tas IV.

Tro dock att jag hade hypeat upp mig själv lite väl mycket valet av oxy föll det på eftersom "du vet vad du får" tillverkat av läkemedels bolag och efter som jag inte har nån större erfarenhet av H så passa jag på det denna gången men allt det här snacket om lite tyngre opiater iv ska vara det absolut bästa som 10 orgasmer total lycka frihet osv.

Måste säga att visst 20mg did it for me det va det starkste och snabbaste samt skönaste opi känslan ever. Tar allt i hästväg om man jämför mot oralt samt nasalt. MEN kan ändå inte låta bli att känna mig lite besviken hade nog hoppas på för mycket. Nu vet jag inte hur pass mycket H skiljer sig från oxy iv valet mellan dom 2 va för många oxy andvändare säger att det är jävligt likt H så tänkte ta 2 flugor i en smäll för att då få även en känsla om hur H ter sig men vad vet jag skilnaden kanske är enorm.

My point is är det nån som känner igen sig som faktiskt blivit lite besviken och hade hoppats på mer vid tyngre opiater vid IV bruk då hur va er första gång vad det himmelriket eller snarare mehhh.

Mvh

Ursäkta stavfel skrivet på mobben
Citera
2014-10-07, 22:23
Medlem
Körde en rövpanna på 40mg oxynorm för 2 timmar sen, nu har ruset klingat av med de var jäkligt skönt medans det peakade. Tänkte höra med er om ni känner att det boostar på när man tar en cigg? Nu känner jag mig mest avslappnad med så fort jag tar en cigg så kommer ruset tillbaka, fler som känner igen detta? Go kväll gott folk.
Citera
2014-10-08, 03:10
Medlem
lääz_kellys avatar
Åh, är överlycklig att som sagt efter 4 års tids tjat fått OxyContin 10mg, 28 tabs som ska räcka i 14 dagar...vilket dom inte gör när man är van 80-140mg om dagen..

Anledningen till att jag skriver det här är därför att _VI_ Oxybrukare bannemej måste inleda en köpstrejk mot försäljarna som idkar ocker på forum/cm-adresser/etc!

Det billigaste jag har kommit undan med på nätet är 350:- för en 80mg vilket är 4,375 kr/mg. Tittar man på nätet nu så är standard 400-500 för en 80mg: 5 kr/mg till 6,25 kr/mg.
Alltså, ska man verkligen mysa en hel dag, t.ex en lördag, så går det lätt 160-200mg för mig. Då är man uppe i 800 spänn... Nästan så man hellre lägger pengarna på Horse om man ändå ska hålla på.

Hur ser priserna i resten av vår dystopi till värld? Europa? USA? Asien?

Hur mycket betalar ni i snitt för era "ozzys"? Vad är det dyraste samt det billigaste ni lyckats komma över? Samt hur mycket kan ni bruka en lördag - nu ställer jag frågan till Er både hobbyknarkare samt knarkare? Och ja..nu slutar vi köpa på internet!
Citera
2014-10-08, 05:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Åh, är överlycklig att som sagt efter 4 års tids tjat fått OxyContin 10mg, 28 tabs som ska räcka i 14 dagar...vilket dom inte gör när man är van 80-140mg om dagen..

Anledningen till att jag skriver det här är därför att _VI_ Oxybrukare bannemej måste inleda en köpstrejk mot försäljarna som idkar ocker på forum/cm-adresser/etc!

Det billigaste jag har kommit undan med på nätet är 350:- för en 80mg vilket är 4,375 kr/mg. Tittar man på nätet nu så är standard 400-500 för en 80mg: 5 kr/mg till 6,25 kr/mg.
Alltså, ska man verkligen mysa en hel dag, t.ex en lördag, så går det lätt 160-200mg för mig. Då är man uppe i 800 spänn... Nästan så man hellre lägger pengarna på Horse om man ändå ska hålla på.

Hur mycket betalar ni i snitt för era "ozzys"? Vad är det dyraste samt det billigaste ni lyckats komma över? Samt hur mycket kan ni bruka en lördag - nu ställer jag frågan till Er både hobbyknarkare samt knarkare? Och ja..nu slutar vi köpa på internet!
Allt över 3 kr/mg skippar jag. Och håller med dig, fy fan vilka ockerpriser vissa tar.
Citera
2014-10-08, 07:26
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruzkaden
Körde en rövpanna på 40mg oxynorm för 2 timmar sen, nu har ruset klingat av med de var jäkligt skönt medans det peakade. Tänkte höra med er om ni känner att det boostar på när man tar en cigg? Nu känner jag mig mest avslappnad med så fort jag tar en cigg så kommer ruset tillbaka, fler som känner igen detta? Go kväll gott folk.

ja detta är vanligt, nikotiner boostar men bara i någon minut/minuter
Citera
2014-10-08, 07:28
Medlem
exades avatar
Citat:

dom har gjort oxy till en lyxopiat i sverige, lite som kola tyvärr.. Det är jobbigt att gå på oxy varje dag när det är så dyrt.. beställde precis från internet och där ligger det på 3.9kr/mg rätt högt med andra ord, du får punga ut 1.1k/vecka och då tar du ändå bara 40mg om dagen. F¨år hoppas man kan få oxy utskrivet i spanien sen
Citera
2014-10-08, 07:29
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exade
Är det bara jag som känner mig som ett stort cementblock i överkroppen efter att man inte har tagit någon opiat på 24timmar+? Verkar som jag går och spänner hela överkroppen när jag är på opiater men är ju avslappnad då så känner inget förrens dom går ur systemet eller är detta vanligt?

bump, denna kan ju alla som har varit längre på en opiat svara på yes or no bara
Citera
2014-10-08, 10:22
Medlem
Tjejen åker strax och jobbar och jag tänkte mysa i soffan med lite oxy. Tänkte krossa dem för snabbare effekt, men ska man köra samma mängd oxy som man brukar göra när man sväler tabletterna? Ny på oxy men van kodeinbrukare.
Citera
2014-10-08, 12:55
Bannlyst
Citat:

Menar du att du tidigare har fått otillräcklig smärtlindring och tvingats att köpa oxy svart?
Citera
2014-10-08, 15:02
Medlem
who-s avatar
En vän undrar vad som är bäst att göra med oxy, att snorta eller svälja dem? Personen kör ej rövpanna eller intravenöst.
Citera
2014-10-08, 15:32
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elfsyssel
Menar du att du tidigare har fått otillräcklig smärtlindring och tvingats att köpa oxy svart?

Yes. Har fått det vanliga, Alvedon (har recept på säkert 2000 gram), Orudis, Gabapentin etc etc.
Fick ju givetvis Tramadol, men det kan jag inte käka då jag får hänsynslösa kramper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in