2013-10-09, 22:09
Medlem
googlehoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaisson 81
Joakim http://www.youtube.com/channel/UCc8DkAOKktpBZwGLttFVz9Q?feature=watch

Haha han beskriver verkligen den perfekta dejten vid 8:03, det hade varit kul och se det på bönderna någon gång!
Citera
2013-10-09, 22:17
Medlem
Smirmats avatar
Man får verkligen intrycket av det är någon form av gruppboende som är ute på utflykt när den kvinnliga bonden är ute med sitt gäng.
Citera
2013-10-09, 22:56
Medlem
Aimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Märkligt för fick direkt det intrycket fast jag bara sneglade på programmet, men trodde ändå det var ganska subtilt, men det verkar ju vara många som märker att något är fel.

Subtilt?! Har Smerch kanske själv någon diagnos i autismspektrat? Det skriker ju Aspergers om killen. Det räckte att han sa en mening innan jag hade konstaterat att han hade Aspergers, har du någonsin hört en "normal" människa prata så extremt pedantiskt, formellt och mekaniskt?
Citera
2013-10-09, 23:09
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aimbert
Subtilt?! Har Smerch kanske själv någon diagnos i autismspektrat? Det skriker ju Aspergers om killen. Det räckte att han sa en mening innan jag hade konstaterat att han hade Aspergers, har du någonsin hört en "normal" människa prata så extremt pedantiskt, formellt och mekaniskt?

Det har jag nog iofs, men även jag fick alltså det intrycket direkt, jag hade inte ens på ljudet så det var något med blicken och kroppsspråket. Subtilt är kanske fel ord, men det är väl ändå inte uppenbart på samma sätt som typ Tore i FCZ?
Citera
2013-10-10, 00:55
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Är det bara jag som högt härmar värmlänningen varje gång han pratar? Kan inte låta bli...

Min sambo blev irriterad på mig pga ovanstående... Han är en sån jävla monsterraggare så det finns inte, det är en Wunderbaum som deodorant, jeansjacka med Chevroletmärke, cowboyhatt och bromsspår i kalsongerna samt en dialekt som borde textas av tv!

Men det är han och den feta kvinnliga bonden som gör programmet sevärt!

Hennes samling av killar såg ut ungefär som en vuxen version av en särskola. Feta, vindögda och bokstavsdiagnostiserade från A till Ö. Själv är hon genuint bitchig och känslokall, verkar mest söka efter någon som kan arbeta på hennes gård.
Citera
2013-10-10, 01:48
Medlem
SnaskStefans avatar
Är inte en av tjejens killar med namnet Rickard VÄLDIGT likt en som var med i senaste "De dejtbara"? Vid namn Karl, han som gillade konst och var lång.
Citera
2013-10-10, 01:58
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnaskStefan
Är inte en av tjejens killar med namnet Rickard VÄLDIGT likt en som var med i senaste "De dejtbara"? Vid namn Karl, han som gillade konst och var lång.

Nej inte ett dugg lik.
Citera
2013-10-10, 09:43
Medlem
TheKnowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnaskStefan
Tänkte precis på samma sak
Citera
2013-10-10, 10:07
Medlem
kostymnisses avatar
Jag undrar varför Marlene funderar på hur grabbarna skall passa ihop på gården? Är inte meningen att hon skall välja enbart på vilka hon själv vill lära känna bättre...
Nu verkar ju iofs hela det gänget vara den mest udda samlingen sökande någonsin, när de gjorde sina kransar fick man ju lite samma känsla som när man får en en teckning av en 2åring man säger att det är fint men man kan inte se vad tusan det är.
Men hur tusan kan det vara imponerande att se någon spika ihop två plankor till en midsommarstång? Ja,jisses...

Jag irriterade mig på att det hela tiden sägs vara tio stycken sökande till varje men när de valde och de filmade hur de bortvalda gick iväg blev det uppenbart att en hade tio och de andra färre.

Pär verkar iaf välja vettigt och såhär verkar ju Sophie och hon i kanoten (Kristin väl?) vara favoriterna.

Övriga vete sjutton...
Citera
2013-10-10, 10:20
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Men hur tusan kan det vara imponerande att se någon spika ihop två plankor till en midsommarstång? Ja,jisses...

Helt plötsligt kände jag mig superhändig!
Citera
2013-10-10, 11:38
Medlem
Parallaxs avatar
Detta kanske passar bättre i Kändisskvaller men vi kör här:

En av värmlandsböndernas tjejer (Malin) kände jag igen sedan tidigare då hon har haft en uppsjö bloggar inom framför allt foto.

Aktiv blogg just nu är: http://crossonyourdoorstep.blogspot.se/

Hennes fotoblogg/bolag: http://prettypleaseproductions.blogspot.se/

Hon har även skapat en "fan-page" på facebook: sök på "Bonde söker fru-Malin"

Hon har till och med en nästan 10 år gammal egen flashbacktråd, inte så illa!

https://www.flashback.org/t201126

Jag hoppas att hon har ett ärligt uppsåt men det hela känns som VÄLDIGT medvetet personligt varumärkesbyggande. Ska bli intressant att följa detta...
Citera
2013-10-10, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Man får verkligen intrycket av det är någon form av gruppboende som är ute på utflykt när den kvinnliga bonden är ute med sitt gäng.

Ja faktiskt. Hi, hi.
Jag tycker hon är värd mer. Hon har så härligt skratt. (Även om hon då har lite konstiga krav, som verkar vara viktigare än kärleken.

He, he, spika ihop en midsommarstång, för att se om man är händig? Bra test? Not. Det projektet hade passat för en 4-åring på dagis, men inte för att se om en vuxen karl är händig. Suck!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in