Citat:
Ursprungligen postat av
NewDeer
Jaa du, det är inte så många som är med i filmade program och kan skylla på nervositet över en kamera som då förändrar deras beteende - så särskilt vanligt är det nog inte.
Min uppfattning (genom ditt svammel) är att du tycker detta är en stor konspiration från tjejernas sida och att de enbart är ute efter att ta över deras gårdar? Har du sett något av detta i de tidigare säsongerna? Det skulle vi nog veta i så fall eftersom Hänt Extra och de andra tramstidningarna älskar att ha med bönderna och vad som hände sen på löpet.
Varför måste du dumförklara mig (att svammla) bara för att jag försöker göra mitt tema intressantare, då vill man väl rycka i många trådar samtidigt
Ta över deras gårdar var ett tillrättalagt sidospår som är sprunget ur att det visst finns argument för att tjejerna inte behöver sitta som fågelholkar när speeddejten går åt helvete, du vägrar tydligen svara på det jag..skrev till Lostworld förvisso

om du tycker att tjejerna skulle kunna promota sig själv under speed dejten?..om inte annat för att det ska bli lättsam TV-underhållning, för jag tror inte att tjejerna utstuderat håller truten bara för att lyteskomiken kan betraktas som lättsam
TV-underhållning också, jag tycker vi ska skratta åt bådar parter jämställt..inte bara bonden
Citat:
Ursprungligen postat av
NewDeer
Om du bara är bitter och sur för att inte du får välja och vraka mellan 10 kvinnor så kan jag bara beklaga

Skulle du vilja välja och vraka bland 10 män?...hoppsan, det är ju så det går till redan för tjejer