2014-10-02, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headwires
Och när Jonathan säger att dom kan "öva på att skaffa barn ett tag först". För fan, sånt säger man väl inte på en första träff.

Dock vad händelsens sekvenser uppenbart ihopklippta, liksom det mesta som känns lite "awkward". Hennes reaktion var inte "eh...ah...ok" som det framstår som i videon, även om hon kanske tänkte så.
Citera
2014-10-02, 19:29
Medlem
DTWKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enrosafisk
Diza Dahlström Franzén heter hon. Varit med i Djungelns drottning, finns att se på kanal 5 play.
Vilken bonde hörde hon till?
Citera
2014-10-02, 19:51
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DTWK
Vilken bonde hörde hon till?
Smålänningen med gestapoglasögonen.
Citera
2014-10-02, 20:18
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Smålänningen med gestapoglasögonen.
hittar ingen bild på henne, vem fan vare?
Citera
2014-10-02, 20:54
Medlem
Du är inte såå duktig på datorer eller ???
man tex g00gla bonde söker fru disa

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/bondesokerfru/article19628694.ab
Citat:
Mötet med uppvaktaren Disa fokuserade på en sak: dekolletaget. I avsnittet ses Erik fundera på graden av urringning och huruvida tjejen han precis träffat hade silikoninlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
hittar ingen bild på henne, vem fan vare?
Citera
2014-10-02, 20:55
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzzzz99999
Du är inte såå duktig på datorer eller ???
man tex g00gla bonde söker fru disa

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/bondesokerfru/article19628694.ab
aja, just det ( minns nu från avsnittet), Tack!

Jo, den hyllan kan väl vara lite sinnesförändrande att titta på..
Citera
2014-10-02, 22:40
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Ja, han var fan riktigt pinsam när han satt där och drägglade efter tjejerna. Ännu pinsammare var att han satt och orerade om hur han glor på deras kroppar...

Å andra sidan brukar det ju alltid vara med minst en sån bonde.

Den stora muskulösa bonden verkade väldigt trevlig och sympatisk däremot!
Ja, det är den bonden som jag tycker är tråkigast att följa också. En sån typ som faktiskt KAN föra sig och få en tjej genom krogen eller liknande.

De andra ska bli kul att följa, fina killar Jag fullkomligt älskade att Erik hade tatuerat en räv bakom örat. Det önskar jag att jag hade kommit på.
Citera
2014-10-02, 23:07
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Tröttsamt med Jonathans utseendefixering.
Var han överhuvudtaget intresserad av ifall tjejerna hade personlighet också eller räckte det med att de kunde ge honom barn före 30?
Fortsätter han i samma stil så lär förhållandet bli därefter...

Hade mycket hellre haft med bögen i programmet. Han var iallafall lite intressant och rolig och hade kunnat göra bra tv.
Har du träffat många i ditt liv som inte har en personlighet? sammanfatta gärna vad som kännetecknar att någon innehar personlighet utan att för den skull också behöva konstatera att det är den eller den personligheten..?

Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Ja, det är den bonden som jag tycker är tråkigast att följa också. En sån typ som faktiskt KAN föra sig och få en tjej genom krogen eller liknande.

De andra ska bli kul att följa, fina killar Jag fullkomligt älskade att Erik hade tatuerat en räv bakom örat. Det önskar jag att jag hade kommit på.
Varför är de fina killar? exkluderat räven
Senast redigerad av Admiral Krag 2014-10-02 kl. 23:09.
Citera
2014-10-02, 23:56
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Varför är de fina killar? exkluderat räven
Jag gillar deras personlighet - ödmjuka och lite blyga. De har haft svårt att ta kontakt med det motsatta könet - och är då precis de personer som denna serie är ämnad för. Folk som Jonathan (inget emot honom) kan hitta en tjej utan fyrans hjälp.
Citera
2014-10-03, 01:33
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Har du träffat många i ditt liv som inte har en personlighet? sammanfatta gärna vad som kännetecknar att någon innehar personlighet utan att för den skull också behöva konstatera att det är den eller den personligheten..?

Alla människor har en personlighet som utgörs av vissa egenskaper och karaktärsdrag.
Nedsättande kan man dock ibland höra att någon ”saknar personlighet” och då menas vanligen att människan ifråga känns tom, torr, tråkig eller ytlig. Det är ett uttryck (rätt märkligt om du aldrig har hört det).
Men om rätt ska vara rätt så kan man ju då istället säga att personen ifråga har en ”svag/liten personlighet”, på samma sätt som man motsvarande kan beskriva en människa att ha en ”stark/stor personlighet”. Det förra har jag dock inte hört att man använder sig av i vanligt tal men det kanske är någonting som du vill lobba för?

Mitt inlägg syftar dock inte på tjejernas personligheter, utan på Jonathans ointresse att ta reda på mer om dessa för att istället bara fokusera på det yttre. Jag tyckte att min poäng framgick rätt tydligt men vill man märka ord och gå off topic så visst...
Senast redigerad av Lostworld 2014-10-03 kl. 01:36.
Citera
2014-10-03, 07:41
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Alla människor har en personlighet som utgörs av vissa egenskaper och karaktärsdrag.
Nedsättande kan man dock ibland höra att någon ”saknar personlighet” och då menas vanligen att människan ifråga känns tom, torr, tråkig eller ytlig. Det är ett uttryck (rätt märkligt om du aldrig har hört det).
Men om rätt ska vara rätt så kan man ju då istället säga att personen ifråga har en ”svag/liten personlighet”, på samma sätt som man motsvarande kan beskriva en människa att ha en ”stark/stor personlighet”. Det förra har jag dock inte hört att man använder sig av i vanligt tal men det kanske är någonting som du vill lobba för?

Mitt inlägg syftar dock inte på tjejernas personligheter, utan på Jonathans ointresse att ta reda på mer om dessa för att istället bara fokusera på det yttre. Jag tyckte att min poäng framgick rätt tydligt men vill man märka ord och gå off topic så visst...
Jag mena bara att några kanske nöjer sig med att tjejen har personlighet istället för att konstatera huruvida hon har rätt personlighet, dvs attraktionens vägar äro oändliga..jag vill klaga på om folk följer känslorna men samtidigt lobbar för en personlighet dom inte kan förstå.

Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Jag gillar deras personlighet - ödmjuka och lite blyga. De har haft svårt att ta kontakt med det motsatta könet - och är då precis de personer som denna serie är ämnad för. Folk som Jonathan (inget emot honom) kan hitta en tjej utan fyrans hjälp.

Men jag vill att du ser det ifrån tjejernas perspektiv, inte från ditt TV underhållningsperspektiv

Ska man tro flashbacks relationsforum avviker dessa tjejer från majoriteten genom att attraheras av blygsel och tafatthet, och det menar jag då härrör ifrån att det finns en insats...nämligen tjejernas våta dröm att få bo på landet, det finns bara två typer av kvinnor i grunden, statstjej och bondhora..mora!

Samt att det finns en logisk attraktionsfaktor i grunden, deras insikt att killen måste vara självständig som klarar av att bo själv i just en sådan miljö...och det ser tjejer som manligt för att dom själv inte hade klarat av det (förutom fula utstöta tjejer som varit med i programmet genom åren)
och det provocerar mig och jag vill se ner på den egenskapen ifall den är kvinnlig

Det handlar om att dom som passar bäst ihop ska vara ihop, inget annat! dvs frånstötande och äcklig och blyg ska dras till frånstötande och äcklig och blyg

Och jag menar ovanpå det att det även blir diskriminerande mot andra avvikarkillar när bonde har högst status i kompensationsfaktor för att avvika.
Senast redigerad av Admiral Krag 2014-10-03 kl. 07:55.
Citera
2014-10-03, 13:05
Medlem
Headwiress avatar
Citat:

Men jag vill att du ser det ifrån tjejernas perspektiv, inte från ditt TV underhållningsperspektiv

Ska man tro flashbacks relationsforum avviker dessa tjejer från majoriteten genom att attraheras av blygsel och tafatthet, och det menar jag då härrör ifrån att det finns en insats...nämligen tjejernas våta dröm att få bo på landet, det finns bara två typer av kvinnor i grunden, statstjej och bondhora..mora!

Samt att det finns en logisk attraktionsfaktor i grunden, deras insikt att killen måste vara självständig som klarar av att bo själv i just en sådan miljö...och det ser tjejer som manligt för att dom själv inte hade klarat av det (förutom fula utstöta tjejer som varit med i programmet genom åren)
och det provocerar mig och jag vill se ner på den egenskapen ifall den är kvinnlig

Det handlar om att dom som passar bäst ihop ska vara ihop, inget annat! dvs frånstötande och äcklig och blyg ska dras till frånstötande och äcklig och blyg

Och jag menar ovanpå det att det även blir diskriminerande mot andra avvikarkillar när bonde har högst status i kompensationsfaktor för att avvika.

Ganska obegriplig text du skrivit här. Säger du att alla bönderna ska ha fula och äckliga tjejer annars funkar det inte? Eller menar du bara att om man är ful så ska man ha en ful partner?
Senast redigerad av Headwires 2014-10-03 kl. 13:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in