Citat:
Ursprungligen postat av
NewDeer
Jag förstår fortfarande inte vad du menar. Detta är ett lättsamt dejtingprogram - jag tror att du läser in för mycket i det

Ja lika lättsamt som tjejernas liv kanske

? för att vara lättsamt dejtingprogram så blir ju dock effekten stor ju längre tjejerna håller sig kvar i programmet, går det åt helvete för tjejerna så kan dom skylla på att dom blev så nervösa av kameran att det avspeglade sig i deras beteende som i sin tur han påverkades av som fällde dom, är det så tjejer resonerar vid brädning? eller att det inte klickade ifrån hans sida.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
De har ju redan sett en del av hans personlighet när de såg hans presentation inför programmet. Sen gällande själva första mötet så fick de väl inte så mycket sagt eftersom han mest fokuserade på deras yttre. De fick väl istället ägna den mesta tiden till att parera hans ytliga kommentarer...
Nej det enda som skildrades av bondfångarnas personlighet var ju kopplat till schablonbilden av bondjäveln, kallar du det synliggörande av personlighet att berätta lite om att han söker det rätta pirret i blindtarmstrakten när han träffar henne, det är ju där fokus ligger...på tjejerna indirekt igenom honom, så nej! dom har mer att ta reda på initialt för att inte vilja dras sig ur
Samtidigt vad anser du Lostworld hindrar tjejerna från att göra promotion för sig själv? vid pinsamma tystnader, varför sitta och vara hjälplöst offer som tycker att det är deras fel, ja det är deras fel också...just pga av att dom inte säljer in sig själv på ett neutralt snyggt vis.
Jag tycker tjejerna ger ett dumt intryck i att inte vilja ana vad dom har att komma med i
hans ögon, varför inte gå tillbaka och titta i sitt jävla brev och sitt sätt att skriva och spinna
vidare på vad det var som gjorde att han valde dom..
Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
Om du frågar mig på vems ansvar det ligger att få igång ett samtal under det första mötet så ligger det helt klart på bonden. Eftersom det är han som ska välja ut ett antal tjejer som han vill fortsätta att träffa så borde det ju ligga i hans intresse att få tillräcklig information om var och en så han kan göra ett vettigt val.
Varför är bonden så korkad att han inte inser att dom vill åt gården och servitutet

, är det därför tjejerna sitter med tulon mellan knäna kanske, dom känner sig skyldiga till att känna sig som att dom har baktankar i hans ögon...men i själva verket är han stendum och desperat, han borde ju betraktas som desperat i deras ögon snarare, eftersom han inte kan fixa brudar för egen maskin, och ändå ska han ha överläge...det ska han inte alls...
Tycker ni att jag låter som en hoppjerka i mitt resonemang?