2014-10-06, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5A6ADC
Måste man göra uppdraget om Type 62 5 ggr om för att få vagnjäveln eller vad fan är det frågan om??

Du måste klara uppdraget 25 ggr för att få den.
Citera
2014-10-06, 18:41
Medlem
Minipaxs avatar
Köpte en E-25 och jag är riktigt usel med den.

Den är snabb och ömtålig så jag försöker plocka fiender på avstånd och sedan omplacera om de kommer för nära.

Tips?
Citera
2014-10-06, 19:29
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minipax
Tips?
På youtube brukar det finnas guider för olika vagnar.
Citera
2014-10-06, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hui
Du måste klara uppdraget 25 ggr för att få den.

Whaaat :O

Måste ha missuppfattat kraven tyckte det stod - detta uppdrag 'kan' göras 25 ggr.. alltså inte 'ska' göras.. (som in kan max göras 25ggr för försök till att lyckas).

Eller har det blivit fel i översättningen hos WG?

25 ggr....fuck that shit.
Citera
2014-10-06, 21:14
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5A6ADC
Whaaat :O

Måste ha missuppfattat kraven tyckte det stod - detta uppdrag 'kan' göras 25 ggr.. alltså inte 'ska' göras.. (som in kan max göras 25ggr för försök till att lyckas).

Eller har det blivit fel i översättningen hos WG?

25 ggr....fuck that shit.

Det är för sent i alla fall, imorgon eller onsdag är sista dagen för det uppdraget. Det börjar ett nytt dock där man får en tog II. Måste göras 15 gånger men det räcker med att vinna 5 matcher och vara bland de 10 bästa i laget. Togtober börjar på onsdag.
Citera
2014-10-07, 12:53
Medlem
Minipaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
På youtube brukar det finnas guider för olika vagnar.
Hejsan,

Jag har kollat igenom tuben och hittat en del intressant, samt en del mindre intressant.
Tänkte att det kunde vara kul att dela erfarenheter och tips här.
Senast redigerad av Minipax 2014-10-07 kl. 12:59.
Citera
2014-10-07, 13:02
Medlem
Citat:
Köpte en E-25 och jag är riktigt usel med den.

Den är snabb och ömtålig så jag försöker plocka fiender på avstånd och sedan omplacera om de kommer för nära.

Tips?
Det är så man får köra den.. Sixth sense och camo crew är nästan obligatoriskt. På stadsbanor brukar jag även använda den till att flankera fiender efter ett tag. När de har mindre hälsa och man lätt kan använda sin snabbhet och lilla storlek till att smyga runt och skjuta dem i ändan. Funkar bäst på heavys och andra stora tunga td's.
Citera
2014-10-07, 13:30
Medlem
Minipaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubb
Det är så man får köra den.. Sixth sense och camo crew är nästan obligatoriskt. På stadsbanor brukar jag även använda den till att flankera fiender efter ett tag. När de har mindre hälsa och man lätt kan använda sin snabbhet och lilla storlek till att smyga runt och skjuta dem i ändan. Funkar bäst på heavys och andra stora tunga td's.
Tack, ja då är jag inne på rätt spår tycks det.
Sixth sense är det första jag ger en ny besättning, sedan är det lite upp till tank-typ.
Citera
2014-10-07, 14:23
Medlem
[quote=lubb|50639975]Det är så man får köra den.. Sixth sense och camo crew är nästan obligatoriskt. På stadsbanor brukar jag även använda den till att flankera fiender efter ett tag. När de har mindre hälsa och man lätt kan använda sin snabbhet och lilla storlek till att smyga runt och skjuta dem i ändan. Funkar bäst på heavys och andra stora tunga td's.[/QUOTE

Den taktiken fungerade när vagnen var ny. Men inte längre. Den är för seg och traversen är ett enda stort skämt, utmanövreras av nästan allt på banan. Power creep och ändrad spelfysik har gjort den obsolet i solomatcher. Ser den mycket riktigt inte lika ofta numer heller.Hur den fungerar i CW vet jag ej.
Citera
2014-10-07, 14:25
Medlem
Citat:
Tack, ja då är jag inne på rätt spår tycks det.
Sixth sense är det första jag ger en ny besättning, sedan är det lite upp till tank-typ.

Ska du upp och trycka av skott i skitan på fienden bered dig på att spamma guld för att det ska hända något. Annars studs studs studs, no pen. Alpha existerar inte,
Citera
2014-10-07, 14:33
Medlem
Minipaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Ska du upp och trycka av skott i skitan på fienden bered dig på att spamma guld för att det ska hända något. Annars studs studs studs, no pen. Alpha existerar inte,
Så kanske det är, bössan känns lite "dingy" nu när du säger det.
Citera
2014-10-07, 15:04
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knypplarN
Jag tycker du ska inhandla några tior och börja lira CW, det är riktigt roligt och man måste ju inte spela varje kväll.
Kan bara hålla med. Klart underhållande faktiskt.

10or som alltid går i CW är främst IS-7, E5, Bat Chat och Obj 140/T62a. Även arty används ofta men där verkar det vara spridda skurar. Obj 261 och Bat-artyt är väl det man ser oftast?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in